Przy odpietej rurze dolotu ? nie tylko trochę ,ale jest zupełny muł ....bez doładowania tdi nie pojedzie Widze że ''lekko '' ,a nawet bardziej niż lekko ,zielony jesteś w temaciemario1989 pisze:Ale stracił by przy tym troche mocy ?
Klekocze i stracił troche mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Klekocze i stracił troche mocy
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Klekocze i stracił troche mocy
A czy te rury da sie jakoś sprawdzic bez wieżdzania na kanał ?
W którym miejsu sie one znajduja ?
W którym miejsu sie one znajduja ?
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Klekocze i stracił troche mocy
Sory ale ja wymiękam przy takich pytaniach niech się inni z Tobą męcząmario1989 pisze:A czy te rury da sie jakoś sprawdzic bez wieżdzania na kanał ?
W którym miejsu sie one znajduja ?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Re: Klekocze i stracił troche mocy
bigozz pisze:mario1989, a oznaczenie silnika znasz? można je znaleźć na obudowie rozrządu na białej naklejce lub w bagażniku na naklejce z wyposażeniem . Poszukaj i daj odpowiedź.
P.S. Jeśli wszystko się zgadza powinno być tam oznaczenie AGR, ALH w przypadku pompy lub ANU w przypadku pompowtrysku.
Sprawdzałem i mam wersje AGR
Klekocze i stracił troche mocy
Jak rozrząd źle ustawiony to musi stracić na mocy. Sprawdź rozrząd, ja bym go nawet nie odpalał jak nie jestem pewien rozrządu
Re: Klekocze i stracił troche mocy
munior pisze:Sory ale ja wymiękam przy takich pytaniach niech się inni z Tobą męcząmario1989 pisze:A czy te rury da sie jakoś sprawdzic bez wieżdzania na kanał ?
W którym miejsu sie one znajduja ?
No gratuluje podejścia, rozumiem, że kolega od razu wiedział wszystko na temat budowy swojego silnika, jeśli tak to <brawo>
A wracając do tematu to po co bzdury koledze piszesz skoro to nie dotyczy jego przypadku. Rozwalony dolot nie powoduje klekotania w silniku.
Kolego jedyne co Ci pozostaje to podpięcie się pod vag i odczyt błędów. Przyczyn może być wiele, osłabienie po wymianie rozrządu wskazuje na to, że nikt nie doregulował pompy przy nowym naciągu paska. Klekotanie teraz spowodowane może być kilkoma sprawami, przestawiła się pompa, ściął się klin na wale (to bardzo częsty przypadek w TDI). Na tą chwilkę trudno powiedzieć coś więcej.
P.S. Auto na ciepłym i zimnym odpala normalnie czy dłużej trzeba kręcić?
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
Klekocze i stracił troche mocy
Dzisiaj podjechałem do pmechanika zeby na komputer go podłaczył to wyskoczył jakis bląd czujnika pompy paliwa ?
Czy to on mógł by powodowac taki klekot i osłabienie samochodu ?
Mechanik ma czas dopiero w poniedziałek zeby zajrzeć do srodka i mowił ze ta pompa jest przy silniku bo na początku myslałem ze chodzi mu o pompe paliwa która jest w baku.
Ale sprawdził ten czujnik na kostce i mowił ze nie przeplywa tam sygnał.
Panowie co o tym sądzicie ? i jakie mogą byc ewentualne koszty naprawy ?
Czy to on mógł by powodowac taki klekot i osłabienie samochodu ?
Mechanik ma czas dopiero w poniedziałek zeby zajrzeć do srodka i mowił ze ta pompa jest przy silniku bo na początku myslałem ze chodzi mu o pompe paliwa która jest w baku.
Ale sprawdził ten czujnik na kostce i mowił ze nie przeplywa tam sygnał.
Panowie co o tym sądzicie ? i jakie mogą byc ewentualne koszty naprawy ?
Klekocze i stracił troche mocy
Kolego zakoduj sobie raz na zawsze, jadąc do mechanika na odczyt błędów zawsze zapisuj kod błędu. Jakiś czujnik pompy to żadne tłumaczenie.
Z tego co dzieje się w Twoim aucie wnioskuję, że wyrzuciło błąd elektrozaworu przestawiania kąta wtrysku, jeśli on umarł to będą koszty, bo da się go wymienić tylko na stole czyli demontaż pompy z silnika, z doświadczenia wiem również, że taki sam błąd wyskoczy przy źle ustawionym kącie , kwestia czym było diagnozowane i jaki był opis dodatkowy błędu.
Niestety skoro mówisz, że auto za każdym razem pali od strzała to kąt statycznie ustawiony jest prawidłowo, tylko nie jest regulowany w trakcie pracy silnika, więc niestety chyba faktycznie padł zawór przestawiania kąta wtrysku.
NA przyszłość do Twojego auta wystarczy zwykły VAG KKL, zainwestuj 50pln i kup takii na allegro, będziesz mógł konkretnie stwierdzić co i jak z autem.
Pozdrawiam.
Z tego co dzieje się w Twoim aucie wnioskuję, że wyrzuciło błąd elektrozaworu przestawiania kąta wtrysku, jeśli on umarł to będą koszty, bo da się go wymienić tylko na stole czyli demontaż pompy z silnika, z doświadczenia wiem również, że taki sam błąd wyskoczy przy źle ustawionym kącie , kwestia czym było diagnozowane i jaki był opis dodatkowy błędu.
Niestety skoro mówisz, że auto za każdym razem pali od strzała to kąt statycznie ustawiony jest prawidłowo, tylko nie jest regulowany w trakcie pracy silnika, więc niestety chyba faktycznie padł zawór przestawiania kąta wtrysku.
NA przyszłość do Twojego auta wystarczy zwykły VAG KKL, zainwestuj 50pln i kup takii na allegro, będziesz mógł konkretnie stwierdzić co i jak z autem.
Pozdrawiam.
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
Klekocze i stracił troche mocy
To jeśli padl ten elektrozawor to ile on moze kosztować i średnio cena za wymianę tej części?
Klekocze i stracił troche mocy
Przykro m ale nie potrafię konkretnie odpowiedzieć na to pytanie.
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
Klekocze i stracił troche mocy
Sam zawór kosztuje nowy ok 450 pln, do tego demontaż i montaż pompy, od nowa składanie rozrządu ... Powinieneś od razu znaleźć dobrego pompiarza który zajmie się autem, by nie krążyć od jednego warsztatu do drugiego. Bo i odpowiedzialność za ewentualne niepowodzenie będzie trudno określić, jeden będzie zganiał na drugiego.
Na początek sprawdził bym instalację elektryczną, to możesz zrobić sam, nie raz miałem przypadek w VW że się przewód od przestawiacza przetarł.
Na początek sprawdził bym instalację elektryczną, to możesz zrobić sam, nie raz miałem przypadek w VW że się przewód od przestawiacza przetarł.
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
Klekocze i stracił troche mocy
Mam Pytanie czy ten zawór to to samo co regulator kąta wtrysków ?
Bo dzisiaj rozmawialem przez telefon z mechanikiem i powiedział ze to był bład regulatora kąta wtrysków i ze sprawdzał napięcie to ba kostce w ogóle nie było..
Bo dzisiaj rozmawialem przez telefon z mechanikiem i powiedział ze to był bład regulatora kąta wtrysków i ze sprawdzał napięcie to ba kostce w ogóle nie było..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości