Pompa wtryskowa od ALH do 1Z można dopasować?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz maja 16, 2010 06:21



Obrazek

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » ndz maja 16, 2010 10:09

Bardzo ładna porada, ale ten tekst ciężko zrozumieć. Ale dzięki, bo jest to pomocne.

Po co tak naprawdę trzeba przetoczyć to koło pompy wtryskowej ?? Jest to konieczne ?

I czy konieczne jest ściąganie tej blachy ?? Bo nie mam zbytnio ochoty ściągać koła z wałka rozrządu. Wszystkie 1Z'ty mają to koło na klinie?? Żeby nie było jaj z ustawieniem, Myślałem na silniku rozszlifować otwór w tej blasze ?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz maja 16, 2010 10:55

Fucker, blache mozesz spokojnie wycinac na aucie, tylko oslon czyms dol rozrzadu zeby sie opilki tam nie sypaly,

ps kolo walka rozrzadu jest na stozku nie na klinie ;p


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » ndz maja 16, 2010 11:00

Adamm pisze:ps kolo walka rozrzadu jest na stozku nie na klinie ;p
Tak myślałem, a zmyliło mnie to zdjęcie (widać tam miejsce na klin):
http://myturbodiesel.com/images/a3b4/tb/ip3.jpg


Adamm, dlaczego konieczne jest przetoczenie tego koła pasowego z pompy wtryskowej ??
Tak w tej instrukcji jest napisane ... Będzie ocierać ?
Ostatnio zmieniony ndz maja 16, 2010 11:01 przez Fucker, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz maja 16, 2010 11:44

Fucker, ja nie toczylem i nic sie nie dzieje. moze chodzi o jego odelzenie bo jest ciezsze niz ori


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pn maja 31, 2010 19:35

yyyyyyy w ktorym miejscu kaza stoczyc to nowe kolo???


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » pn maja 31, 2010 20:16

Przed toczeniem:
Obrazek


Po toczeniu:
Obrazek



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pn maja 31, 2010 20:58

sądze ze trzeba bedzie stoczyć koło aby nie tarło o obudowe ori ahu/afn/1z ale to trzeba spr na aucie


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » pn maja 31, 2010 21:11

Wyważane te koła raczej nie są, więc z toczyć je można. Choćby dla samego odchudzenia, bo te koła na fasolki są dużo cięższe.



Awatar użytkownika
daro81
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: sob sty 03, 2009 11:50
Lokalizacja: Gdańsk/Przodkowo
Auto: Golf 3 GTI, Karmann Ghia
Silnik: AQN
Kontakt:

Pompa wtryskowa od ALH do 1Z można dopasować?

Post autor: daro81 » czw gru 26, 2013 18:37

Odgrzeje troszkę.
Czy postepowanie z pompa z ibizy AGR jest identyczne??Wstawial ktoś może z AGR do 1Z ??
Jak dokładnie przerobić te piny bo w AGR jest tez 10 a 1Z mam 8pin??
Ma może ktoś dokładne mr pompy AGR bo niby mam taka ale wole się upewnić po nr.


nisko,szeroko,szybko
https://www.facebook.com/pg/VWolfGarage/posts/?ref=page_internal

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Pompa wtryskowa od ALH do 1Z można dopasować?

Post autor: Fahoo » czw gru 26, 2013 23:28

agr asv alh to te same pompy
wtyczke sie przerabia z ok 20 min i zakłada do auta...problematyczne jest roztoczenie łoża żeliwnego ori afn/1z/ahu...nie każdy zaklad chce się podjąc bo trzeba przyspawac "trzymaki" do tokarki


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 183 gości