vw jetta 1.6TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bladen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw maja 11, 2006 21:44
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

Post autor: bladen » pn wrz 04, 2006 00:36

bocianek pod maska wyglada tak jak TD bo dekiel,kolektory sa z TD ale na bloku mam oznaczenie jp i zwykla pompe....



Awatar użytkownika
piotrek1712
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn wrz 05, 2005 18:38
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: piotrek1712 » pn wrz 04, 2006 01:02

Mysle, ze oprocz turbiny to poprzedni wlasciciel nic tam nie modzil, bo za bardzo nie mial pola do popisu... ew. mozesz miec zwiekszona dawke paliwa na tej swojej pompie... kopci na czarno jak wcisniesz gwaltownie gaz do dechy?


VW Golf II '90 1,6 TDic 2005 - 2007
VW Golf III cabrio US '97 2,0 8v 2007 - ?

bladen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw maja 11, 2006 21:44
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

jetta

Post autor: bladen » pn wrz 04, 2006 13:40

siemka
tak kopci na czarno a i jak sie rozgrzeje i przy ruszaniu bardzo muli to tez z niego idzie duzo czarnego dymu.....wiece teraz chce zrobic z niego spowrotem diesla tylko problem jest taki ze:
czy jak wyciagne turbo a bedzie dalej mulil to czego jest to przyczyna?
czy turbo wogole cos daje w tym moim dieslu?
czy nie bede mial problemow aby zamontowac zwykle kolektory?

tak przy okazji sprzedam turbo bo jest w bardzo dobrym stanie nie ma luzow an i nie jest zniszczona za ile moge to sprzedac?
a tak na marginesie bede narazie jezdzil zwyklym dieslem potem sprzedam ten silnik i kupie TD....tutaj tez mam pytania czy silnik TD bedzie pasowal w miejsce D czy bede musial robic jakeis przerobki i ile spala TD a ile D? dzieki wam za pomoc ..Pozdrawiam



greg

Post autor: greg » pn wrz 04, 2006 17:41

bladen pisze:czy nie bede mial problemow aby zamontowac zwykle kolektory
nie będzie - ja jestem ciekaw jak został rozwiązany np problem z olejem dla turbo. Wogóle to masz jakąś kombinację.
bladen pisze:czy silnik TD bedzie pasowal w miejsce D
będzie pasował - tym się nie martw - jak już będziesz wkładał - to wsadź SB. Spalanie D - od 4,5 do 5,5 TD od 4,5(ale to ciężko uzyskać) do 8litrów- SB (ale to już się trzeba starać)



bladen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw maja 11, 2006 21:44
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

Post autor: bladen » pn wrz 04, 2006 21:05

siemka problem turbo to poprostu dekiel jest z TD i jest rura do sprezarki...i wlasnie niewiem cyz moglbym zostawic to jako TD tylko niewiem czy inne rzczy zostaly tez pzomieniane bo jak nie to zostawie go aby byl zwyklym dieslem



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 91 gości