Post
autor: banshee12 » śr mar 12, 2014 16:28
Daj mu 2 dni, aby się odpowietrzyły.
Jeśli będziesz sprawdzał gniazdo nr 4 to zrób jego zdjęcia po wcześniejszym wytarciu go z oleju do sucha.
Wyrobione gniazdo powodowałoby, że popychacz kiwał by się na boki bardziej od pozostałych (tych, które trzymają olej) - sprawdzałeś to?
Dla mnie to jest dziwne, że podczas jazdy nie stuka (załóżmy, że popychacz jest twardy), a już po zatrzymaniu na postoju pojawia się stuk. Skoro olej napompowany na wyższych obrotach do popychacza wypływa z niego na wolnych obrotach to jego zaworek jest dead.
Możesz jeszcze zamienić popychacz 4 z innym który jest twardy przy sprawdzaniu gniazda.
Jeśli okaże się, że nadal 4-ty gubi olej to coś jest ze smarowaniem (ciśnieniem w tym kanale), a jeśli się przeniesie wraz z tym 4 popychaczem to znów popychacz.
Myślę, że to byłaby ostatnia możliwość, bo wszystko inne już zostało sprawdzone.
ASV+dół ASZ, wałek 38E, pompa 11, turbo ASZ, sprzęgło G60