Nie odpalapo wymianie glowicy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
olsens2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: sob sie 14, 2010 18:14
Lokalizacja: Vlijmen(NL)/Szczecin
Auto: Mk2 1.8 GL 1986r
Silnik: GU

Nie odpalapo wymianie glowicy

Post autor: olsens2 » wt mar 25, 2014 15:28

Witam, jakis czas temu mialemproblem a mianowicie grzal mi sie sllnik, okazalo sie ze to wina pompy wody ktora nie dzialala prawidlowo i dodatkowo lekko pela glowica, wiec zostala wymieniona nowa pompa i glowica po plamowaniu, wraz z tym termostat i wszystkie czujniki temp. Wszystko ladnie pieknie ale auto nie chce odpalic:/ Rozrzad jest zalozony prawidlowo, pompa paliwa dzial bo daje paliwo i widac je w wtryskach, tak wiec paliwo dochodzi, swiece tez byly wymieniane na nowe a pozniej spowrotem stare. Auto kreci ale nie lapie, wszystkie kabelki i kostki posrawdzane i nic dalej tylko kreci i koniec nic nie lapie, co mozna jeszcze zrobic, czego szukac??

Z gory dzieki


Jest Golf MK3 abf z 1996 budowany na tor
Jest caddy 2.0 TDI 2017 190km/350nm
Jest mk2 GL 1.8 8v 1986r od pierwszego właściciela 😁
Jest Audi A4 B7 Avant 1.8t 2007 198km/313nm
Był Golf MK3 2.0 8v GTI Edition z 1995
Była Ibiza 6k2 1.4 16v 2002
Było polo 6n 1.6 1997
Byla Ibiza 6l FR ASZ + 2004
Było MK4 1.9 2000
Bylo mk4 1.6 16v 2004
Byla CordobaSX 1.6 101km 1996
Było MK3 CabRio 1.8 90km 1996http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=612982]
Byla Ibiza 6K 1.4 60km 1996
Byl GT AFN 1996 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p5922472
Byl MK3 1.6 75km 1996http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p4708859

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Nie odpalapo wymianie glowicy

Post autor: roman58 » wt mar 25, 2014 17:13

Wszystko jest prawidłowo paliwo jest to daj mu z umiarem Plaka i zapali,mam rozumieć że silnik AFN z profilu jest aktualny w samochodzie,czy jest inny.Przed paleniem poluzuj przewody na wtryskach,jak już będzie dobrze waliło to dokręć i powinien odpalić,jak jest dobrze ustawiony początek wtrysku.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Nie odpalapo wymianie glowicy

Post autor: Michał_1977 » wt mar 25, 2014 19:41

roman58 pisze:jak jest dobrze ustawiony początek wtrysku.
Domyślam się,że tutaj pies pogrzebany i dlatego nie może zaskoczyć.Trzeba pompę nieco do silnika pchnąć zapewne i zapali :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
olsens2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: sob sie 14, 2010 18:14
Lokalizacja: Vlijmen(NL)/Szczecin
Auto: Mk2 1.8 GL 1986r
Silnik: GU

Nie odpalapo wymianie glowicy

Post autor: olsens2 » wt mar 25, 2014 20:45

Probowalem juz na plaku i on odpala ale gasnie zaraz jak sie plak skonczy:/ A co do pompy to ona jest na sztywno wiec nie da rady je pchnac, a jezeli to nie to to gdzie dalej szukac?


Jest Golf MK3 abf z 1996 budowany na tor
Jest caddy 2.0 TDI 2017 190km/350nm
Jest mk2 GL 1.8 8v 1986r od pierwszego właściciela 😁
Jest Audi A4 B7 Avant 1.8t 2007 198km/313nm
Był Golf MK3 2.0 8v GTI Edition z 1995
Była Ibiza 6k2 1.4 16v 2002
Było polo 6n 1.6 1997
Byla Ibiza 6l FR ASZ + 2004
Było MK4 1.9 2000
Bylo mk4 1.6 16v 2004
Byla CordobaSX 1.6 101km 1996
Było MK3 CabRio 1.8 90km 1996http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=612982]
Byla Ibiza 6K 1.4 60km 1996
Byl GT AFN 1996 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p5922472
Byl MK3 1.6 75km 1996http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p4708859

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Nie odpalapo wymianie glowicy

Post autor: munior » wt mar 25, 2014 21:22

olsens2 pisze: A co do pompy to ona jest na sztywno wiec nie da rady je pchnac, a jezeli to nie to to gdzie dalej szukac?
Jak korpus jest "na sztywno " to regulacja jest na kole ...i o ile nikt koła nie ruszał ,to zapewne pasek rozrządu jest przestawiony o ząbek,bo na pewno był rozpinany rozrząd ...Innej opcji nie widzę ,skoro paliwo z przewodów sadzi pod odpowiednim ciśnieniem ,i odpala na plaka ,to zapewne problem tkwi w tym ,że dzieje się to w nie odpowiednim momencie...świece żarowe przy obecnych temperaturach ,na odpalanie nie mają najmniejszego wpływu.Na kole pompy ,przy srubach i w korpusie pompy ,jest miejsce do włożenia blokady ,średnicy ok 6 mm ,więc trzeba ustawić i sprawdzić ,czy się daje włożyć blokada ,kiedy znak na kole zamachowym ,jest w odpowiednim miejscu


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Nie odpalapo wymianie glowicy

Post autor: roman58 » wt mar 25, 2014 22:46

Jak pompa na sztywno to poluzuj te trzy śruby na 13 klucz i piastą pompy skręć w prawo z obrotami to przyspieszysz a gdy chcesz opóźnić to do silnika,odwrotnie niż jak byś skręcał pompą.Przy zakładaniu i napinaniu paska pompa powinna być zablokowana a koło pompy i wałka rozrządu poluzowane żeby lekko się kręciło wtedy dopiero napinamy pasek i dokręcamy koła została tylko korekta początku wtrysku jak jest coś nie tak.



Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Nie odpalapo wymianie glowicy

Post autor: 21Golfista21 » śr mar 26, 2014 08:08

Albo masz wał ustawiony na 0 i o 180st przekręcony wałek rozrządu, nie otwiera tych zaworów co powinien w danym momencie


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
olsens2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: sob sie 14, 2010 18:14
Lokalizacja: Vlijmen(NL)/Szczecin
Auto: Mk2 1.8 GL 1986r
Silnik: GU

Nie odpalapo wymianie glowicy

Post autor: olsens2 » śr mar 26, 2014 17:31

Juz zalatwione, okazalo sie ze sruba od walu nie byla dokrecona z odpowiednia sila i jak probowal odpalic to cisnienia nie lapalo, juz dokrecone i smiga, tylko jest jesdna sprawa a mionowicie zostala wymieniona pompa, termostat i glowica bo byla uszkodzona a wszystko zaczelo sie od tego ze auto sie grzalo, co gorsza po tym wszystkim jest dalej bez zmian :/


Jest Golf MK3 abf z 1996 budowany na tor
Jest caddy 2.0 TDI 2017 190km/350nm
Jest mk2 GL 1.8 8v 1986r od pierwszego właściciela 😁
Jest Audi A4 B7 Avant 1.8t 2007 198km/313nm
Był Golf MK3 2.0 8v GTI Edition z 1995
Była Ibiza 6k2 1.4 16v 2002
Było polo 6n 1.6 1997
Byla Ibiza 6l FR ASZ + 2004
Było MK4 1.9 2000
Bylo mk4 1.6 16v 2004
Byla CordobaSX 1.6 101km 1996
Było MK3 CabRio 1.8 90km 1996http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=612982]
Byla Ibiza 6K 1.4 60km 1996
Byl GT AFN 1996 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 2#p5922472
Byl MK3 1.6 75km 1996http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p4708859

szpachla
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr lis 10, 2010 22:19

Nie odpalapo wymianie glowicy

Post autor: szpachla » śr mar 26, 2014 18:13

Ale jak się grzał? Gotuje się?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Nie odpalapo wymianie glowicy

Post autor: Michał_1977 » śr mar 26, 2014 22:37

olsens2 pisze: A co do pompy to ona jest na sztywno wiec nie da rady je pchnac
:dol:
munior pisze:Jak korpus jest "na sztywno " to regulacja jest na kole
olsens2 pisze:sruba od walu nie byla dokrecona z odpowiednia sila i jak probowal odpalic to cisnienia nie lapalo
Że co proszę?... :goof:
olsens2 pisze:wszystko zaczelo sie od tego ze auto sie grzalo, co gorsza po tym wszystkim jest dalej bez zmian :/
Podpiąć VAGa i sprawdzić kąt wtrysku.Jak za wczesny,będzie mu gorąco się robiło :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 205 gości