os regulatora odśrodkowego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Vincent27
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz wrz 19, 2010 15:23
Lokalizacja: Płock

Re: os regulatora odśrodkowego

Post autor: Vincent27 » pt sty 17, 2014 11:22

Wczoraj wymontowłem pompe i wymieniłem oring na osi wkrecajac pompe w imadło i poszło bez problemu. Problem zaczął sie po odpaleniu, nie miłosiernie kopci, jak dodam gazu to juz w ogóle przesada. Pracuje tak jak by miał za mało paliwa albo za dużo, obroty czasem faluja, a po przegazowaniu obroty spadają tak że zaraz zgaśnie. No i pytanie co tym razem mogłem odwalić ?? Czy możliwe że rozrząd zle ustawiłem czy to wina raczej pompy ?



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

os regulatora odśrodkowego

Post autor: JABcok20 » pt sty 17, 2014 15:42

Ile wykręciłem oś regulatora, tyle żby tylko było widać oring i go zdjąć. jak tak to wina leży gdzieś indziej niż oś regulatora. Robiłem tak nie raz przy uszczelnianiu pomp w autach klientów i nigdy nie było problemów.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14218
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

os regulatora odśrodkowego

Post autor: Michał_1977 » pt sty 17, 2014 16:04

Vincent27 pisze:po przegazowaniu obroty spadają tak że zaraz zgaśnie.
Podejrzewam,że zamieniłeś miejscami 2 śruby drążone,którymi przykręca się przewody paliwowe.Ta z napisem OUT ma być na powrocie z pompy,czyli od strony lewego koła (pozioma).


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Vincent27
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: ndz wrz 19, 2010 15:23
Lokalizacja: Płock

Re: os regulatora odśrodkowego

Post autor: Vincent27 » pt sty 17, 2014 16:34

Wczoraj odwaliłem taką maniane że przestawił sie rozrząd bo nie wyjhąłem bolca z kołą pompy i było zablokowane. Os wykręcilem tylko do momentu aż zobaczyłem oring i go wymieniłem, wkreciłem tak że z pod nakretki i oryginalnej podkładki wystaje minimalnie. Pompe zamontowałem, ustawiłem rozrząd tak że po 4 obrotach wałem wszystko ustawia sie idealnie w znaki no i odpaliłem bez problemu jak by było lato a nie zima :grin:
Ale żeby nie było za pieknie teraz nie działa mi przyspieszacz kąta wtrysku, albo nie mogę go wyłączyć, albo sądząć po tym że odpalił od strzała to jest załączony. Po jezdzie próbnej przy wyższych obrotach przerywa tak jak by mu brakowało paliwa, na postoju tego nie ma. Dopiero pod obciązeniem.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14218
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

os regulatora odśrodkowego

Post autor: Michał_1977 » sob sty 18, 2014 16:55

Vincent27 pisze:Po jezdzie próbnej przy wyższych obrotach przerywa tak jak by mu brakowało paliwa, na postoju tego nie ma
Kąt wtrysku-za późny.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości