(mk2 1,6td+ic SB) problem powyzej 3 tys obrotow

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

borysgto
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lut 28, 2006 02:31
Lokalizacja: białystok
Kontakt:

(mk2 1,6td+ic SB) problem powyzej 3 tys obrotow

Post autor: borysgto » sob wrz 02, 2006 15:34

witam. wyglada to tak: powyzej 3 tys. zaczyna przerywac jakby mu paliwa brakowalo, wymienilem filtr paliwa ale to nie to . mysle ze pompa ablo wtryski:( czy mial ktos cos podobnego??



wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: wozekGTD » sob wrz 02, 2006 16:43

Przerywa czy auto nie rozwija mocy powyzej tych obrotow?



borysgto
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lut 28, 2006 02:31
Lokalizacja: białystok
Kontakt:

Post autor: borysgto » sob wrz 02, 2006 16:49

wozekGTD pisze:Przerywa czy auto nie rozwija mocy powyzej tych obrotow?
przerywa



Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » sob wrz 02, 2006 22:19

Wg. mnie napewno nie wtryski.Byłby problem głównie po odpaleniu i przy mniejszych obrotach.Albo coś w zasilaniu paliwem (filtr, nieszczelności) ,albo faktycznie nagorsze (czytaj najdroższe) ...pompa.



Awatar użytkownika
Kapibara
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Kapibara » ndz wrz 03, 2006 11:55

mi wczoraj tez sb odmowil posluszenstwa stana na gorce ale chyab to przez jakosc paliwa cos sie musialo przytkac.

jesl ina niskich ciagnie dobrze, to tylko przy wiekszej dawce paliwa cos przerywa albo tez jest jakas zabrudzona lub przytkana pompa od tego paliwa. mozesz sprobowac jakichs specyfikow moze pomoga ale watpie.



Prozak_vip
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn wrz 04, 2006 16:44
Lokalizacja: Sączów
Kontakt:

Post autor: Prozak_vip » pn wrz 04, 2006 16:57

Kolego jeśli masz silnik Turbo diesel lub turbodiesel intercooler to wydaj mi sie ze przyczyna może być nieszczelna lub co gorsza uszkodzona turbina !!! bo zazwyczaj turbinaka się włacza powyżej 3000 obr/min.



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » pn wrz 04, 2006 21:30

A może padła membranka w pompie i powyżej 3000 turbo tłoczy więcej powietrza pompa nie zwiększa dawki wtrysku, i jest za duży stosunek paliwa do powietrza w cylindrach?


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

borysgto
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt lut 28, 2006 02:31
Lokalizacja: białystok
Kontakt:

Post autor: borysgto » wt wrz 05, 2006 15:08

dzieki za pomoc. narazie nie mam czasu sie tym zajac do 3 tys tez mozna jezdzic ;)

[ Dodano: Sro 06 Wrz, 2006 ]
Prozak_vip pisze:bo zazwyczaj turbinaka się włacza powyżej 3000 obr/min
turbina chodzi caly czas a nie powyzej 3000 tys. Tylko ze przy nizszych obrotach daje mniejsze cisnienie i tego tak nie czuc



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości