[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gniazdo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt mar 09, 2010 13:54
Lokalizacja: Złotów

[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku

Post autor: gniazdo » pn lut 03, 2014 13:40

Witam!
Mam problem z moją MK4. Na vagu wartości są w normach i silnik pracuje prawidłowo, lecz np. po przegazowaniu na postoju potrafi na drugim cylindrze w 013 wyskoczyć 2,99 a BIP na 023 jest -60. Silnik wtedy deczko telepocze. Wkręcenie go na obroty do 2 tyś. (nieraz odrazu, nieraz za którymś razem) i wraca do normy, ale BIP jest ok -30 do -20. Co to może być? Nieraz potrafi złapać taką czkawkę że aż zgaśnie. Myślałem, że to wina filtra paliwa. Po wymianie chodzi trochę lepiej, ale dalej mu to dolega. Nie raz wyskakuje błąd 16686/P0302/000770 - Cylinder 2 Misfire Detected. Nie wiem od czego zacząć. Wtyczka czy dolać mu coś na przeczyszczenie do baku? Sytuacja bardzo losowa.

Podczas jazdy wszystko jest w normach. Tylko na wolnych obrotach wypada poza skalę.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku

Post autor: Adamm » pn lut 03, 2014 16:07

na poczatek sprawdzic wtyczki na pompkach


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku

Post autor: robert14-83 » pn lut 03, 2014 17:59

brak zapłonu na 2 cylindrze- tak jak wyżej napisano do sprawdzenia wtyczki na pompkach, ewentualnie sprawdź ciśnienie na tym cylindrze. może pompka już "odlatuje"...



Awatar użytkownika
gniazdo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt mar 09, 2010 13:54
Lokalizacja: Złotów

[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku

Post autor: gniazdo » pn lut 03, 2014 18:13

http://vaglog.rtnet.pl/domgn_158484.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Tu macie logi jak wpada w zajawkę. Dziś rano działało wszystko, teraz widać co jest w logach.

Nie mam niestety loga jak jest dobrze. Pewnie odpalę go za godzinę i znowu będzie cacy.

Wtyczkę sprawdzę jutro. Coś jeszcze po drodze. Jakby pompa paliwa w baku słabo dawała to na wszystkich by było widać?



Awatar użytkownika
gniazdo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt mar 09, 2010 13:54
Lokalizacja: Złotów

[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku

Post autor: gniazdo » wt lut 04, 2014 22:18

Słuchajcie czy do ściągnięcia pokrywy zaworów trzeba ściągać EGR ? Nie mogę dostać się do śrubki pod EGR od pokrywy. Macie na to jakiś patent czy rozkręcanie tylko?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku

Post autor: Adamm » wt lut 04, 2014 23:39

da rade odkrecic bez
nasadka, przegub i przedłużka


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku

Post autor: Detektor » czw lut 06, 2014 21:38

Ja wykręcam sobie zawsze tą jedną śrubę z EGR-a która mi blokuje dostęp do tej śruby w pokrywie a póżniej nasadka,
przegub i przedłużka i jesteś w domu. Po za tym to na 100% brak impulsu na wtyczce tak więc działaj z tym jak najszybciej bo to dobry kierunek.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
gniazdo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt mar 09, 2010 13:54
Lokalizacja: Złotów

[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku

Post autor: gniazdo » ndz lut 09, 2014 13:36

Na razie podgiąłem piny, tylko pytanie czy one są pojedyncze czy podwójne. Było trochę ciemno i widziałem tam tylko 1 blaszkę. Jest trochę lepiej, ale nieraz wpada dalej w te dziwne swoje zajawki. Pytanie czy nie przeszlifować tego czymś i czy tam nie powinny być dwie blaszki w formacie litery V? Jakoś nie chce mi się wierzyć że jedna blaszka dotyka drugiej i to wszystko. Pokrywa już opanowana, kupiłem krótszy przegub i poszło bez problemów.



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku

Post autor: Detektor » ndz lut 09, 2014 14:36

Masz tam dwa piny, nie są one w układzie V bo to nie miało by racji bytu tylko 2 obok siebie w ten sposób II.
Musiałeś to robić naprawdę po ciemaku skoro nie zauważyłeś 2 pinów obok siebie.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
gniazdo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt mar 09, 2010 13:54
Lokalizacja: Złotów

[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku

Post autor: gniazdo » ndz lut 09, 2014 15:02

W całej wtyczce powinny być 4 blaszki czy dwie? Ja widziałem po jednej w jednym styku.



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku

Post autor: Detektor » ndz lut 09, 2014 15:14

W jednej wtyczce masz 2 blaszki


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
gniazdo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt mar 09, 2010 13:54
Lokalizacja: Złotów

[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku

Post autor: gniazdo » ndz lut 09, 2014 15:17

tak jak na w tej wtyczce?
http://vtech.pl/katalog/powerbox/101302.png" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony ndz lut 09, 2014 16:12 przez gniazdo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku

Post autor: Detektor » ndz lut 09, 2014 15:49

coś podobnego tylko że w tamtej wtyczce masz 2 miesca styku w jednej wtyczce


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
gniazdo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt mar 09, 2010 13:54
Lokalizacja: Złotów

[MK4] Ujemny BIP na jednym pompowtrysku

Post autor: gniazdo » ndz lut 09, 2014 15:54

Obrazek
Czarna wtyczka rozumiem że tak powinno być (na zielono oznaczyłem piny)
Czerwona wtyczka, to co widziałem (na zielono piny)

Dobrze teraz zrozumiałem?

Tak jak na tym foto?
http://i757.photobucket.com/albums/xx21 ... 010590.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Wtyczka na dole.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości