vw jetta 1.6TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bladen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw maja 11, 2006 21:44
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

vw jetta 1.6TD

Post autor: bladen » czw sie 31, 2006 23:44

witam wszystkich milosnikópw tego modelu VW jestem tu nowy i chetnie zadam pare pytan...mam jette jak z opisu widać 1.6TD i moje pytanie brzmi nastepujaco czy kazdy TD ma pompe wtryskowa z tym "grzybkiem" bo niewiem a w aucie mam ta bez grzybka ale turbo jest a chcialbym aby wszystko dzialalo porzadnie....ile kosztuje regeneracja pompy i wtrysków oraz jak wyregulowac dobrze pompe wtryskowa....pozdrawiam i czekam na odpoweidzi



bocianek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 13:52
Lokalizacja: Opole

Post autor: bocianek » pt wrz 01, 2006 08:43

Grzybek powinien raczej byc, ale moze masz jakies inne cudowne rozwiazanie :)
A co do pompy to po zupelnej regeneracji najlepiej u mechanika regulowac. Do cen sie nie wypowiadam bo to roznie wszedzie jest.



Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » pt wrz 01, 2006 10:10

bladen pisze:jak z opisu widać 1.6TD
Witam
Z opisu nic nie widać! "Nie jednemu psu burek",
Uzupełnij swój opis podaj rok a przedewszystkim symbol silnika, to rozjaśni całą sprawę.Znając życie masz 1V ,a na ten temat znajdziesz dużo......



bladen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw maja 11, 2006 21:44
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

1.6td

Post autor: bladen » pt wrz 01, 2006 13:47

siemka
mam jette z 85r 1.6TD wersja CL tyle wiem a powiedz mi skad wziasc oznaczenie silnika?pozdrawiam



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » pt wrz 01, 2006 13:58

z dowodu/karty pojazdu lub z bloku silnika (z prawej strony)


Nissan Patrol K160

bladen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw maja 11, 2006 21:44
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

jetta

Post autor: bladen » pt wrz 01, 2006 16:08

siemka nie posaidam karty pojazdu jedynie dowod rejestracyjny a jak pisze w tym drugim to powiedz mi gdzie dokladnie bo ja nie jestem pewien.pozdro ps sory za komplikacje



Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Re: jetta

Post autor: marek29 » pt wrz 01, 2006 23:15

bladen pisze:siemka nie posaidam karty pojazdu jedynie dowod rejestracyjny a jak pisze w tym drugim to powiedz mi gdzie dokladnie bo ja nie jestem pewien.pozdro ps sory za komplikacje
:panna: Człowieku.. masz opisy gdzie szukać nr. silnika.Następnych bezsensownych kilka postów.PISAŁEM podaj przynajmniej rok! Nie można pisać cały czas o tym samym.......Nie mam nic do CIebie ,ale wysil się choć troszkę i podaj jakieś dane ,nikt tu nie jest jasnowidzem.Dla nas najważnieszy jest symbol silnika (dwie pierwsze litery) bez tego będzie haos i znów niepotrzebne posty.Sprawdź to ,napisz i wszystko będzie jasne.



greg

Post autor: greg » sob wrz 02, 2006 00:15

bladen pisze:siemka nie posaidam karty pojazdu jedynie dowod rejestracyjny a jak pisze w tym drugim to powiedz mi gdzie dokladnie bo ja nie jestem pewien.pozdro ps sory za komplikacje
1. kiedy auto ściągnięte - jeśli przed wprowadzeniem nowych dowodów (połowa zeszłego roku to masz w karcie pojazdu - czerwona książeczka) jeśli nie to szukamy numeru. Otwierasz bagażnik i pod wykładziną szukasz naklejki 8 x 12cm - jak jej brak - otwierasz maskę i patrzysz na silnik - poniżej 3 wtrysku od lewej masz numer - wg mnie będzie 1V - moc 60KM(bo ten silnik nie posiadał na pompie grzybka) Obrazek



bladen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw maja 11, 2006 21:44
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

jetta

Post autor: bladen » sob wrz 02, 2006 00:45

siemka ponownie jetta jest z rocnzika 85 a patzrylem w tabeli i silnik wychodzilby o oznaczneiu jr z tym ze neiwiem czy pompa powinna miec grzybek czy etz nie bo moze poprzeni wlasciciel zmienial pompe i wsadzil jakas zwykla z tej starej 60km wersji i dlatego sie pytam jaka powinna byc pompa w mojej wersji jutro dokladnie zobacze co to jest za silnik i apropo czy te dilniki turbo diesla sie roznily orpocz pompa?pozdraiwam



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » sob wrz 02, 2006 08:39

jak jr to pompa powinna miec grzybek


Nissan Patrol K160

bladen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw maja 11, 2006 21:44
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

Post autor: bladen » ndz wrz 03, 2006 12:50

witam was znowu dzisiaj sprawdzalem i mam silnik o oznaczeniu JP to poweidzcie mi czy pompa powinna miec grzybek a przedewszystkim czy tenmodel silnika to TD bo jak na TD to 54 km to za malo moim zdaniem ale z drugiej strony turbosprezarke mam w nim zamontowana.i jeszcze jedna rzecz jak jade a sie rozgzreje silnik to jest mulowaty czym to moze byc przyczyna?pozdrawiam



greg

Post autor: greg » ndz wrz 03, 2006 13:23

coś tu nie gra JP to zwykły diesel - możliwe że ktoś dołożył ci turbo i wtedy pompa będzie bez grzybka. JP ma faktycznie 54KM bo to zwykły diesel. 1,6TD 1V ma 60KM, JR ma 70KM, SB 80KM.
bladen pisze:jak jade a sie rozgzreje silnik to jest mulowaty
muło waty jest jak jest zagrzany czy np przy jeździe na wyższych obrotach?



bladen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw maja 11, 2006 21:44
Lokalizacja: katowice
Kontakt:

Post autor: bladen » ndz wrz 03, 2006 21:07

siemka ponownie
auto jest mulowate po rozgrzaniu z 1 biegu to masakra potem ruszyc dlugo go musze na sprzegle ciagnac potem 2 3 4 5 juz jakos idze ale to nei jest to a jak jest zimny swiezo po odpaleniu to moge nim troche zakrecic na asfalcie.....a co do mojego diesla to mam dylemat bo z jednej strony niech se bedzie ten wolno ssacy diesel bo i zywotnosc lepsza a mi mocy nei potrzeba tylko jesli jest mozliwosc aby byl TD to tez niech bedzie tylko problem taki ze neiwiem czy poprzedni koles tylko wsadzil turbo czy moze robil jakies przerobki jesli mozecie to napiszcie co musi miec TD i jak to rozpoznac ze to jzu ma...pozdrawiam



bocianek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 13:52
Lokalizacja: Opole

Post autor: bocianek » pn wrz 04, 2006 00:05

Najlepiej zrob zdjecie co masz pod maska ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości