[mk2] Golf GTD kopci na bialo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

krzysztof-78
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr sie 23, 2006 11:09
Lokalizacja: grudziądz

Post autor: krzysztof-78 » pt wrz 08, 2006 15:33

witam wszystkich

"dołączyłem" do szacownego grona posiadaczy VW kupując w ostatnim czasie III 1,9 TD.
Jest pewien problem. W czasie odpalenia kopci on na niebiesko. Ponadto ma on turbinę po regenerecji, znajomy powiedział mi iż po jej regeneracji zawsze będzie brał olej ale on po przejechaniu 300 km muszę dolać 1,5 l. Mimo iż mój zakres wiedzy technicznej jest baaaardzo wąski to coś mi tu nie gra. pomóżcie. ](*,)



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pt wrz 08, 2006 16:39

tak, po opakowaniu :chytry:
barca90 pisze:a nie wiesz jaki masz olej w silniku?
no wlasnie o to chodzi ze nie bo ojciec przyniosl z roboty i nie wiem co to za olej :| ale i tak juz wymiana niedlugo wiec wleje jakiegos Castrol'a lub Mobil1 krzysztof-78, na moje oko to pierscienie lub uszczelniacze.

[ Dodano: Pią Wrz 08, 2006 16:39 ]
Aha i czy to prawda ze kazdy desel jak jest zimny zakopci na bialo??



Awatar użytkownika
WiniuS
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 19:55
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: WiniuS » pt wrz 08, 2006 20:17

nie wiem czy w dieslach jest tak samo ale mialem podobna sytuacje z moim 1.8 RP

bral duzo olej,nawet bardzo.straszyli mnie wymiana pierscieni albo uszczelniaczy,a problem

tkwil w uszczelce pod glowica,po wymianie ani jednego dymku ; )


[center][img]http://img92.imageshack.us/img92/2944/001wn7.gif[/img]
[b] :satan: [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=9787][color=RED] mk2® [/color][/url][/b] :satan: [/center]

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pt wrz 08, 2006 23:43

WiniuS, ale jak uszczelka pod glowica uwalona to cieknie olej na zewnatrz gdzies?? bo u mnie 0 wyciekow z silnika, suchy jak piach na pustyni :P



greg

Post autor: greg » sob wrz 09, 2006 10:01

gniochu pisze:ale jak uszczelka pod glowica uwalona to cieknie olej na zewnatrz
na zewnątrz nie musi..



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob wrz 09, 2006 10:28

Jeżeli kopci na biało w zimę to normalne. gniochu, a ubywa ci płyn chłodniczy?? bo jeżeli tak to siada uszczelka pod głowicą.
krzysztof-78 sprawdz ciśnienie na garach. Bo jeżeli jest słabę to na bank masz wywalone pierścienie, a jeżeli nie to może gumki na zaworach!! Co do turba to po co regenerować jeżeli i tak będzie brało olej ??? Coś, ktoś tu kłamie!! Ja mam turbo po regeneracji i nie bierze, może jakiś wybryk ale nie sądza :). W drugim aucie turbo bierze trochę oleju ale nie kopci na niebiesko. Objaw niebieskiego dymku może występować przy źle ustawionym zapłonie. Ale u ciebie bierze olej litrami czyli sprawdz ciśnienie.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: barca90 » pn wrz 11, 2006 10:30

krzysztof-78 pisze:po przejechaniu 300 km muszę dolać 1,5 l. Mimo iż mój zakres wiedzy technicznej jest baaaardzo wąski to coś mi tu nie gra. pomóżcie.
noooooo napewno nie gra. Nie chcę Cie martwić ale dużo kasy wyjdzie na naprawę. 1,5 l oleju na 300 km to baaardzo dużo. Pierścienie do wymiany. A jak gładzie cylindrów są zjechane to remont silnika by sie przydał.



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn wrz 11, 2006 15:32

barca90, ubywanie takiej ilości nie równa się remontowi. Kilka razy spotkałem się, że gumki na zaworach siedziały i silnik brał tyle oleju.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » pn wrz 11, 2006 19:33

gniochu, zobacz czy nie masz twardych przewodow od chłodnicy. Spalany olej nie dymi na biało tylko na niebiesko. Wymiana pierscieni to ~30zl na cylinder. Moze byc rowniez uszkodzona głowica. :blush:


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

DjAdamski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt gru 09, 2005 00:39
Lokalizacja: Horyniec Zdrój
Kontakt:

Post autor: DjAdamski » pn wrz 11, 2006 21:00

KOLEDZY JA MAM W SWOIM 1.6TD Z IC PRZEJECHANE 248TYŚ I JEZDZE NA LOTOSIE MINERALNYM, PYTANIE BRZMI ;0 CZY JAKBYM ZALAL MOBIL1 LUB CASTROLA ALBO NAWET SHELLA TO NIE WYJABALOBY MI OSZCZELKI POD GLOWICA? BO NA TURBIE MAM DECZKO OLEJU I MOZE TO WINA OLEJU CHOLERA ALE KOPA TO MA ZAJEB...:)



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pn wrz 11, 2006 22:49

macientyvw, na cieplym czy zimnym silniku? jaka ma byc jego twardosc? tak mniej wiecej?



barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: barca90 » wt wrz 12, 2006 09:37

vw_vandal pisze:barca90, ubywanie takiej ilości nie równa się remontowi. Kilka razy spotkałem się, że gumki na zaworach siedziały i silnik brał tyle oleju.
Jeżeli uszczelniacze to będzie dymił na zimnym silniku przy odpalaniu. Jeżeli jednak dymi cały czas to pierścienie są do wymiany bo olej przedostaje sie cały czas do spalania. A znam parę osób które wymieniały tylko uszczelniacze czy też same pierścienie i póżniej znowu rozbierali motorek by go naprawić. Jeżeli bieże 1,5 oleju na 300 km to silnik już jest mocno dojechany. To na 10 000 km (od wymiany do wymiany) spali 45 litrów oleju. Czyż nie za dużo?????? To ciekawe jaki ten silnik i te wszystkie bebechy razem z turbiną będą miały wygląd? Jednym słowem masakra. I niech mi ktoś nie mówi że to jakieś gumki na zaworach.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » wt wrz 12, 2006 16:51

DjAdamski pisze:ALE KOPA TO MA ZAJEB...:)
mój pasek tez ma za...... o z AAZ kopa i bez ICka, jak mu depnę to kopci jak z KAMAZA;-)
niebawem i ja zajrzę do siebie do tez i umnie podobne ma zachowanie dym jak zapalam taki białawo-szary ale to trwa 1-2 sekund
ale jak mu dam buta ostrego to zakopci na czarno-siwo
więc może uszczelniacze, ale stwierdzę to jak obadam a później zajrzę tu i ówdzie ... :-)



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » wt wrz 12, 2006 23:41

RobertP pisze:ma zachowanie dym jak zapalam taki białawo-szary ale to trwa 1-2 sekund
ale jak mu dam buta ostrego to zakopci na czarno-siwo
no u mnie tak samo jest



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 176 gości