tdi 1z , rzucił palenie po czyszczeniu nastawnika -a chodził
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
tdi 1z , rzucił palenie po czyszczeniu nastawnika -a chodził
Witam , dzisiaj w związku z pojawieniem się szarpania na 4-5 biegu ( co dziwne stało sie to dosyć niespodziewanie z dnia na dzień)
zabrałem się za czyszczenie nastawnika , wszystko zrobiłem zgodnie z opisem z naszego forum , ustawiłem pompe tak jak przed czyszczeniem rsw 740 i dawka 4.0mg skok . Kąt wtrysku mam 51 ...
Ale co się stało , autko odpaliło po czyszczeniu bez problemu , przejechałem się ale dalej szarpie ... no cóż ... zabrałęm się więc za sprawdzenie filtrów :
powietrza ok
Paliwa ok ,ale wydaje mi się ze przy sprawdzaniu i spuszczeniu ropy z filtra paliwa mogła sie podczas jego montazu wdać nieszczelność.
Bo autko przestało palić po chwili postoju , tak jakby sie zapowietrzał. Kilka razy próbowałe to naprawić , zmieniając opaski i poprawiając przewody .
Ale za każdym razem autko po dłuższej przerwie potrzebowało sporo czasu żeby załapać.
Aż w końcu zostawiłem go do rozgrzania , pochodził z 10minut - wszedłem do auta , przygazowałem kilka razy aż za którymś razem zgasł - i kaput .
Rzucił palenie
w Filtrze sprawdzałem paliwo jest
błedów brak
napiecie rsw sprawdzałem na zapłonie 740
i niewiem teraz
czy ja coś skopałem ?
czy ta pompa już umiera / umarła ?
Macie jakieś wskazówki jak ugryźć temat ? czy mogła zapowietrzyć sie podczas pracy ?
zabrałem się za czyszczenie nastawnika , wszystko zrobiłem zgodnie z opisem z naszego forum , ustawiłem pompe tak jak przed czyszczeniem rsw 740 i dawka 4.0mg skok . Kąt wtrysku mam 51 ...
Ale co się stało , autko odpaliło po czyszczeniu bez problemu , przejechałem się ale dalej szarpie ... no cóż ... zabrałęm się więc za sprawdzenie filtrów :
powietrza ok
Paliwa ok ,ale wydaje mi się ze przy sprawdzaniu i spuszczeniu ropy z filtra paliwa mogła sie podczas jego montazu wdać nieszczelność.
Bo autko przestało palić po chwili postoju , tak jakby sie zapowietrzał. Kilka razy próbowałe to naprawić , zmieniając opaski i poprawiając przewody .
Ale za każdym razem autko po dłuższej przerwie potrzebowało sporo czasu żeby załapać.
Aż w końcu zostawiłem go do rozgrzania , pochodził z 10minut - wszedłem do auta , przygazowałem kilka razy aż za którymś razem zgasł - i kaput .
Rzucił palenie
w Filtrze sprawdzałem paliwo jest
błedów brak
napiecie rsw sprawdzałem na zapłonie 740
i niewiem teraz
czy ja coś skopałem ?
czy ta pompa już umiera / umarła ?
Macie jakieś wskazówki jak ugryźć temat ? czy mogła zapowietrzyć sie podczas pracy ?
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
tdi 1z , rzucił palenie po czyszczeniu nastawnika -a chodził
napięcie na zawór dochodzi po zapłonie
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Re: tdi 1z , rzucił palenie po czyszczeniu nastawnika -a cho
jak to sprawdzic ? który zawór ?bioly05011 pisze:napięcie na zawór dochodzi po zapłonie
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
tdi 1z , rzucił palenie po czyszczeniu nastawnika -a chodził
zawór znajduje się na pompie jeden przewód czarny przykręcony nakrętką klucz 8 po stacyjce napięcie powinno być jak na aku
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
tdi 1z , rzucił palenie po czyszczeniu nastawnika -a chodził
ok , sprawdze to w poniedziałek bo jutro daje na luuz a chcę jeszcze kupic filtr paliwa bez podgrzewacza bo to gów.o sprawia mi już nie pierwsze problemy z cofaniem sie paliwa.
Dziekuję za wskazówkę napewno to sprawdzę .
Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł ?
Dziekuję za wskazówkę napewno to sprawdzę .
Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł ?
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
tdi 1z , rzucił palenie po czyszczeniu nastawnika -a chodził
dodatkowo czy wszystko zostało polutowane dobrze może coś nie łączy do tego kąt ustawiony poprawnie 51 fabrycznie jest 47-48 rano sprawdź temp. paliwa,wody,powietrza grupa 006 albo 007 nie pamiętam dokładnie sprawdź też to paliwo czy wszystko szczelne zrób próbę z butelki kawałek węża może zapowietrzony układ jest
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
tdi 1z , rzucił palenie po czyszczeniu nastawnika -a chodził
tolek odpalil - jeździ . Znalazłem pękniety węzyk paliwowy ktory zapowietrzał układ.
Wymieniłem go , oraz wszystkie filtry . Szarpanie nie ustało
czy może być to spowodowane podbiciem ciśnienia wewnetrznego na pompie ? moze nie potrafi wysterowac kąta wtrysku na niskich obrotach ?
bo teraz szarpie mi tak:
na 2jce okolo 1200obr , na 3jce 1300-1500
na 4rce 1500-1700 a na piatce juz od 1500 do 2000obr.
Po dodaniu gazu do oporu szarpanie znika , ale podczas niewielkiego obciązenia wciąz szarpie :/
jakies pomysły panowie?
Wymieniłem go , oraz wszystkie filtry . Szarpanie nie ustało
czy może być to spowodowane podbiciem ciśnienia wewnetrznego na pompie ? moze nie potrafi wysterowac kąta wtrysku na niskich obrotach ?
bo teraz szarpie mi tak:
na 2jce okolo 1200obr , na 3jce 1300-1500
na 4rce 1500-1700 a na piatce juz od 1500 do 2000obr.
Po dodaniu gazu do oporu szarpanie znika , ale podczas niewielkiego obciązenia wciąz szarpie :/
jakies pomysły panowie?
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
Re: tdi 1z , rzucił palenie po czyszczeniu nastawnika -a cho
dawka 4.0 mgMaka91 pisze:Ja obstawiam za dużą dawke paliwa.
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
tdi 1z , rzucił palenie po czyszczeniu nastawnika -a chodził
przyjedz ,odpale ci te auto w godzine a w 2 godzine zrobie ci go ze nie bedzie szarpal. i bedzie zapie...alac
VW
tdi 1z , rzucił palenie po czyszczeniu nastawnika -a chodził
auto juz zrobione , okazało się ze jeden wąż paliwowy był przetarty i układ się zapowietrzał ... wymieniłem go , szarpanie pozostało.
Zmieniłem dawkę , na 3.6 mg powymieniałem węzyki przy filtrze , filtr na taki bez podgrzewacza , dałem zawór zwrotny i już jest OK .
Dziekuje za pomoc wszystkim. Poprostu problem polegał na tym że układ paliwowy był nieszczelny.
Zmieniłem dawkę , na 3.6 mg powymieniałem węzyki przy filtrze , filtr na taki bez podgrzewacza , dałem zawór zwrotny i już jest OK .
Dziekuje za pomoc wszystkim. Poprostu problem polegał na tym że układ paliwowy był nieszczelny.
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
tdi 1z , rzucił palenie po czyszczeniu nastawnika -a chodził
czyli zwiększyłeś dawkę może trochę więcej palić ale lepiej się zbiera, dodatkowo pisałem butelka jest zawsze dobra na krótko wtedy masz pewność że układ jest szczelny
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 114 gości