Klekocze i stracił troche mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: munior » śr maja 14, 2014 16:39

mario1989 pisze:Ale stracił by przy tym troche mocy ?
Przy odpietej rurze dolotu ? :bajer: nie tylko trochę ,ale jest zupełny muł ....bez doładowania tdi nie pojedzie :hmm: Widze że ''lekko '' ,a nawet bardziej niż lekko ,zielony jesteś w temacie :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

mario1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob maja 10, 2014 22:57

Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: mario1989 » śr maja 14, 2014 16:42

A czy te rury da sie jakoś sprawdzic bez wieżdzania na kanał ?
W którym miejsu sie one znajduja ?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: munior » śr maja 14, 2014 17:21

mario1989 pisze:A czy te rury da sie jakoś sprawdzic bez wieżdzania na kanał ?
W którym miejsu sie one znajduja ?
Sory ale ja wymiękam przy takich pytaniach :panna: niech się inni z Tobą męczą


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

mario1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob maja 10, 2014 22:57

Re: Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: mario1989 » śr maja 14, 2014 19:51

bigozz pisze:mario1989, a oznaczenie silnika znasz? można je znaleźć na obudowie rozrządu na białej naklejce lub w bagażniku na naklejce z wyposażeniem . Poszukaj i daj odpowiedź.

P.S. Jeśli wszystko się zgadza powinno być tam oznaczenie AGR, ALH w przypadku pompy lub ANU w przypadku pompowtrysku.

Sprawdzałem i mam wersje AGR



Awatar użytkownika
needved
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 831
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 23:15
Lokalizacja: Augustów

Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: needved » śr maja 14, 2014 20:41

Jak rozrząd źle ustawiony to musi stracić na mocy. Sprawdź rozrząd, ja bym go nawet nie odpalał jak nie jestem pewien rozrządu :bajer:



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Re: Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: bigozz » śr maja 14, 2014 23:37

munior pisze:
mario1989 pisze:A czy te rury da sie jakoś sprawdzic bez wieżdzania na kanał ?
W którym miejsu sie one znajduja ?
Sory ale ja wymiękam przy takich pytaniach :panna: niech się inni z Tobą męczą

No gratuluje podejścia, rozumiem, że kolega od razu wiedział wszystko na temat budowy swojego silnika, jeśli tak to <brawo>

A wracając do tematu to po co bzdury koledze piszesz skoro to nie dotyczy jego przypadku. Rozwalony dolot nie powoduje klekotania w silniku.

Kolego jedyne co Ci pozostaje to podpięcie się pod vag i odczyt błędów. Przyczyn może być wiele, osłabienie po wymianie rozrządu wskazuje na to, że nikt nie doregulował pompy przy nowym naciągu paska. Klekotanie teraz spowodowane może być kilkoma sprawami, przestawiła się pompa, ściął się klin na wale (to bardzo częsty przypadek w TDI). Na tą chwilkę trudno powiedzieć coś więcej.

P.S. Auto na ciepłym i zimnym odpala normalnie czy dłużej trzeba kręcić?


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

mario1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob maja 10, 2014 22:57

Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: mario1989 » śr maja 14, 2014 23:45

Na cieplym czy zimnym pali tak samo czyli odrazu zaskakuje.



mario1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob maja 10, 2014 22:57

Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: mario1989 » czw maja 15, 2014 11:01

Dzisiaj podjechałem do pmechanika zeby na komputer go podłaczył to wyskoczył jakis bląd czujnika pompy paliwa ?

Czy to on mógł by powodowac taki klekot i osłabienie samochodu ?

Mechanik ma czas dopiero w poniedziałek zeby zajrzeć do srodka i mowił ze ta pompa jest przy silniku bo na początku myslałem ze chodzi mu o pompe paliwa która jest w baku.
Ale sprawdził ten czujnik na kostce i mowił ze nie przeplywa tam sygnał.

Panowie co o tym sądzicie ? i jakie mogą byc ewentualne koszty naprawy ?



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: bigozz » czw maja 15, 2014 23:35

Kolego zakoduj sobie raz na zawsze, jadąc do mechanika na odczyt błędów zawsze zapisuj kod błędu. Jakiś czujnik pompy to żadne tłumaczenie.

Z tego co dzieje się w Twoim aucie wnioskuję, że wyrzuciło błąd elektrozaworu przestawiania kąta wtrysku, jeśli on umarł to będą koszty, bo da się go wymienić tylko na stole czyli demontaż pompy z silnika, z doświadczenia wiem również, że taki sam błąd wyskoczy przy źle ustawionym kącie , kwestia czym było diagnozowane i jaki był opis dodatkowy błędu.

Niestety skoro mówisz, że auto za każdym razem pali od strzała to kąt statycznie ustawiony jest prawidłowo, tylko nie jest regulowany w trakcie pracy silnika, więc niestety chyba faktycznie padł zawór przestawiania kąta wtrysku.

NA przyszłość do Twojego auta wystarczy zwykły VAG KKL, zainwestuj 50pln i kup takii na allegro, będziesz mógł konkretnie stwierdzić co i jak z autem.

Pozdrawiam.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

mario1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob maja 10, 2014 22:57

Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: mario1989 » czw maja 15, 2014 23:53

To jeśli padl ten elektrozawor to ile on moze kosztować i średnio cena za wymianę tej części?



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: bigozz » czw maja 15, 2014 23:56

Przykro m ale nie potrafię konkretnie odpowiedzieć na to pytanie.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

mario1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob maja 10, 2014 22:57

Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: mario1989 » pt maja 16, 2014 00:08

Bo zastanawiałem sie czy zamkne sie w 300 zl czy lepie...



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: bigozz » pt maja 16, 2014 00:20

Sam zawór kosztuje nowy ok 450 pln, do tego demontaż i montaż pompy, od nowa składanie rozrządu ... Powinieneś od razu znaleźć dobrego pompiarza który zajmie się autem, by nie krążyć od jednego warsztatu do drugiego. Bo i odpowiedzialność za ewentualne niepowodzenie będzie trudno określić, jeden będzie zganiał na drugiego.

Na początek sprawdził bym instalację elektryczną, to możesz zrobić sam, nie raz miałem przypadek w VW że się przewód od przestawiacza przetarł.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

mario1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob maja 10, 2014 22:57

Klekocze i stracił troche mocy

Post autor: mario1989 » pt maja 16, 2014 17:18

Mam Pytanie czy ten zawór to to samo co regulator kąta wtrysków ?
Bo dzisiaj rozmawialem przez telefon z mechanikiem i powiedział ze to był bład regulatora kąta wtrysków i ze sprawdzał napięcie to ba kostce w ogóle nie było..



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 172 gości