problem z moca i wibracjami
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Raptus1984
- Gadatliwa bestia
- Posty: 875
- Rejestracja: pt mar 05, 2010 12:28
- Lokalizacja: malbork
problem z moca i wibracjami
silnik 1z,problem polega na tym ze jak odpale silnik to pracuje jak td a jak tdi czyli strasznie glosno pracuje,wprawia bude w wibracje i nie mam mocy przy 80 silnik wyje jak bym mial 4000tys/obr a ma np 2000,ostatnio po odpaleniu auta silnik pracowal cichutko mial moc,podejrzewam ze kolo paska rozrzadu na wale sie przestawia
- bartek18150
- Mały gagatek
- Posty: 113
- Rejestracja: pt lut 01, 2008 15:11
- Lokalizacja: Mojsławice- lubelskie
- Kontakt:
- Raptus1984
- Gadatliwa bestia
- Posty: 875
- Rejestracja: pt mar 05, 2010 12:28
- Lokalizacja: malbork
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
problem z moca i wibracjami
Kosztami to zapachnie jak dłużej będziesz czekał, vag i logi może będzie coś widać..Raptus1984 pisze:bo to pachnie kosztami,ktos ma jakies pomysly
- Raptus1984
- Gadatliwa bestia
- Posty: 875
- Rejestracja: pt mar 05, 2010 12:28
- Lokalizacja: malbork
problem z moca i wibracjami
problem z moca ogarniety winowajca to przewód podciśnienia,jakie macie obroty w tdi po odpaleniu zimnego silnika bo u mnie ma 800obr
problem z moca i wibracjami
ale to zależy od tego jaką mamy temp. na zewnątrz oraz kto ma jak ustawione obroty biegu jałowego.Raptus1984 pisze:jakie macie obroty w tdi po odpaleniu zimnego silnika bo u mnie ma 800obr
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
- Raptus1984
- Gadatliwa bestia
- Posty: 875
- Rejestracja: pt mar 05, 2010 12:28
- Lokalizacja: malbork
problem z moca i wibracjami
U mnie przy takich temperaturach jak mamy obecnie rano to wiadomo ,że załącza się automatyczne ssanie
więc mam coś koło 1000 obr/min. ale to się trwa nie dłużej jak ze 2min. i obroty opadają do swojej
normalnej wartości. U mnie obroty biegu jałowego są ustawione na 903obr./min.
więc mam coś koło 1000 obr/min. ale to się trwa nie dłużej jak ze 2min. i obroty opadają do swojej
normalnej wartości. U mnie obroty biegu jałowego są ustawione na 903obr./min.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
- Raptus1984
- Gadatliwa bestia
- Posty: 875
- Rejestracja: pt mar 05, 2010 12:28
- Lokalizacja: malbork
problem z moca i wibracjami
Jak wyregulowac obroty?pompe mam ustawioną,za zimnym strasznie trzesie buda jak dam delikatnie gazu tak na 850 jest jak powinno
problem z moca i wibracjami
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&p=4664968" onclick="window.open(this.href);return false;
problem z moca i wibracjami
a posiadasz Vag-com ? jeśli tak to Ci to wytłumaczę dokładnie, dlatego w razie czego daj szybką odpowiedz bo zbliża sięRaptus1984 pisze:Jak wyregulowac obroty?pompe mam ustawioną,za zimnym strasznie trzesie buda jak dam delikatnie gazu tak na 850 jest jak powinno
weekend to akurat sobie to zrobisz. Dosłownie 5min i po sprawie.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
- Raptus1984
- Gadatliwa bestia
- Posty: 875
- Rejestracja: pt mar 05, 2010 12:28
- Lokalizacja: malbork
problem z moca i wibracjami
no to Ci nie pomogę bo w ogóle nie znam tego programu, jedyne co mogę Ci doradzić to żebyś wszedł w linka któregoRaptus1984 pisze:posiadam auto-coma i cdif2
podesłał luke320, przeczytaj dokładnie a najlepiej zapisz to co tam napisane i szukaj w auto-comie podobnych zakładek.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 36 gości