Bora rozrusznik

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Bora rozrusznik

Post autor: italiano_83 » sob sty 25, 2014 21:50

Moje też nie były ruszane od nowości, jak masz wykręcone śruby to pociągnij za rozrusznik zeskoczy i śruby wraz z nim, a jak nie to będziesz miał na co naciskać podczas ich wykręcania.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

budowa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw sty 09, 2014 18:59

Bora rozrusznik

Post autor: budowa » ndz sty 26, 2014 05:39

Tak zrobie ale moze byc ciezko zeby przeszlo przez uszkko przy silniku bo nie dalo sie ich ruszyc



Antyko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt paź 02, 2012 20:28

Bora rozrusznik

Post autor: Antyko » ndz sty 26, 2014 16:22

To nie są szpiki, tylko zwykłe śruby, tyle że przed łbem na klucz 18 mają jeszcze gwint m8, żeby dało się przykręcić ten plastik na górze a na dole wąż do wspomagania bodajże. Więc nie przejmuj się, że wykręcają się szpilki bo tak ma być.
Odnośnie tego, że nie chcą wyjść - skoro się wykręciły to muszą, bo nie ma tam nic co by je trzymało. Jeżeli coś byłoby zapieczone, to nie ruszyłbyś ich, a na zdjęciu wyglada, że się udało.



budowa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw sty 09, 2014 18:59

Bora rozrusznik

Post autor: budowa » ndz sty 26, 2014 19:00

Serio? Byłem pewny ze to sa szpilki w bloku i odkreca sie najpierw 15 tke trzymajaca ten plastik a potem ta 18 tke i jest pret z gwintem !!

Wszyscy pisza o nakrętkach jesteś pewien że to ma całe wyjść ? ze to jeden element to by wyjaśniało to ze nie chca puścic ?

Ktoś to potwierdzi?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Bora rozrusznik

Post autor: italiano_83 » ndz sty 26, 2014 19:17

budowa pisze:Wszyscy pisza o nakrętkach jesteś pewien że to ma całe wyjść ? ze to jeden element to by wyjaśniało to ze nie chca puścic ?
A o czym my cały czas piszemy :blush: Nikt tego nie nazywa szpilkami tak jak Ty tylko śrubami - to są zwykłe śruby które trzeba wykręcić.
Kręć aż wyjdą i masz rozrusznik uwolniony.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

budowa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw sty 09, 2014 18:59

Bora rozrusznik

Post autor: budowa » ndz sty 26, 2014 20:27

Tak tak :) fotka byłą jak byk wiec widać oczym piszę jak coś ma 15-20cm i jest z jednej str gwint w blok alu a z drugiej str gwint to bardziej szpilka niż śruba w takim razie luzuje 2 i targam zoabczymy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 176 gości