wtryskiwacze z afn

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

iiktorn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn gru 12, 2011 19:49
Lokalizacja: żyrardów

wtryskiwacze z afn

Post autor: iiktorn » czw mar 13, 2014 21:55

nie, nie oporność tylko mam drugi wtrysk sterujący (110 omów) tylko że o ciśnieniu 220/300 który mam teraz założony. może zmienić mu ciśnienie na 190- tylko nie wiem czy to drugie ciśnienie się też nie zmieni.
chyba trochę niejasno się wyraziłem.
niestety nie zrobię dzisiaj tych logów.
podczas prób pękła mi rura od płynu chłodzącego- muszę jutro wymienić i jak to naprawię to zrobię te logi.

panowie co myślicie o tych 216?
bo nie wiem czy regenerować stare na orginalnych końcówkach czy kupić 216?
czy Pan Bogdan z Nadarzyna dobrze ustawia wtryski?

a na allegro znalazłem użytkownika "sportowe216" ma po 550 zł cały komplet wtrysków po regeneracji - do wyboru kilku producentów końcówek:star diesel wzm thm
może ktos zna tą regenerację?
nie mam zamiaru za bardzo się dalej bawić w jakiś tuning choć zawsze parę koni się przyda.





.



iiktorn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn gru 12, 2011 19:49
Lokalizacja: żyrardów

wtryskiwacze z afn

Post autor: iiktorn » pt mar 14, 2014 22:43

witam zrobiłem logi poniżej linki:
nie wiem czy coś z tego będzie bo mi automacik "chyba" przerzucał z 3 na 2 przy wciskaniu gazu do podłogi
ale proszę zobaczcie może coś znajdziecie.

basic settings:
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/iktorn_164720.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/iktorn_164721.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/iktorn_164722.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/iktorn_164723.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dynamiczne:
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/iktorn_164724.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/iktorn_164725.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/iktorn_164726.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/iktorn_164727.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/iktorn_164728.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/iktorn_164729.html" onclick="window.open(this.href);return false;
meas block:
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/iktorn_164730.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/iktorn_164731.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/iktorn_164732.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/iktorn_164733.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/iktorn_164734.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/iktorn_164735.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/iktorn_164736.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/iktorn_164737.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/iktorn_164738.html" onclick="window.open(this.href);return false;

w poniedziałek umówiony jestem do pana Bogdana w Nadarzynie tylko pytanie czy brać rozpylacze 205(czyli oryginały) czy 216? i na jakie ciśnienie ustawić?
podpowiecie coś?



Awatar użytkownika
-V.A.G-
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz lis 24, 2013 07:28
Lokalizacja: Mazowieckie

wtryskiwacze z afn

Post autor: -V.A.G- » sob mar 15, 2014 22:58

oryginały tak ale tylko boscha .minimum to seven diesel ,innych bym nie wsadził dla własnego ryzyka


sprzedam : wyczyszczony nastawnik HDK 216 do afn/asv 1z/ahu . stan jak nowy. posiadam wszystkie inne czesci do golf IV sdi ,tdi VP i PD

iiktorn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn gru 12, 2011 19:49
Lokalizacja: żyrardów

wtryskiwacze z afn

Post autor: iiktorn » ndz mar 16, 2014 01:20

a czy ktoś skomentuje logi?
prawdopodobnie wsadzę wuzetem-y - niestety nie stać mnie teraz na bosh-a .
a te 216? myślę nad nimi bo jak już zmieniam to zawsze parę koników się przyda- a cena ta sama. tylko jakie ciśnienie ustawić?
napiszcie jakieś za i przeciw (216).



Awatar użytkownika
-V.A.G-
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz lis 24, 2013 07:28
Lokalizacja: Mazowieckie

wtryskiwacze z afn

Post autor: -V.A.G- » ndz mar 16, 2014 09:49

wzm 210 ci starczą i beda lepsze jak te za 550zl


sprzedam : wyczyszczony nastawnik HDK 216 do afn/asv 1z/ahu . stan jak nowy. posiadam wszystkie inne czesci do golf IV sdi ,tdi VP i PD

iiktorn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn gru 12, 2011 19:49
Lokalizacja: żyrardów

wtryskiwacze z afn

Post autor: iiktorn » ndz mar 16, 2014 22:02

210 to są P502 ?
proszę zerknijcie na te logi.



vagpumpe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw lis 25, 2010 19:34

wtryskiwacze z afn

Post autor: vagpumpe » ndz mar 16, 2014 22:12

przepływka na pewno nie jest pierwszej młodości



iiktorn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn gru 12, 2011 19:49
Lokalizacja: żyrardów

wtryskiwacze z afn

Post autor: iiktorn » ndz mar 16, 2014 22:20

czyli do wymiany czy jeszcze pochodzi?
w którym bloku to widać?

a czy nie sądzicie że viskoza jest do wymiany albo termostat - nie mogłem go zagrzać do 90 st. C?

czy coś jeszcze?



Awatar użytkownika
-V.A.G-
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz lis 24, 2013 07:28
Lokalizacja: Mazowieckie

wtryskiwacze z afn

Post autor: -V.A.G- » pn mar 17, 2014 07:40

moze g62 do wymiany


sprzedam : wyczyszczony nastawnik HDK 216 do afn/asv 1z/ahu . stan jak nowy. posiadam wszystkie inne czesci do golf IV sdi ,tdi VP i PD

iiktorn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn gru 12, 2011 19:49
Lokalizacja: żyrardów

wtryskiwacze z afn

Post autor: iiktorn » pn mar 17, 2014 08:31

jeżeli to chodzi o czujnik temperatury cieczy chłodzącej to wymieniałem ok 3 tygodnie temu.
kiedyś jakiś mechanik mi zwracał uwagę że trzeba wymienić viskozę bo dobrze nie rozsprzęgla (kiedy na jałowym daję się dużo gazu to słychać bardzo mocno jak by wiatr duży wiał- da się to zrobić bez rozbierania przodu?
jak zablokuję wiatrak to się grzeje.

byłem u Pana Bogdana wymienili rozpylacze i wyregulowali ciśnienia i teraz samochód chodzi :)
ale prośba do znawców logów (vaga) może coś znajdziecie co jest jeszcze do poprawki.



arwam

wtryskiwacze z afn

Post autor: arwam » pn mar 17, 2014 23:05

iiktorn pisze:w poniedziałek umówiony jestem do pana Bogdana w Nadarzynie tylko pytanie czy brać rozpylacze 205(czyli oryginały) czy 216? i na jakie ciśnienie ustawić?
podpowiecie coś?

weź rozpylacze z silnika AEL, z auci A6 C4 2.5TDI R5 140KM
są to 210-tki i pozwalają na osiągnięcie około 170KM.
co do logów to aktywuj vaga i zamieść logi prawidłowe logi w BS grupy 00 i grupy 004.
ale na pierwszy rzut oka ECU nie widzi pedału gazu wciśniętego na 100% sprawdź czy poprostu dywanik nie podszedł pod pedał gazu, to raz albo czy nie trzeba na górze na pedale podciągnąć na regulacja wskazania przepływki, albo jest coś nie haloz przepływką albo nieudolny chips.

jak silnik nie dogrzany to termostat do wymiany a nie visko, ale w przypadku jak na wyższych obrotach huczy to wymiana bo Ci wentylator wjedzie w chłodnicę i już nie będzie wesoło...



vagpumpe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw lis 25, 2010 19:34

wtryskiwacze z afn

Post autor: vagpumpe » pn mar 17, 2014 23:12

weź rozpylacze z silnika AEL, z auci A6 C4 2.5TDI R5 140KM
są to 210-tki i pozwalają na osiągnięcie około 170KM.
co do logów to aktywuj vaga i zamieść logi prawidłowe logi w BS grupy 00 i grupy 004.
ale na pierwszy rzut oka ECU nie widzi pedału gazu wciśniętego na 100% sprawdź czy poprostu dywanik nie podszedł pod pedał gazu, to raz albo czy nie trzeba na górze na pedale podciągnąć na regulacja wskazania przepływki, albo jest coś nie haloz przepływką albo nieudolny chips.

jak silnik nie dogrzany to termostat do wymiany a nie visko, ale w przypadku jak na wyższych obrotach huczy to wymiana bo Ci wentylator wjedzie w chłodnicę i już nie będzie wesoło...

był już u Bogdana i wymienił rozpylacz,czytaj jak doradzasz coś po fakcie kolego



iiktorn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn gru 12, 2011 19:49
Lokalizacja: żyrardów

wtryskiwacze z afn

Post autor: iiktorn » pn mar 17, 2014 23:28

już byłem i wymieniłem na takie jak w orginale (dsla 150 p 520) ciśnienie też jak w orginale 190/300

samochód dużo lepiej się zbiera.

muszę jutro zobaczyć z tym dywanikiem bo faktycznie mam gumową wycieraczkę może i się podsunęła pod pedał.
co to znaczy prawidłowe logi 000 i 004 - zrobiłem tak jak znalazłem w jakimś wątku - chyba że coś nie wyszło. czyli jak mam zrobić te logi? to jutro zrobię.
czy jeszcze któreś?



arwam

wtryskiwacze z afn

Post autor: arwam » pn mar 17, 2014 23:34

logi zrobiłeś tylko nic się w nich nie zapisało



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 152 gości