1.9 TD dziwne cisnienie doladowania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wojtaz83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn maja 08, 2006 07:39
Lokalizacja: Wrocław

1.9 TD dziwne cisnienie doladowania

Post autor: wojtaz83 » pn wrz 04, 2006 22:13

witam mam, chyba mam problemik otoz zamontowalem wskaznik doladowania i zrobilem ksiazkowy test czyli 2 bieg predkosc 50KM/h przyhamowywane i niby popokazuje 0.8bara tak jak powinno byc ale kiedy jade normalnie i ze tak powiem butuje od 2 biegu w gore to cisnienie zaczyna leciec ponad 1 bar max co zdazylem zobaczyc to 1.4 bara na 2 przy mniej wiecej 3500 3800 obrotow no wlasie tu moje pytanie czy zawor bespieczenstwa nie powien ograniczac do tych 0.8 bara czasem??????
a nie ze tak leci sobie w gore non stop :) niewiem czy sie zatrzymuje czy rosnie dalej to cisnienie ale 2 3 i 4 wysokie obroty i w granicach 1.3 1.4 bara pozdrawiam



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn wrz 04, 2006 22:22

U mnie tęż ciśnienie wali ponad 1,2 bara :bajer: Czy to jest prawidłowe.?


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
wojtaz83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn maja 08, 2006 07:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wojtaz83 » pn wrz 04, 2006 23:44

wydaje mi sie ze zawor upustowy nie dziala ale pisze i sie pytam czy to prawidlowe bo chyba raczej nie ze wedlug ksiazkowego testu jest 0.8 bara (2 bieg 50km/h przyhamowywane ) a jak cisne wiecej to skacze az do 1.4



jacas69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 09:20
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: jacas69 » wt wrz 05, 2006 09:20

wojtaz83, powinno byc max 0,9 bara (jaka masz turbine?)



Awatar użytkownika
wojtaz83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn maja 08, 2006 07:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wojtaz83 » wt wrz 05, 2006 12:51

mam kkk k14 dzisiaj sprawdzilem lepiej przy 3500-4000rpm pod obciazeniem wali prawie 1.5 bara przy odkreconym imbusie w WG o pół obrotu



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości