Mój "oil catch tank"
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Mój "oil catch tank"
Nie zagieło ci nigdzie przewody od odmy ?
Bądź przez zmniejszony przekrój przewodu wzrosło ciśnienie w skrzyni korbowej i wydmuchało uszczelkę/oliwę.
Bądź przez zmniejszony przekrój przewodu wzrosło ciśnienie w skrzyni korbowej i wydmuchało uszczelkę/oliwę.
Mój "oil catch tank"
Chciałbym zastosować u siebie OCT z zamkniętym obiegiem, jakiegoś gotowca z allegro. Jaką średnicę mają ori węże od odmy do dolotu, 18-20mm?
Pytam bo nie wiem jaką średnicę wybrać króćcy i wężyków.
Pytam bo nie wiem jaką średnicę wybrać króćcy i wężyków.
GTB...
Mój "oil catch tank"
potrebuję kupić jakieś króćce 22mm kolanka tak abym mógł przykręcić to w miejsce otworu fi22 w oilcatch tanku. Mam rurki fi22 aluminiowe ale ciężko pospawać i wyglądają strasznie. Gdzie dostać takie króćce obojętnie z jakiego materiału.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Mój "oil catch tank"
JABcok20, raczej się nie kupi musiał by jakiś tokarz dorobić, też właśnie szukam.
kupiłem mufy miedziane fi 18(zew.~20) i redukcję fi 18/22(zew ~24) redukcja da się wcisnąć do dolotu (ale trzeba fazę zrobić).
Jak ściągnąć rurkę odmy z głowicy?
Ona jest tylko wciśnięta ?
kupiłem mufy miedziane fi 18(zew.~20) i redukcję fi 18/22(zew ~24) redukcja da się wcisnąć do dolotu (ale trzeba fazę zrobić).
Jak ściągnąć rurkę odmy z głowicy?
Ona jest tylko wciśnięta ?
Mój "oil catch tank"
powinieneś tam miec klamre zaciskowa ktora luzujesz i normalnie zsuwasz rurkeOMEGA pisze:Jak ściągnąć rurkę odmy z głowicy?
Ona jest tylko wciśnięta ?
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Mój "oil catch tank"
OMEGA, ten krociec na ktory jest nasunieta ta rurka jest z zewnątrz taki karbowany a za to ta rurka jest identycznie karbowana tyle ze od wewnątrz ,wiec działają na siebie na zasadzie zatrzasku. Pokrec raz w prawo raz w lewo jednocześnie pociagajac mocno za rurkę az w końcu zejdzie. Bardzo często te rurki lubia sie urywac gdy trzymasz za nia w nieodpowiednim miejscu ale chyba ona i tak już nie bedzie ci wiecej potrzebna.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Mój "oil catch tank"
Witam wszystkich, mam silnik 1.6 16V AUS i chciałbym się dowiedzieć czy jeśli założę oil catch can to uniknę problemu z majonezem i zamarzającą odmą w zimię?
Przeczytałem temat o odmach od deski do deski i widziałem te wszystkie patenty z wężykami odchodzacymi od korków oleju, jednak chciałbym dodatkowo mieć pewność że olej nie będzie wypluwany do przepustnicy . Dlatego zainteresowałem się tematem oil catch canów.
Przeczytałem temat o odmach od deski do deski i widziałem te wszystkie patenty z wężykami odchodzacymi od korków oleju, jednak chciałbym dodatkowo mieć pewność że olej nie będzie wypluwany do przepustnicy . Dlatego zainteresowałem się tematem oil catch canów.
Mój "oil catch tank"
wszystko zależy od tego jak zorganizujesz sobie nową instalację pod maskąkamiiru pisze:czy jeśli założę oil catch can to uniknę problemu z majonezem i zamarzającą odmą w zimię?
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Mój "oil catch tank"
Z tego co widze na allegro to sa do kupienia tylko duże oil "tanki". Nie ma takich małych puszek jak np ta -> http://g35driver.com/forums/attachments ... g_1984.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Myślałem o wprowadzeniu węża z odmy do wejścia, i przewód wyjścia bezpośrednio do filtra powietrza. Czyli po prostu wpięcie oil catcha po drodze tradycyjnego węża z odmy. Czy to zda egzamin?
Myślałem o wprowadzeniu węża z odmy do wejścia, i przewód wyjścia bezpośrednio do filtra powietrza. Czyli po prostu wpięcie oil catcha po drodze tradycyjnego węża z odmy. Czy to zda egzamin?
Mój "oil catch tank"
ja zrobiłem sam koszt 30zł odma w bidon odpowietrzenie w atmosferę a wejście na rurze dolotowej od filtra zaślepione w każdym samochodzie robię tak od lat i wszystko działa jak należy
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
Mój "oil catch tank"
Mój oct leży ponad tydzień i nie może doczekać się montażu.
Za bardzo nie mam pomysłu gdzie by go upchnąć pod maską?
Za bardzo nie mam pomysłu gdzie by go upchnąć pod maską?
GTB...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 167 gości