[MK3] Wymiary bolca w pompie wtryskowej 1.6 TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw wrz 07, 2006 15:50

hmm, nie znam sie na tym wogole, ale nie wydaje mi sie, zeby do tego trzeba bylo zastosowac jakies kosmiczne materialy


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw wrz 07, 2006 16:04

zaprzal pisze:hmm, nie znam sie na tym wogole, ale nie wydaje mi sie, zeby do tego trzeba bylo zastosowac jakies kosmiczne materialy
masz rację wystrczy pewnie zwykła nierdzewka
ale jak ktoś ma robić to zrobić z super materiałów
aha powiem że tytanową blachę (kształtownik) można kupić taniej niż ten kawał pręta
a też nierdzewieje, a jakie mocne, ale tego to chyba nie chcieliby obrabiać tokarze :-)
aha w Gdańsku gdzieś jest jakaś firma co obrabia takie najtwardsze stale ...



irwin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lut 18, 2005 14:02
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: irwin » czw wrz 07, 2006 18:29

Nie rozumiem czemu sie przejmujecie tak korozją. Bolec jest szczelnie zamknięty w pompie a na dodatek posmarowany smarem. Jakieś 2 lata temu wytoczyłem sobie z tłoczyska amortzatora i działa po dziś dzień



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » czw wrz 07, 2006 19:26

irwin pisze:Nie rozumiem czemu sie przejmujecie tak korozją
Też mysle że nie potrzebne sa jakieś kosmiczne stale przeciez tam nie ma jakis drastycznych warunkow i duzych sił naciskowych !!!
A nawet jak Pin zacznie rdzewiec po roku mozna sobie drugi dotoczyć z amora :)
Ale pewnie nawet roku tam nie posiedzi bo co jakiś czas bedziemy sobie zmieniali go i modyfikowali żeby było jak najlepiej ( duuużo mocy ) hehe

Pozdro


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
wrubciu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lip 10, 2006 20:43
Lokalizacja: okolice Chojnic
Kontakt:

Post autor: wrubciu » czw wrz 07, 2006 19:37

RobertP pisze:a wiesz z jakiej stali kwasoodpornej ten pręcik ? jaki symbol ma ta stal
Tak własciwie to nie wiem co to za stal, ale napewno nie zadna dobra, powiem tylko ze ja puknałem tym pretem w ostra krawędz to zrobiła sie ryska takie małe wgniecenie :D a na tym orginalnym bolcu ani sladu.....
irwin pisze:Nie rozumiem czemu sie przejmujecie tak korozją. Bolec jest szczelnie zamknięty w pompie a na dodatek posmarowany smarem. Jakieś 2 lata temu wytoczyłem sobie z tłoczyska amortzatora i działa po dziś dzień
Tu nie chodzi o ta korozje tylko o twardosc materiału a kwasówka zawsze jednak twardsza niż pręt ze zwykłej stali....A swoja droga to może byc całkiem niezła mysl z tym tłoczyskiem od amortyzatorów, napewno mam takie cos w garażu tylko nie wiem jeszcze jakiej srednicy.....trzeba to sprawdzic.

[ Dodano: 07 Wrz 2006 20:04 ]
Jest iskierka nadziei :grin: , poszperałem troche w garażu w poszukiwaniu tego preta od toczyska od amora, nio niestety od amorów od golfa były troche za małe srednica 11mm, :( aleeeeeee nagle moim oczom ukazał się stary teleskop od "najlepszego" polsiego motocylka WSKi :D kiedys go wykreciłem i chyba czekał do dzis na mnie :D i bedzie chyba dobry średnica równo 12 mm.



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » czw wrz 07, 2006 21:47

a moje piny fabrycznie maja w najcieńszym miejscu 4.5 i 4 mm ale to do 1fala i 1zeta. a w najgrubszym odpowiednio 11 mm i 10 mm. na fotkach porównanie od najmniejszego do fabrycznego z 1.6 TD


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » czw wrz 07, 2006 22:16

a moje piny fabrycznie maja w najcieńszym miejscu 4.5 i 4 mm ale to do 1fala i 1zeta. a w najgrubszym odpowiednio 11 mm i 10 mm. na fotkach porównanie od najmniejszego do fabrycznego z 1.6 TD
Ładne ładne :bigok: tylko ta cena wrrr


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » czw wrz 07, 2006 22:39

hehe

mam jeszcze jeden pin na handel. ten co w "sprzedam" jest zarezerwowany. kiedy i czy bedę miał kolejne to trudno powiedzieć. Zawsze to taniej niż kupować całą pompę dla pinu :P

a dla dociekliwych ten 4 mm pin to z ducato 2.5


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » czw wrz 07, 2006 22:53

Witam. Muszę powiedzieć, że znalazłem gościa, który wytoczył mi identyczny boost pin jak ten z 1,6 TD- jak twierdzi ten koleś zrobił go ze stali nierdzewnej hartowanej, oto on:

Obrazek

teraz testuję go w moim golfie i zobaczymy jak będzie wyglądać strona "pracująca" po jakimś czasie... :-k



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw wrz 07, 2006 22:58

jak juz sobie wytaczacie, to nie robcie identycznego jak w 1.6 td tylko nieco bardziej "agresywny"... Duzo tam sie nie zyska, bo ten bolec z boku pompy nie wysuwa sie w nieskonczonosc ;) ale zawsze cos


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » czw wrz 07, 2006 23:13

To jest egzemplarz testowy, jeśli materiał będzie ok wtedy będą coraz ciensze wesje... :grin: aż ten bolec z boku pompy wysunie sie w do krytycznego momentu... :okej:



Awatar użytkownika
wrubciu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lip 10, 2006 20:43
Lokalizacja: okolice Chojnic
Kontakt:

Post autor: wrubciu » czw wrz 07, 2006 23:15

Widze, ze ciekawie zrobiło sie w tym temacie, fajnie, to bedzimy dalej dziobac ten temat i razem dojdziemy pewnie do jakis ciekawych wniosków. Oby tak dalej.



rufaj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr maja 10, 2006 22:26
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: rufaj » ndz wrz 10, 2006 16:10

kolego a w jakiej kwocie cie to wyszło



Awatar użytkownika
wrubciu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn lip 10, 2006 20:43
Lokalizacja: okolice Chojnic
Kontakt:

Post autor: wrubciu » ndz wrz 10, 2006 16:51

rufaj pisze:kolego a w jakiej kwocie cie to wyszło
Do kogo to było???



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 127 gości