1.9 AFN Często zasyfione turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
skymax
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: śr lip 04, 2007 14:30
Lokalizacja: Środa Śląska/ Dolnyśląsk
Auto: Audi A4 b6 1.9TDI AVF / Golf 3 Variant GT Special 2.0 AGG
Silnik: AGG
Kontakt:

1.9 AFN Często zasyfione turbo

Post autor: skymax » sob cze 07, 2014 10:33

Witam posiadam 1.9TDI AFN 110 + chip na 136km . Silnik siedzi w Passacie B5 3B . 2 mies temu czyściłem turbo i kolektory łopatki od geometrii i wywaliłem kata . Parę dni temu auto straciło na mocy znowu myslałem ,że coś sie posypało w turbo i wymontowałem a tam syf jak przed czyszczeniem wszystko zarąbane sadzą łącznie z turbo i kierownicami . Nie jeżdżę jak emeryt przynajmniej raz na jazdę dotykam czerwonego pola . Macie jakieś pomysły co mogło by być ,że tak się zasyfia??


[img]http://fotoo.pl//out.php?i=964086_dsc-1276-copy-.jpg[/img]

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

1.9 AFN Często zasyfione turbo

Post autor: italiano_83 » sob cze 07, 2014 11:27

Dymi przy bucie mocno ? Jak masz mocniejszy program z dymem i auto jeździ na krótkich dystansach to możesz mu wstawiać w palnik do woli i tak zajdzie sadzą. Podobnie jeśli pcha olej przez turbo lub odmę na kolektor dolotowy ..
Ewentualnie wtryskiwacze podlewają - ale to da się łatwo i szybko sprawdzić na maszynie .


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
skymax
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: śr lip 04, 2007 14:30
Lokalizacja: Środa Śląska/ Dolnyśląsk
Auto: Audi A4 b6 1.9TDI AVF / Golf 3 Variant GT Special 2.0 AGG
Silnik: AGG
Kontakt:

1.9 AFN Często zasyfione turbo

Post autor: skymax » sob cze 07, 2014 14:04

italiano_83, Dzięki , tak dymi na siwo jak butuje :okej:


[img]http://fotoo.pl//out.php?i=964086_dsc-1276-copy-.jpg[/img]

Awatar użytkownika
skymax
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: śr lip 04, 2007 14:30
Lokalizacja: Środa Śląska/ Dolnyśląsk
Auto: Audi A4 b6 1.9TDI AVF / Golf 3 Variant GT Special 2.0 AGG
Silnik: AGG
Kontakt:

1.9 AFN Często zasyfione turbo

Post autor: skymax » sob cze 07, 2014 14:11

Ok coś trzeba pomyśleć a załatanie EGR by nie pomogło ??


[img]http://fotoo.pl//out.php?i=964086_dsc-1276-copy-.jpg[/img]

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

1.9 AFN Często zasyfione turbo

Post autor: italiano_83 » sob cze 07, 2014 14:24

skymax pisze:Ok coś trzeba pomyśleć a załatanie EGR by nie pomogło ??
Nie


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14220
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

1.9 AFN Często zasyfione turbo

Post autor: Michał_1977 » ndz cze 08, 2014 08:06

skymax pisze:tak dymi na siwo jak butuje
Bierze jakieś ilości oleju?
Czym czyściłeś geo?

Najlepiej byłoby zrobić logi,żeby zobaczyć w który punkt uderzyć,bo na przykład mój kolega ma identycznego pacjenta
skymax pisze:1.9TDI AFN 110 + chip na 136km
tylko w Audi A4 i na 130PS zrobiony i winę za częste zapiekanie kierownic ponosił N75,który słabo współpracował :bajer:
Możesz na próbę zamienić zaworki.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

1.9 AFN Często zasyfione turbo

Post autor: KamilP » ndz cze 08, 2014 20:13

Hmm ale "dotykanie" czerwonego pola raczej nic nie da, brat ten syf przepalił (serio, notlaufy miał, po logach widać przeładowanie, a po zabiegu po pół roku 0 błędów) przy jeździe na rozgrzanym silniku 3 bieg i jakieś 90-100 hm/h przez jakiś czas. I tak kilka powrotów z pracy. Tu nie chodzi o to żeby dotknąć czerwonego pola tylko żeby turbo rozgrzać i wypalić ten syf :) Ale fakt że jakoś szybko Ci się to wszystko zabrudziło..



Craker
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz cze 27, 2010 09:44
Lokalizacja: Łódź

1.9 AFN Często zasyfione turbo

Post autor: Craker » ndz cze 08, 2014 20:23

Fakt, masz program i jeżeli twierdzisz, że dymi na siwo to co troche oleju idzie w dolot... Ale czy to ma , aż takie znaczenie.? Cięzko powiedzieć. Wydaje mi, że nie ponieważ miałem kilka przypadków- włacznie z moim, ze wina leżało po stornie niedokładnego wyczyszczenia kierowniczek. A może dokładniej WYPOLEROWANIA...Pewnie będziesz musiał to zrobić jeszcze raz ale najpierw wrzuć logi dynamiczne.



Awatar użytkownika
on6222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: śr paź 07, 2009 21:06
Lokalizacja: NiemodliN

Re: 1.9 AFN Często zasyfione turbo

Post autor: on6222 » ndz cze 08, 2014 20:28

Witam miałem ten sam problem wyczyscilem i zapiekly się znowu po miesiącu teraz odeslalem turbo do regeneracji i PAN mi powiedział ze puszczalo olej na ciepła i zimna strone , w tym tygodniu będę je wkładał bo właśnie wrocilo, i chce jeszcze cos zrobić z separatorem oleju bo troszkę puszcza i w dolocie wilgotno bylo pozdrawiam

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka



Awatar użytkownika
skymax
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: śr lip 04, 2007 14:30
Lokalizacja: Środa Śląska/ Dolnyśląsk
Auto: Audi A4 b6 1.9TDI AVF / Golf 3 Variant GT Special 2.0 AGG
Silnik: AGG
Kontakt:

1.9 AFN Często zasyfione turbo

Post autor: skymax » wt cze 10, 2014 07:07

Dzięki za odpowiedzi i rady ... Oleju nie bierze , fakt w rurach IC jest troche wilgotno od niego , może akurat N75 z czasem zobaczymy opre się o wasze doświadczenia i znajdę przyczynę , jeszcze raz dzięki wielkie : :okej:


[img]http://fotoo.pl//out.php?i=964086_dsc-1276-copy-.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości