problem z moca i wibracjami

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Raptus1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt mar 05, 2010 12:28
Lokalizacja: malbork

problem z moca i wibracjami

Post autor: Raptus1984 » pt sty 03, 2014 20:39

silnik 1z,problem polega na tym ze jak odpale silnik to pracuje jak td a jak tdi czyli strasznie glosno pracuje,wprawia bude w wibracje i nie mam mocy przy 80 silnik wyje jak bym mial 4000tys/obr a ma np 2000,ostatnio po odpaleniu auta silnik pracowal cichutko mial moc,podejrzewam ze kolo paska rozrzadu na wale sie przestawia



Awatar użytkownika
bartek18150
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt lut 01, 2008 15:11
Lokalizacja: Mojsławice- lubelskie
Kontakt:

problem z moca i wibracjami

Post autor: bartek18150 » pt sty 03, 2014 20:43

Wiec trzeba rozwiac swoje podejzenia :)



Awatar użytkownika
Raptus1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt mar 05, 2010 12:28
Lokalizacja: malbork

problem z moca i wibracjami

Post autor: Raptus1984 » pt sty 03, 2014 20:56

wolałbym nie:)bo to pachnie kosztami,ktos ma jakies pomysly



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

problem z moca i wibracjami

Post autor: italiano_83 » pt sty 03, 2014 22:54

Raptus1984 pisze:bo to pachnie kosztami,ktos ma jakies pomysly
Kosztami to zapachnie jak dłużej będziesz czekał, vag i logi może będzie coś widać..


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Raptus1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt mar 05, 2010 12:28
Lokalizacja: malbork

problem z moca i wibracjami

Post autor: Raptus1984 » wt sty 14, 2014 21:08

problem z moca ogarniety winowajca to przewód podciśnienia,jakie macie obroty w tdi po odpaleniu zimnego silnika bo u mnie ma 800obr



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

problem z moca i wibracjami

Post autor: Detektor » wt sty 14, 2014 21:21

Raptus1984 pisze:jakie macie obroty w tdi po odpaleniu zimnego silnika bo u mnie ma 800obr
ale to zależy od tego jaką mamy temp. na zewnątrz oraz kto ma jak ustawione obroty biegu jałowego.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
Raptus1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt mar 05, 2010 12:28
Lokalizacja: malbork

problem z moca i wibracjami

Post autor: Raptus1984 » śr sty 15, 2014 00:04

Np dzis 0stopni odpalam a silnik 800obr



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

problem z moca i wibracjami

Post autor: Detektor » śr sty 15, 2014 19:32

U mnie przy takich temperaturach jak mamy obecnie rano to wiadomo ,że załącza się automatyczne ssanie
więc mam coś koło 1000 obr/min. ale to się trwa nie dłużej jak ze 2min. i obroty opadają do swojej
normalnej wartości. U mnie obroty biegu jałowego są ustawione na 903obr./min.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
Raptus1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt mar 05, 2010 12:28
Lokalizacja: malbork

problem z moca i wibracjami

Post autor: Raptus1984 » śr sty 15, 2014 23:54

Jak wyregulowac obroty?pompe mam ustawioną,za zimnym strasznie trzesie buda jak dam delikatnie gazu tak na 850 jest jak powinno



luke320
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 606
Rejestracja: śr paź 27, 2010 18:19

problem z moca i wibracjami

Post autor: luke320 » czw sty 16, 2014 00:38

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&p=4664968" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

problem z moca i wibracjami

Post autor: Detektor » czw sty 16, 2014 20:53

Raptus1984 pisze:Jak wyregulowac obroty?pompe mam ustawioną,za zimnym strasznie trzesie buda jak dam delikatnie gazu tak na 850 jest jak powinno
a posiadasz Vag-com ? jeśli tak to Ci to wytłumaczę dokładnie, dlatego w razie czego daj szybką odpowiedz bo zbliża się
weekend to akurat sobie to zrobisz. Dosłownie 5min i po sprawie.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
Raptus1984
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt mar 05, 2010 12:28
Lokalizacja: malbork

problem z moca i wibracjami

Post autor: Raptus1984 » pt sty 17, 2014 10:59

posiadam auto-coma i cdif2



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

problem z moca i wibracjami

Post autor: Detektor » pt sty 17, 2014 19:35

Raptus1984 pisze:posiadam auto-coma i cdif2
no to Ci nie pomogę bo w ogóle nie znam tego programu, jedyne co mogę Ci doradzić to żebyś wszedł w linka którego
podesłał luke320, przeczytaj dokładnie a najlepiej zapisz to co tam napisane i szukaj w auto-comie podobnych zakładek.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 36 gości