SB spala 10L/100km

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » czw wrz 07, 2006 21:57

chyba winna bedzie ta skrzynia 4biegowa
jak jedziesz to jaką przecietnie masz prętkość jak lubisz sobie latac ponad 100km i tak pokonujesz wieksze odcinki to musi tyle spalic bo obroty ma sporea jak spore obroty bo i ciśnienie turba spore a co za tym idzie działa bostpin i wzbogaca dawke i chleje :bigok: ale za to jak zapierdala


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw wrz 07, 2006 23:00

marek29, dlaczego odradzasz ta uszczelke?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]


Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » pt wrz 08, 2006 09:51

szerszeniak pisze:chyba winna bedzie ta skrzynia 4biegowa
To jest 5 biegów.Napisał symbol 4S ,to jest krótsza skrzynia 5biegów stosowana w dieslach JP i 1V i benzynach 1.8. Do JR powinna być 4T ,te same przełożenia co w 4S tylko przełożenie mechanizmu różnicowego inne.

[ Dodano: Pią Wrz 08, 2006 9:53 am ]
zaprzal pisze:marek29, dlaczego odradzasz ta uszczelke?
Ponieważ jak pisałem PODOBNO ( gdzieś czytałem o tym) nie ma zgodności z kanałem olejowym.Uszczelka nie nachodzi na otwór.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt wrz 08, 2006 10:18

marek29, a nie dotyczy to przypadkiem głowicy z płytkowa regulacja zaworow?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » pt wrz 08, 2006 10:53

Całkiem możliwe....niechcę nikogo wprowdzić w błąd.
Naprostrzym wyściem jest przyłożyć te dwie uszczelki do siebie i dokładnie porównać.



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob wrz 09, 2006 11:58

szerszeniak, też tak myślę !! też mam skrzynie 4S ale 5 biegową im bardziej butuję tym bardzie chla ale w 6 litrach się zameka. Krzylu, uderz do jakiegoś pompiarza i pompe na stół i niech ci zrobi na seryje parametry.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob wrz 09, 2006 19:55

umylem dzis silnik bede patrzal czy sie poci dale, uszczelka metalowa 108zł nowa koszuje dzis sie dowiadywalem
co bylo:
-wtrysk jeden niedokrecony odziwo nic niecieklo z niego ale zero sily uzylem zeby go odkrecic z czapy
-przy okazji dzis sprawdzilem sobie z dziadkiem :hmm: cisnienie sprezania w garach
33-33-35-34 :grin:
-przyspieszacz(ssanie)nie dokonca wcisniety latal caly czas na przyspieszonym wtrysku

skrzynia jest 5biegowa tylko podalem symbol 4S


w kasiazce "SAM NAPRAWIAM VW GOLF DIESEL" ta zolta jest napisane ze przyczyna zuzycia paliwa moze byc uszczelka pod glowica kto ma ta ksiazke niech sobie sprawdzi strona 56



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz wrz 10, 2006 09:46

Krzylu, z moich badań nad dwoma skrzyniami czyli 4T i 4S zauważyłem, że 4S szybciej buja brykę od 4T ale przy 4 tyś na 5 biegu osiągasz inne prędkości na 4S to jest 150 km\h, a na 4T 160 km\h. Nie wiem ja lubie słyszeć silnik i zostaje przy 4S :P

[ Dodano: 10 Wrz 2006 09:48 ]
Ale że uszczelka pod głowicą zwiększa spalanie to nowość. Rozumiem jak byś zamontował grubszą od standardowej to może ale tak :-k


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz wrz 10, 2006 14:59

ja tego niewymyslilem masz ksiazke to przeczytaj,
na tej skrzyni calkiem sympatycznie jezdzi w dodatku przy 120 jak depniesz to moment chwila jest 150 ja narazie lecialem na niej 170 wiecej chyba nie pojdzie na niej bo wysokie obroty juz mial silnik.



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz wrz 10, 2006 15:07

Krzylu, ale lepiej się wkręca niż 4T wiem co mówię bo testowałem na swoim ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz wrz 10, 2006 15:11

vw_vandal, bezwatpienia!!!! :bigok:
ja nienadazam zmienaic biegow 1,2 sa za krotkie 3 jest dobra bo mozna go przeicagnac troszke a 4 elastyczna i caly czas idzie do przodu a 5 eco ;)



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz wrz 10, 2006 15:20

Krzylu, ale te ECO też dobrze przyśpiesza przy 120 wciśniesz gaz i ciągnie aż miło do 150 km\h popuszczam trochę gazu i delikatnie dode to znów ciągnie do 165 km\h. Zauważyłem że jest troche głośniejsza od 4T ale lubię słyszeć silnik, wiem że żyje. A takie pytanie gdzie wyrwałeś SB??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » ndz wrz 10, 2006 15:30

z reichu mi przytargal gosc w sumie 1200zł mnie kosztowal a JP za 1000zł poszedl :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 217 gości