Impulsator pompy wtryskowej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Quintus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: śr lip 04, 2007 18:03
Lokalizacja: Kolno
Auto: Dodge Durango SLT

Impulsator pompy wtryskowej

Post autor: Quintus » śr mar 19, 2014 11:55

Z 60-70 stopni miał temperaturę, lipne trochę te logi wyszły, łożysko na tyle się wysypało, wiec z bezpieczeństwa wyjechałem tylko wokół garażu.
Po naprawie zrobię je ponownie z większą prędkością. Myślałem, że może coś tu wyjdzie, wówczas przekazałbym mechanikowi jakąś sugestię - co z tą pompą robić.



Awatar użytkownika
-V.A.G-
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz lis 24, 2013 07:28
Lokalizacja: Mazowieckie

Impulsator pompy wtryskowej

Post autor: -V.A.G- » śr mar 19, 2014 12:52

mechanikowi ? jakiemu ? żeby gorzej ci nie zrobił i za cene z kosmosu. poszukaj na forum kogos kto ci to ogarnie .ja mechanikowi to nawet żarówki bym nie dał wymienić


sprzedam : wyczyszczony nastawnik HDK 216 do afn/asv 1z/ahu . stan jak nowy. posiadam wszystkie inne czesci do golf IV sdi ,tdi VP i PD

Awatar użytkownika
Bartek__11111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz sty 12, 2014 22:20
Lokalizacja: Lębork

Impulsator pompy wtryskowej

Post autor: Bartek__11111 » śr kwie 30, 2014 18:38

Witam posiadam Golfa III z silnikiem 1.9 D z roku 1995 pompa z elektryką.
Chodzi mi o zawór N108 u dołu pompy miałem urwany kabelek przylutowałem go i chciałem sprawdzić napięcie za pomocą żaróweczki i nic tak jakby nie było napięcia w tych przewodach pomocy wie może ktoś co może być nie tak? https://www.google.pl/search?newwindow=" onclick="window.open(this.href);return false; ... B320%3B240 dokładnie ten zawór



Awatar użytkownika
Quintus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: śr lip 04, 2007 18:03
Lokalizacja: Kolno
Auto: Dodge Durango SLT

Re: Impulsator pompy wtryskowej

Post autor: Quintus » śr kwie 30, 2014 21:03

-V.A.G- pisze:kąt wtrysku z deka za niski ,a w bloku 004 dziwne te wskazania coś masz ,robiłeś to na ciepłym silniku i BS ?
Kąt wtrysku poprawiony. Logi po regulacji i na ciepłym silniku.
Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/krydel_171012.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 004,009 - http://vaglog.rtnet.pl/krydel_171013.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Zlogowałem 4 dynamicznie.
Przy okazji przepływomierz pogorszył się znacznie. Czy to możliwe, że przez niskie wskazania LMM turbo pompuje tak mało? Jeszcze całkiem niedawno pomimo niesprawnej przepłwyki wskazania 11 były przyzwoite.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 135 gości