Napięcie RSW

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Napięcie RSW

Post autor: Fahoo » ndz sie 12, 2012 22:45

arwam, a po co ci to wiedzieć i tak dłubiesz w td a tam nie ma rsw :jezor: ..jak bedziesz mial tdi to ci powiem


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

arwam

Napięcie RSW

Post autor: arwam » ndz sie 12, 2012 22:55

Fahoo pisze:arwam, a po co ci to wiedzieć i tak dłubiesz w td a tam nie ma rsw ..jak bedziesz mial tdi to ci powiem
Fahoo, przecież mam trzy auta. drugie to audi 100 C4 2.5TDI w automacie ale tam jest potencjometryczny nastawnik i nie ma diagnozy pełnej, trzecie to audi Coupe z 2.5TDI do tej pory na mechanicznej pompie ale uzbrajam w elektronikę bo w pięciocylindrówce nie da się pogodzić ekonomi przy jednoczesnej dużej mocy od dołu do góry. jak zrobisz ekonomicznie to moment obrotowy w przedziale 1600-2200rpm łamie kręgosłup, ale powyżej jest kicha. jak zrobisz żeby miał moc na górze to nie masz momentu na dole i auto żre jak smok wawelski pił wode z Wisły...

poprostu jak wciskasz pedał gazu to tłokorozdzielacz zabiera tyle paliwa że jeśli ostro nie podbijesz na ciśnieniu wewnętrznym w pompie to nie ma czym sterować kątem wtrysku. a jak podbijesz to już nie masz akonomicznego auta, przy czterocylindrówce da się to pogodzić, przy pięciu cylindrach może i też ale koszt zrobienia takiej pompy już zdecydowanie przewyższa koszt uzbrojenia w elektronikę,

Fahoo pisze:jak bedziesz mial tdi to ci powiem

to jak powiesz mi?



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Napięcie RSW

Post autor: Fahoo » ndz sie 12, 2012 23:25

arwam, pw


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

bynio1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz mar 02, 2014 21:57

Re: Napięcie RSW

Post autor: bynio1991 » ndz mar 09, 2014 19:13

Witam,
Jakie ustawić RSW dla silnika 1.9TDI 110KM AVG ? Przed czyszczeniem nastawnika odczytałem wartość 0,620V ale nie wiem czy ktoś tam już wcześniej nie grzebał... Po wyczyszczeniu nastawnika ustawiłem tę wartość na 0,620V ale gdy pompa się odpowietrzyła (czyli nastawnik zaszedł ropą) napięcie skoczyło do 0,64-0,66V. Czy przestawiając RSW (czyli regulując tą "wskazówkę") zmienia się kąt wtrysku albo dawka paliwa ?



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Napięcie RSW

Post autor: Fahoo » ndz mar 09, 2014 20:52

napiecie na czujniku rws ma powiazanie z dawką


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

bynio1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz mar 02, 2014 21:57

Napięcie RSW

Post autor: bynio1991 » ndz mar 09, 2014 21:36

Czy wpływa to w taki sposób, że np. robiąc odczyt dawki w VAG widzę 4,0 mg/R to w rzeczywistości będzie np 3,6 mg/R ? Wie ktoś jakie powinno być to RSW dla silnika AVG ?
Generalnie nie wiem w jakiej kolejności ustawić pompę. Przy ustawianiu dawki (nastawnikiem) zmienił mi się kąt wtrysku, więc chyba powinna być taka kolejność RSW->Dawka->Kąt wtrysku ?



Awatar użytkownika
-V.A.G-
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz lis 24, 2013 07:28
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: Napięcie RSW

Post autor: -V.A.G- » wt mar 11, 2014 22:05

bynio1991 pisze:Czy wpływa to w taki sposób, że np. robiąc odczyt dawki w VAG widzę 4,0 mg/R to w rzeczywistości będzie np 3,6 mg/R ? Wie ktoś jakie powinno być to RSW dla silnika AVG ?
Generalnie nie wiem w jakiej kolejności ustawić pompę. Przy ustawianiu dawki (nastawnikiem) zmienił mi się kąt wtrysku, więc chyba powinna być taka kolejność RSW->Dawka->Kąt wtrysku ?
raczej to nie możliwe zeby sie kat zmienił przy ustawianiu dawki ,chyba ze pompe coś masz słabo dokręconą lub za mocno waliłeś młotkiem w tena nastawnik :jezor: .

dla avg powinno być napiecie 0.740v

pompe zawsze ustawiamy tak :
kąt wtrysku
potem rsw i ew korekcja delikatna vagiem

najlepiej jest ustawić w vagu na 32768 czyli standard . i pukac w nastawnik aby miał 4.0 mg przy tej wartosci ,wtedy mozesz vagiem wiecej lub mniej ustawić. i tyle

pamietaj ze przy ustawianiu rsw np jak ustawisz np 0.720 to po założeniu pokrywki bedziesz mial 0.740 :)


sprzedam : wyczyszczony nastawnik HDK 216 do afn/asv 1z/ahu . stan jak nowy. posiadam wszystkie inne czesci do golf IV sdi ,tdi VP i PD

bynio1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz mar 02, 2014 21:57

Napięcie RSW

Post autor: bynio1991 » sob mar 15, 2014 20:23

-V.A.G-, wilekie dzięki :bigok: Bardzo dużo mi pomogłeś :)
Wiesz może jaki jest login dla silnika AVG ?
Tak z ciekawości na co ma wpływ napięcie RSW ?



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Napięcie RSW

Post autor: Fahoo » ndz mar 16, 2014 11:04

ma wplyw na cały timing pompy to chyba oczywiste


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

liteon0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: ndz sie 21, 2011 00:44

Napięcie RSW

Post autor: liteon0 » ndz mar 16, 2014 11:26

Koledzy a jak w ASV jest ustawione na 0.660 to zle? Sprawdzane na zimnym silniku


ALH + 205 + chip

Awatar użytkownika
-V.A.G-
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz lis 24, 2013 07:28
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: Napięcie RSW

Post autor: -V.A.G- » ndz mar 16, 2014 12:02

liteon0 pisze:Koledzy a jak w ASV jest ustawione na 0.660 to zle? Sprawdzane na zimnym silniku
chyba zle , powinno byc ustawione tak jak wyzej na 0.740v


sprzedam : wyczyszczony nastawnik HDK 216 do afn/asv 1z/ahu . stan jak nowy. posiadam wszystkie inne czesci do golf IV sdi ,tdi VP i PD

liteon0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: ndz sie 21, 2011 00:44

Napięcie RSW

Post autor: liteon0 » ndz mar 16, 2014 12:12

A jakie moga byc objawy tego ze jest mniej ustawione? Moze cos sie zrypac?


ALH + 205 + chip

Awatar użytkownika
-V.A.G-
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz lis 24, 2013 07:28
Lokalizacja: Mazowieckie

Napięcie RSW

Post autor: -V.A.G- » ndz mar 16, 2014 14:13

ja jak mniej ustawie sobie to ma mniejszego kopa i gorzej odpala ale znowu jak za wysoko ustawie do w wyzszych partiach dziwnie przyspiesza


sprzedam : wyczyszczony nastawnik HDK 216 do afn/asv 1z/ahu . stan jak nowy. posiadam wszystkie inne czesci do golf IV sdi ,tdi VP i PD

bynio1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz mar 02, 2014 21:57

Napięcie RSW

Post autor: bynio1991 » sob kwie 05, 2014 21:35

Ma ktoś może pewną informację jakie powinno być RSW dla tego samochodu ?
Audi A4 B5 2000r. 1.9TDI AVG 110KM

Oznaczenie pompy:
0 460 404 969
R 638-3 BT 4017
(znaczek VW AUDI) 028 130 115 A B00
011 (w kółku) 971 207282
24220


Wcześniej (RSW - 0,60V, dawka 3,6mg) samochód był sporo silniejszy, ale też głośniej/twardziej chodził. Co do napięcia aktualnie jest 0,76V-na biegu jałowym 1,58-1,68V (ustawiłem 0,72 ale po zalaniu ropą wskoczyło 0,76V), dawka 4,0-4,2mg.

Przed uszczelnianiem pompy błędu żadnego nie było (napięcie RSW 0,62V) czy szukać przyczyny w źle wypozycjonowanym elektromagnesie ?

17970 - Quantity Adjuster (N146): Upper Limit Reached
P1562 - 35 - 10 - - - Intermittent



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 149 gości