Nastawnik pompy paliwa chyba uszkodzony

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

pkolo86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: wt lut 10, 2009 21:50
Lokalizacja: Płock

Nastawnik pompy paliwa chyba uszkodzony

Post autor: pkolo86 » sob lut 08, 2014 20:34

Byl u mnie kolega z kompem i podlaczyłem gofika pod kompa i w grupie 003 Mah (actual) 230 -370 mg/H <norma czyli to jest nastawnik dawki Paliwa i bylo ponad 1000 czyli uszkodzony ten nastawnik kolezka w niego lekko puknal i bylo ok 280 mg/suw ale dlugo to nie trwalo jadac na miasto ponownie zaczal lekko szarpac i sie dlawic czyli z tego wynika ze trzeba wymienic ten nastawnik. co o tym myslicie??? to moze byc powod ze jak ma ponad 1000 to dlawi sie szarpie dusi tak jak by brakowalo paliwa. GDy bylo okolo 280 troche go pokatowalem i bylo ok ale nie dlugo to potrwalo. Ile moze taki nastawnik kosztowac do golfa 90 koni.


Pawel

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Nastawnik pompy paliwa chyba uszkodzony

Post autor: munior » sob lut 08, 2014 22:15

pkolo86 pisze:Byl u mnie kolega z kompem i podlaczyłem gofika pod kompa i w grupie 003 Mah (actual) 230 -370 mg/H <norma czyli to jest nastawnik dawki Paliwa i bylo ponad 1000 czyli uszkodzony ten nastawnik kolezka w niego lekko puknal
W głowę się powinien puknać :chytry: ,a nie w nastawnik ...jakieś cuda wyczyniacie :panna: ..w bloku 003 ,to widać wartoóści masy zasysanego powietrza ,a nie nastawnika ... Skoro w wartosciach actual ,na biegu jałowym ,widać było stałą wartość ponad 1000 ,to albo masz zapiętą diodę ,symulujacą max wartość masy zasysanego powietrza ,albo uszkodzoną przepływkę ,w dość orginalny sposób ,bo zwykle uszkodzona przepływka ,zaniża wartoości ,a nie zawyża .Poza tym ,przepływkę sprawdza się podczas jazdy ,a nie na biegu jałowym .A jej prawidłowe wskazania,również zależą od prawidłowego zasysania przez turbinę . Grzebiąc niepotrzebnie przy nastawniku, rozregulowałeś sobie tylko dawkę paliwa :hmm: Dawkę widzać w bloku 001 ,w czwartym okienku


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Nastawnik pompy paliwa chyba uszkodzony

Post autor: italiano_83 » sob lut 08, 2014 22:32

pkolo86 pisze:co o tym myslicie???
Że, jak ktoś nie ogarnia tematu to nie powinien nic robić lepiej.. :blush:
Kolega munior już wszystko opisał ..


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

pkolo86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: wt lut 10, 2009 21:50
Lokalizacja: Płock

Re: Nastawnik pompy paliwa chyba uszkodzony

Post autor: pkolo86 » sob lut 08, 2014 22:40

Juz poprostu wariuje ja sam. Czemu jak puknal lekko w ten czarny Nastawnik to bylo ok przez jakis czas?
Italiano nie usowaj tego tematu. Jak wroce jutro do domu to wstawie zdjecie.


I jeszcze 1 jak bylo ok to przejechslem sie z nim jakies 6 km i wszystko ladnie ciagnelo turbo itp. Potem wtocilem on pojechal do domu js jechalem na miasto i objawy wrocily.

Obrazek

Grupa 003 jest 260 bylo super ale wzrasta i wtedy takie objawy. Uderzyl w ten nastawnik i spadlo do 260


Pawel

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Nastawnik pompy paliwa chyba uszkodzony

Post autor: italiano_83 » ndz lut 09, 2014 10:21

pkolo86 pisze:Grupa 003 jest 260 bylo super ale wzrasta i wtedy takie objawy. Uderzyl w ten nastawnik i spadlo do 260
Ale co ma nastawnik do wskazań przepływomierza...
003 mówi o przepływie powietrza.. kolega munior już o tym pisał, w 001 masz dawkę paliwa ustawioną nastawniku.
Odłącz przepływomierz i się przejedź, auto nie będzie miło specjalnie mocy, ale wskazania przepływomierz zblokują się na 550mg ..
Jak się upierasz przy nastawniku to jest obszerny temat w dziale silników diesla o czyszczeniu nastawnika- wystarczy poczytać, bo ten temat było przewałkowany na wszystkie możliwe sposoby.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

pkolo86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: wt lut 10, 2009 21:50
Lokalizacja: Płock

Re: Nastawnik pompy paliwa chyba uszkodzony

Post autor: pkolo86 » ndz lut 09, 2014 13:29

Odpinam przeplywke to silnikiem rzuca jak by mial zaraz zgasnac.

munior,
To mowisz munior ze mi padla przeplywka? Zmienilem na inna i to samo. To mnie dziwi jak lekko puknal w ta czarns kostke na pompie to bylo ok tak jak przed awaria. podaj mi jakis nr gg do siebie.


Witam ponownie dzis jeszcze raz podlaczylem go pod kompa z kumplem bo tragedia na biegu jalowym juz przerywal kopcil ze szok i zaczela mrugać kontrolka swiec i oto bledy wyskoczyly. zdjecie dolacze. a co do przeplywki pokazal sie blad bo zostala odlaczona na chwile przed podlaczeniem kompa. Obrazek


Pawel

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Nastawnik pompy paliwa chyba uszkodzony

Post autor: munior » pn lut 10, 2014 20:24

pkolo86 pisze:dzis jeszcze raz podlaczylem go pod kompa z kumplem bo tragedia na biegu jalowym juz przerywal kopcil ze szok i zaczela mrugać kontrolka swiec i oto bledy wyskoczyly
Ustaw dawkę na ok.4mg i tyle ...no chyba że mimo dawki ok.4 mg ,dalej bedą fiksować obroty ,wtedy objawy wskazywały by na skrajnie brudny nastawnik i trzeba go wyczyścić
pkolo86 pisze:a co do przeplywki pokazal sie blad bo zostala odlaczona na chwile przed podlaczeniem kompa
Przepływke sprawdza sie w teście dynamicznym ,jak opisałem w poprzednim poście .Brak błedu przepływomierza ,nie zawsze oznacza że jest sprawna .Akurat na odpalanie ,czy obroty na biegu jałowym ,przepływka dobra czy zła ,żadnego wpływu nie ma . Za to na zamulenie auta w czasie jazdy na każdym biegu ,i owszem :hmm: Dziwne wskazania masy zasysanego powietrza przez przepływomierz ,widziane na vagu ,moze powodować też niesprawny ,niedomykający się zawór EGR ,więc też pasowało by się temu przyjrzeć


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Nastawnik pompy paliwa chyba uszkodzony

Post autor: Adamm » wt lut 11, 2014 02:49

pkolo86, a moze nastawnik byl juz kiedys robiony i sie polaczenia rozlutowaly, dlatego po puknieciu bylo ok ;p

ablo brundy nastawnik / przytarta pompa stad ten blad


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

pkolo86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: wt lut 10, 2009 21:50
Lokalizacja: Płock

Nastawnik pompy paliwa chyba uszkodzony

Post autor: pkolo86 » wt lut 11, 2014 11:38

wlasnie kolega mi ten nastawnik wyczyscil i luty porobil. teraz musi dobrze ustawic dawke paliwa zobaczymy co to wyjdzie.


Pawel

pkolo86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: wt lut 10, 2009 21:50
Lokalizacja: Płock

Nastawnik pompy paliwa chyba uszkodzony

Post autor: pkolo86 » czw lut 13, 2014 12:44

Witam. Oddalem dzis wtryski do regeneracji koncowki szmelc itp Kolezka nie mogl ustawic fabrycznej dawki paliwa. Jak ustawil to sie dlawil dusil. Regeneracja 1 wtrusku 80 zl (robocizna) plus koncowka. Boshc okolo 220 a polski 85. I nie wiem czy zrobilem dobrze. wybralem Polskie koncowki. Co o tym myslicie?


Pawel

Awatar użytkownika
-V.A.G-
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz lis 24, 2013 07:28
Lokalizacja: Mazowieckie

Nastawnik pompy paliwa chyba uszkodzony

Post autor: -V.A.G- » czw lut 13, 2014 19:14

do 1z wystarczy. mogłeś od razu zapodać komplet od afn-a firmy wzm ,to by ci pare km przybyło i spalanie zmalało.


sprzedam : wyczyszczony nastawnik HDK 216 do afn/asv 1z/ahu . stan jak nowy. posiadam wszystkie inne czesci do golf IV sdi ,tdi VP i PD

pkolo86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: wt lut 10, 2009 21:50
Lokalizacja: Płock

Nastawnik pompy paliwa chyba uszkodzony

Post autor: pkolo86 » czw lut 13, 2014 21:52

To sa wtryski dwu sprezynowe. Co lepsze bosch wycofal oprogramowanie do nich i ciezko jest je w mechesa co to tobi ustawic. Sam jest w szoku ze tam takie wtryski sa.


Pawel

Awatar użytkownika
-V.A.G-
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz lis 24, 2013 07:28
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: Nastawnik pompy paliwa chyba uszkodzony

Post autor: -V.A.G- » czw lut 13, 2014 22:57

pkolo86 pisze:To sa wtryski dwu sprezynowe. Co lepsze bosch wycofal oprogramowanie do nich i ciezko jest je w mechesa co to tobi ustawic. Sam jest w szoku ze tam takie wtryski sa.
WOW !!!!!!!!!!

ale odkryłeś ameryke :jaja: :rozpacz: :puchar:

jak masz pojecie to takie wtryski samemu w oborze sobie zrobisz , w pl jest duzo ludzi co ci to ogarną ,nawet na forum bys kilka osób znalazł co by ci to zrobili za nie dużą cena.

ps : ja jestem w szoku ze w audi w 93r juz byly wtryski 2 sprezynowe gdzie w takim mitsubishi carisma w roku 2000 były jeszcze stare 1-sprezynowce i to takie wkrecane w głowice z cisnieniem 155bar. :bajer:


sprzedam : wyczyszczony nastawnik HDK 216 do afn/asv 1z/ahu . stan jak nowy. posiadam wszystkie inne czesci do golf IV sdi ,tdi VP i PD

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 138 gości