pompa wtryskowa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pompa wtryskowa
wyciągnąłem sprawdziłem i wymieniłem oringi ,dalej to samo ....
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=422405" onclick="window.open(this.href);return false; <<<<<<<<---- Moje MK2
- Bartek__11111
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz sty 12, 2014 22:20
- Lokalizacja: Lębork
pompa wtryskowa
am Golfa III z silnikiem 1.9 D z roku 1995 pompa z elektryką.
Chodzi mi o zawór N108 u dołu pompy miałem urwany kabelek przylutowałem go i chciałem sprawdzić napięcie za pomocą żaróweczki i nic tak jakby nie było napięcia w tych przewodach pomocy wie może ktoś co może być nie tak? https://www.google.pl/search?newwindow=" onclick="window.open(this.href);return false; ... B320%3B240 dokładnie ten zawór
Nigdzie nie znalazłem informacji
Chodzi mi o zawór N108 u dołu pompy miałem urwany kabelek przylutowałem go i chciałem sprawdzić napięcie za pomocą żaróweczki i nic tak jakby nie było napięcia w tych przewodach pomocy wie może ktoś co może być nie tak? https://www.google.pl/search?newwindow=" onclick="window.open(this.href);return false; ... B320%3B240 dokładnie ten zawór
Nigdzie nie znalazłem informacji
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
pompa wtryskowa
A powiedz mi,czy ty tą pompę zdejmowałeś,wymieniałeś,albo zmieniałeś rozrząd?Ricz pisze:wyciągnąłem sprawdziłem i wymieniłem oringi ,dalej to samo ....
Bartek__11111, ja nie jestem fajchmanem od kabelków,ale coś mi się o ucho obiło,że tam pojawia się napięcie i wzrasta wraz z obrotami
pompa wtryskowa
Michał_1977,
Nie tą pompe ktos regenerowal pod lublinem razem z nastawnikiem i rozne cyrki sie potem dzialy zeby odpalic trzebabylo stuknac w nastawnik auto gaslo.... po ponownej wizycie chodzilo ale dalej chyba delikatnie szarpalo ale nie jestem pewnien bo autem jezdzi siostra , niedawno rozrzad byl robiony ale nie przezemnie ,
Nie tą pompe ktos regenerowal pod lublinem razem z nastawnikiem i rozne cyrki sie potem dzialy zeby odpalic trzebabylo stuknac w nastawnik auto gaslo.... po ponownej wizycie chodzilo ale dalej chyba delikatnie szarpalo ale nie jestem pewnien bo autem jezdzi siostra , niedawno rozrzad byl robiony ale nie przezemnie ,
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=422405" onclick="window.open(this.href);return false; <<<<<<<<---- Moje MK2
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
pompa wtryskowa
Podpinałeś pod vaga ? W jakiej budzie ten tdi siedzi ? bo wczesniej pisałeś że nie ma impulsatora ,licznik na linkę ...to musi być jakaś rzeżba ,bo kazde ori tdi ,ma impulsator , ecu zczytuje z niego prędkość ...jak to jakaś przekładka do auta gdzie nie siedział wczesniej tdi ,to na pewno nie jest wszytsko jak należy ,choćby z czujnikami sprzęgła i hamulca ,sygnał szybkości z impulsatotra dla kompa też powinien być ...bez tego wszystkiego ,nigdy silnik nie będzie zachowywał się idealnie ...podepnij vaga ,tyle mozna sensownie poradzić ...w nastawnik normalnie nie ma potrzeby stukać,żeby odplić ,więc tu też coś jest nie haloRicz pisze:Nie tą pompe ktos regenerowal pod lublinem razem z nastawnikiem i rozne cyrki sie potem dzialy zeby odpalic trzebabylo stuknac w nastawnik auto gaslo.... po ponownej wizycie chodzilo ale dalej chyba delikatnie szarpalo ale nie jestem pewnien bo autem jezdzi siostra
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
pompa wtryskowa
ale podpinalem vaga chodz by nawet zeby ustawic nastawnik , teraz jest wszystko ok nie ma bledow nastawnik ustawiony dawka tez auto odpala ale szarpie przy okolo 1600-2000 podczas jazdy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=422405" onclick="window.open(this.href);return false; <<<<<<<<---- Moje MK2
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
pompa wtryskowa
To wykorzystaj tego vaga jak nalezy, i zrób na początek logi dynamiczne 003 ,004Ricz pisze:ale podpinalem vaga chodz by nawet zeby ustawic nastawnik , teraz jest wszystko ok nie ma bledow nastawnik ustawiony dawka tez auto odpala ale szarpie przy okolo 1600-2000 podczas jazdy
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Re: pompa wtryskowa
NIE MIAŁEM CZASU BO AUTO JEST SIOSTRY DO CZASU KIEDY WPADŁO ZNOWU W MOJE RĘCE (ZAKLESZCZONA SKRZYNIA).munior pisze: Podpinałeś pod vaga ? W jakiej budzie ten tdi siedzi ? bo wczesniej pisałeś że nie ma impulsatora ,licznik na linkę ...to musi być jakaś rzeżba ,bo kazde ori tdi ,ma impulsator , ecu zczytuje z niego prędkość ...jak to jakaś przekładka do auta gdzie nie siedział wczesniej tdi ,to na pewno nie jest wszytsko jak należy ,choćby z czujnikami sprzęgła i hamulca ,sygnał szybkości z impulsatotra dla kompa też powinien być ...bez tego wszystkiego ,nigdy silnik nie będzie zachowywał się idealnie ...podepnij vaga ,tyle mozna sensownie poradzić ...w nastawnik normalnie nie ma potrzeby stukać,żeby odplić ,więc tu też coś jest nie halo
ale wracając to tego co napisałeś nie jest to żadna przekładka na 1000000% z tego co w wolnej chwili wyczytałem początkowe roczniki passata bądź początek serii 1.9 tdi 1Z miały liczniki na linkę i teraz moje pytanie być może ktoś się orientuje czym jest obok gniazda linki w liczniku taki robaczek https://encrypted-tbn1.gstatic.com/imag ... lnGGevQOHQ" onclick="window.open(this.href);return false; tutaj na linku widać(z tego co wyczytałem to w 1.9 tdi na linkę impulsator jest kolo linki ale zadaje pytanie być może ktoś wie na 100 %), wieczorem będę miał dostęp żeby zrobić zdjęcie to podeśle . mam więcej czasu to nawet mogę oddać pompę do regeneracji i zobaczymy jezeli to nie bedzie to , to ja juz nie mam więcej pomysłów
ps. przepraszam ze tak wolno odpisuje ale tak jak pisałem auto nie jest moje tylko siostry ktora mieszka daleko odemnie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=422405" onclick="window.open(this.href);return false; <<<<<<<<---- Moje MK2
pompa wtryskowa
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=422405" onclick="window.open(this.href);return false; <<<<<<<<---- Moje MK2
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
pompa wtryskowa
Ale co tu mozna odpowiedzieć ...wynalazek jak wynalazek ,pierwszy raz widze takie "cudo" zeby licznik w tdi był na linkę ...tyle że nie ono jest tu problemem ,tylko najprawdopodobniej nastawnik ,i to jemu trzeba się przyjrzeć ,a nie impulsatorowi odcina się sygnał z impulsatora do kompa ,wtedy zwykle przy początakch brudnego nastawnika ,przestaje szarpać i na tym polega test ...w normalnych tdi wystarczy odpiąć wtyczkę impulsatora w skrzyni i podejrzewam że w tym przypadku również ...a to że jest licznik na linke ,nie ma z tym nic wspólnego ...komp na pewno dostaje sygnał prędkosci z impusatora i to ten sygnał trzeba mu odciąć w celach testowychRicz pisze:nikt nie podpowie ?
tak wygląda impulsator w liczniku mojego passata z napedem mechanicznym(linką)
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
pompa wtryskowa
Ty dalej upierasz się ze nie ma takiego impulsatora to powiedz mi skoro jest to "wynalazek" to na jaki za przeproszeniem ch*** były by robione gumki uszczelniające idealnie pasujące w otwor technologiczny przez który przechodzi linka i tuz za licznikiem idzie tunel z otworem na linke i do tego uchwyt na którym lezy linka ???? ktoś kto przekładał linke robił tak zeby to wygladało jak z fabryki ?? auto wzięte jest od niemca i tak jest w rodzinie od 2004 roku nikt przy tym nie grzebał nastawnik dla Twojej wiadomosci wyciagałem 3 razy pod rząd i rozkladalem na częsci pierwsze , czyściłem a auto jak szarpie tak szarpie , nie odbierz tego żle ale delikatnie sie zbulwersowałem tym co piszesz ze to jest przysłowiowy "szczep" bo brałem i to pod uwagę ze to moze faktycznie jest cos grzebane ale muszę Cie zmartwić nie jest . Auto chodziło dobrze nic nie szarpało do pewnego momętu pokaże Ci zdjęcie mojego licznika bo z tego zdenerwowania pojechałem je zrobić prosze
jutro postaram Ci podesłać kolejne zeby udowodnic Ci to ze tak faktycznie linka jest zamontowana fabrycznie
TAK WYGLĄDA Z RZEKOMYM IMPULSATOREM:
TAK Z WYCIAGNIETYM:
A TAK WYGLĄDA ON SAM
JEŻELI NIE JEST TO IMPULSATOR TO PROSIL BYM O SPROSTOWANIE CO TO ZA USTROJSTWO
jutro postaram Ci podesłać kolejne zeby udowodnic Ci to ze tak faktycznie linka jest zamontowana fabrycznie
TAK WYGLĄDA Z RZEKOMYM IMPULSATOREM:
TAK Z WYCIAGNIETYM:
A TAK WYGLĄDA ON SAM
JEŻELI NIE JEST TO IMPULSATOR TO PROSIL BYM O SPROSTOWANIE CO TO ZA USTROJSTWO
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=422405" onclick="window.open(this.href);return false; <<<<<<<<---- Moje MK2
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
pompa wtryskowa
To że piszę, że pierwszy raz widzę jakiś wynalazek ,nie znaczy że twierdzę że czegoś takiego nie ma.Pokaż mi zdanie ,w którym napisałem że czegoś takiego nie maRicz pisze:Ty dalej upierasz się ze nie ma takiego impulsatora
Ricz pisze:jutro postaram Ci podesłać kolejne zeby udowodnic Ci to ze tak faktycznie linka jest zamontowana fabrycznie
Nic mi nie musisz udowadniać ,bo wiem że coś takiego istnieje ..skupiłeś się na udowadnianiu mi zupełnie nie istotnej rzeczy ,a zapomniałeś o sednie sprawy ,czyli o szarpaniu ,z którym ten wynalazek nie ma kompletnie nic wspólnego
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
pompa wtryskowa
nie skupiałem sie na udowadnianiu ...przeczytaj calosc od początku , bo nie chce mi sie wklejac a zreszta mniejsza oto .
Odpiąłem wtyczke(zdj nr.3 z ostatniego postu) z licznika i auto nie szarpie ani nawet przez sekundę , wiec wyjąłem nastawnik przeczyscilem ale opiłków bylo bardzo mało , wczesniej jak wyciągałem bylo ich bardzo duzo . po zrobieniu zlozylem wszystko tak jak ma byc i szarpie odpinam znowu ta wtyczke na liczniku auto nie szarpie - jest mozliwosc ze wtrysk sterujący siadł ?
Odpiąłem wtyczke(zdj nr.3 z ostatniego postu) z licznika i auto nie szarpie ani nawet przez sekundę , wiec wyjąłem nastawnik przeczyscilem ale opiłków bylo bardzo mało , wczesniej jak wyciągałem bylo ich bardzo duzo . po zrobieniu zlozylem wszystko tak jak ma byc i szarpie odpinam znowu ta wtyczke na liczniku auto nie szarpie - jest mozliwosc ze wtrysk sterujący siadł ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=422405" onclick="window.open(this.href);return false; <<<<<<<<---- Moje MK2
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
pompa wtryskowa
zeby rozwiac watpliwosci to passaty b4 tdi mialy predkosciomierz na linke a nie elektroniczny jak golf czy audi
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 211 gości