Odłączenie/ominięcie recyclingu spalin.... (??)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt wrz 01, 2006 13:46

w originalnym sofcie EGR działa tylko na wolnych obrotach...

wpływ na osiągi jest żaden...

po zaślepieniu EGR może być większy poziom tlenków azotu albo dwutlenków nie pamiętam :) oraz praca silnika jest ciutke twardsza...

w tuningowanych autach niektórzy zaślepiają, w serii raczej nie ma sensu..

[ Dodano: Pią Wrz 01, 2006 13:47 ]
to znaczy chyba też EGR działa w ustalonym trybie pracy silnika...

tak czy owak ani koników any niutków z zaślepienia Ci nie przybędzie... może troche mniej syfu w dolocie :P

[ Dodano: Pią Wrz 01, 2006 13:49 ]
zresztą było już wyczerpująco na naszym forum :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... B6lepienie



Awatar użytkownika
Lukasz3k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt lut 08, 2005 22:03
Lokalizacja: Karniewo/Wawa
Kontakt:

Post autor: Lukasz3k » pt wrz 01, 2006 13:50

dokladnie tak jak kolega wyzej Ci napisal :) moze ciut mniej sie dusi przy ruszaniu takie moje odczucie. Zaslepilem bo zbieral sie duuzy syf w dolocie

--
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt wrz 01, 2006 16:01

A odłanczając przewód sterujący wystarczy?


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt wrz 01, 2006 21:12

niektorzy maja doslownie smołe w kolektorze z powodu EGR, jesli zaslepisz EGR i wyczyscisz kolektor to moze zblizysz sie do serii, wiecej mocy z tego nie bedzie


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt wrz 01, 2006 21:44

zaprzal pisze:niektorzy maja doslownie smołe w kolektorze z powodu EGR
szcególnie na mocnych programach :P



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » sob wrz 02, 2006 12:16

Jak ja zaślepiłem egr to poprawa była bardzo duża, oczywiście wyczyściłem tez kolektor, autko na początku od 160 do 180 ledwo szło a teraz od 130 idzie równo aż do 180 i do 195 dociągam



bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » sob wrz 02, 2006 14:16

podepne sie pod temat z pytaniem, kiedys juz jakis czas temu czyscilem caly kolektor i recylkulator (sam), dodam ze nie zaslepilem go tylko wyczyscilem, auto po tym zabiegu mialo duzo wiekszego kopa (bylo bardziej zrywne) po kilku dniach (okolo 3) bez zadnej przyczyny moc auta wrocila do stanu przed czyszczeniem (tzn nie byl juz taki zrywny) predkosc max sie nie zmienila tylko na te kilka dni byl zrywniejszy.

Moglby mi to ktorys z kolegow wytlumaczyc co moglo byc tego powodem, z gory dzieki wielkie


Pozdrawiam Bizak

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości