wtryskiwacze z afn

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » pn kwie 26, 2010 10:41

Numery wtryskiwaczy Bosch dla Golf IV

AHF (zawsze 190bar):
wtryskiwacz do 04/2002 0 432 193 746 + sterujący 0 432 193 744
wtryskiwacz od 05/2002 0 432 193 746 + sterujący 0 432 193 577

ASV (zawsze 220bar):
wtryskiwacz do 04/2002 0 432 193 594 + sterujący 0 432 193 592
wtryskiwacz od 05/2002 0 432 193 594 + sterujący 0 432 193 542

Numery wtryskiwaczy Bosch dla Golf III

AFN (zawsze 190bar):
wtryskiwacz 0 432 193 746 + sterujący 0 432 193 744 - czyli to samo co w AHF Golf IV do 04/2002.



mono_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 261
Rejestracja: śr wrz 09, 2009 22:48
Lokalizacja: slask
Kontakt:

Post autor: mono_ » pn kwie 26, 2010 22:54

kto mi odsprzeda jakies dobre wtrysdkiwacze z 110 konnego tdika? potrzebuje takie ktore spasuja do AHU



adamadam85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw lip 30, 2009 18:25
Lokalizacja: warszawa

Post autor: adamadam85 » wt kwie 27, 2010 19:26

MUNIOR> a tu cie zaskocze wypatrzylem na allegro okazja to sie trafila bo moj 1Z na dojechania pozdrawiam



iiktorn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn gru 12, 2011 19:49
Lokalizacja: żyrardów

wtryskiwacze z afn

Post autor: iiktorn » śr mar 12, 2014 22:54

witam wszystkich mam nadzieję że mi pomożecie

mam passata 1,9 tdi afn 110 km automat
a teraz do rzeczy:
passat powoli tracił coraz bardziej moc ,
zaprowadziłem do mechanika wymienił wtryski (na używane) było podobno jeszcze gorzej więc wymienili i pompę zbyt dużo to nie poprawiło.
teraz jak zacząłem sam przy tym grzebać okazało się że pompa jest od 90 km i wtryski są z ciśnieniem 220/300 a na orginalnych jest napisane 190.
generalnie jest kicha.
zmieniłem te wtryski na orginalne i jest jeszcze gorzej.
ale sprawdziłem wtrysk sterujący (orginalny) i ma tylko 86 omów.
więc założyłem sterujący z ciśnieniem 220/300 (110 omów) a reszta 190- jakoś chodzi ale do mocy fabrycznej dużo mu brakuje.

w orginałach są końcówki DSLA 150 P 520
a w tych drugich DSLA 150 P 704.

teraz pytanie czy na tej pompie od 90 km- afn jest w stanie dobrze chodzić?

czy jest ktoś z okolic żyrardowa skierniewic sochaczewa lub warszawy - do kogo mógł bym podjechać i ewentualnie wymienić końcówki wtrysków i ustawić ciśnienia?
oczywiście odpłatnie



noxes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 14:25
Lokalizacja: Mazowsze-Garwolin
Kontakt:

wtryskiwacze z afn

Post autor: noxes » śr mar 12, 2014 22:59

Nie chciałbym wprowadzić Cię w błąd ale gdzies czytałem, że 90 i 110km różnią się tylko wtryskami. Pompa jest taka sama?


Sprzedam części z rozbiórki
golf II 1.6D/TD
Seat cordoba 1.9TDI AHU

arwam

wtryskiwacze z afn

Post autor: arwam » śr mar 12, 2014 23:26

pompa od 90KM ma falę DE 015 a od 110KM powinna mieć DE 110.
to właśnie dlatego nie chce jeździc, po za tym podpiąć do vaga i zamieść logi, wróżeniem z fusów się nie zajmujemy, to raz a dwa możę np siadać przepływka, i nie bedzie wyrzucać żadnych błędów



iiktorn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn gru 12, 2011 19:49
Lokalizacja: żyrardów

wtryskiwacze z afn

Post autor: iiktorn » śr mar 12, 2014 23:31

no właśnie chcę się upewnić czy panowie mechanicy dobrą pompę zamontowali.
jeszcze pytanko apropo wtrysków czy jak już regenerować to może założyć 216?- i teraz pytanie o ciśnienie 190/300(ori) czy 220/300
tylko nie wiem czy to będzie dobre rozwiązanie - nie mam zamiaru zbytnio się bawić w dalsze ulepszanie może kiedyś jakiś chip.

które logi wrzucić?
kabelek mam program mam vag 208.1

jeżeli dynamiczne to podpowiedzcie jak to zrobić (pamiętajcie że mam automat).
Ostatnio zmieniony śr mar 12, 2014 23:36 przez iiktorn, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

wtryskiwacze z afn

Post autor: munior » śr mar 12, 2014 23:31

noxes pisze:Nie chciałbym wprowadzić Cię w błąd ale gdzies czytałem, że 90 i 110km różnią się tylko wtryskami. Pompa jest taka sama?
Nie jest taka sama :hmm: różni sie kilkoma szczegółami ,najwazniejsze z nich to fala i sprzężyny sekcji tłoczącej ,ma też trochę wyższe ciśnienie wewnetrzne .Różnica po zmianie pompy ze 110 na taką z 90 tki ,jest nieznaczna ,ale wprawny "kierownik "poczuje :chytry:
iiktorn pisze:passat powoli tracił coraz bardziej moc ,
zaprowadziłem do mechanika wymienił wtryski (na używane) było podobno jeszcze gorzej więc wymienili i pompę zbyt dużo to nie poprawiło.
Tak to jest ,jak się prowadzi auto do "wymieniacza" ,który umie tylko wymieniać ,zamiast zrobić podstawową rzecz ,w takim przypadku ,czyli logi dynamiczne doładowania i przepływomierza ,taki ''spec '' :panna: bierze się od razu za wymianę osprzętu i to z grubej rury ,pompy i wtryskiwaczy ,do tego zrobili to kopletnie bez sensu :shock: wtryski na wyższe ciśnienie otwarcia, pompa ze słabszej 90 konnej wersji ,gdzie cisninia otwarcia to 190 barów :panna: żenada :shock: gdzie jest to ostatnia rzecz ,której bym się czepił .Ani pompa ,ani wtryski na pewno nie są tu przyczyną ,co stwierdzi każdy ,kto cokolwiek się orientuje w temacie ...podjedż do kogoś ,kto zna się na rzeczy i zrobi podstawowe logi dynamiczne...korzystanie z usług ''wymieniaczy " jest bardzo drogą metodą naprawy auta :chytry:
Ostatnio zmieniony śr mar 12, 2014 23:39 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

iiktorn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn gru 12, 2011 19:49
Lokalizacja: żyrardów

wtryskiwacze z afn

Post autor: iiktorn » śr mar 12, 2014 23:39

ja zrobię sam te logi tylko podpowiedzcie jak to zrobić



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

wtryskiwacze z afn

Post autor: munior » śr mar 12, 2014 23:42

iiktorn pisze:ja zrobię sam te logi tylko podpowiedzcie jak to zrobić
Ktoś kto ma neta ,nie pyta o takie rzeczy :bajer: nikt tu nie będzie tłumaczył krok ,po kroku, trochę trzeba się wysilić , poszukaj ,poczytaj https://www.google.pl/search?q=jak+zrob ... 8gff4oHABA" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony śr mar 12, 2014 23:45 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

iiktorn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn gru 12, 2011 19:49
Lokalizacja: żyrardów

wtryskiwacze z afn

Post autor: iiktorn » śr mar 12, 2014 23:44

ok.
napiszcie proszę co proponujecie z tymi wtryskami bo teraz to na pewno będę musiał coś z nimi zrobić.
i co sądzicie o tych 86 omach na orginalnym sterującym wtrysku?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

wtryskiwacze z afn

Post autor: munior » śr mar 12, 2014 23:48

iiktorn pisze: co sądzicie o ty 86 omach na orginalnym sterującym wtrysku?
Oporność sterującego ,bez związku z Twoim problemem ,a o stanie wtrysków nie da się nic powiedzieć ,puki się ich nie sprawdzi jak należy ,u kogoś ,kto potrafi i ma czym sprawdzić ...ot choćby zakłady zajmujące się ich regeneracją :hmm: dziś własnie miałem okazję oddać do regeneracji wtryski kolegi ,których stan ,było można ładnie ocenić ,podczas sprawdzania na ręcznej maszynce ciśnieniowej ,zamiast pylić "ładnie "podlewały z co niektórych otworków,ciśnienia otwarcia ,też już nie trzymały


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

iiktorn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn gru 12, 2011 19:49
Lokalizacja: żyrardów

wtryskiwacze z afn

Post autor: iiktorn » czw mar 13, 2014 00:07

moje też już nie trzymają i leją z niektórych dziurek.
ze 190 zrobiło się 170 i w okolicach a te drugie ciśnienie to nie wiem jak sprawdzić.- może ktoś się podzieli?
także coś na pewno będę musiał z nimi zrobić i dlatego pytam o ten sterujący 86 omów czy tego regenerować czy lepiej ten drugi przestawiać na mniejsze ciśnienie 110 omów.
no i co myślicie o tych 216 tkach - czy lepiej nie kombinować tylko założyć takie jak w orginale?

jutro spróbuję zrobić te logi - już mniej więcej wiem o co chodzi. które bloki zrobić? 003 011 czy jeszcze jakiś?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

wtryskiwacze z afn

Post autor: munior » czw mar 13, 2014 21:06

iiktorn pisze:oje też już nie trzymają i leją z niektórych dziurek.
ze 190 zrobiło się 170 i w okolicach a te drugie ciśnienie to nie wiem jak sprawdzić.- może ktoś się podzieli?
także coś na pewno będę musiał z nimi zrobić i dlatego pytam o ten sterujący 86 omów czy tego regenerować czy lepiej ten drugi przestawiać na mniejsze ciśnienie 110 omów.
Widze że albo Ci się wszystko pomieszało ,albo nie wiesz co mówisz :shock: Oporność sterującego chcesz przestawić :panna: takie rzeczy tylko w erze :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 209 gości