Alh problem po wymianie pierścieni
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: pn lis 11, 2013 22:48
Alh problem po wymianie pierścieni
Koledzy witam jestem nowy na forum i mam problem z silnikiem alh po wymianie pierścieni glowicy i nowym turbo wcina olej w ilościach kosmicznych ale nie dymi ani troszeczkę silnik miał przejechane 180000 przed wymiana części jeżdżę tylko po autostradach codziennie do pracy 200km i go nie katuje i są dni kiedy wetnie 500 ml oleju na 600 km ale wczoraj była tragedia 1.5 litra na 200 km i zaczol lecieć olej z zaworu EGR cały silnik zarzygalo przepraszam za mój język ale mój tata był Polakiem i rozmawialiśmy po polsku tylko w domu
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Alh problem po wymianie pierścieni
Odmę sprawdź czy nie wywala tamtędy oleju i układ doładowania jak odma sucha, może turbo puszcza.
Nowe czy regenerowane Bo jak nowym nazywasz regenerowane to nie mamy o czym rozmawiać.MARTINBELGIA1978 pisze: i nowym turbo
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Alh problem po wymianie pierścieni
MARTINBELGIA1978, w pierwszej kolejności zajrzyj do IC,czy nie uzbierało się dużo oleju,bo to co piszesz
Warto również sprawdzić co się dzieje na rozgrzanym silniku po odkręceniu korka wlewu oleju.Może mechanik coś spierniczył prz pierścieniach i są przedmuchy w korpus silnika.Jeśli odkręcisz korek i będzie strasznie sapał,a co gorsze-walił olejem w górę,to znaczy,że coś nie halo w silniku i odmą wyrzuca olej.
wskazywałoby na to,że ta nowa turbina robi niezłe zamieszanie.MARTINBELGIA1978 pisze:nowym turbo wcina olej
To również potwierdza,że olej jest pchany przez dolot.MARTINBELGIA1978 pisze:zaczol lecieć olej z zaworu EGR cały silnik zarzygalo
Warto również sprawdzić co się dzieje na rozgrzanym silniku po odkręceniu korka wlewu oleju.Może mechanik coś spierniczył prz pierścieniach i są przedmuchy w korpus silnika.Jeśli odkręcisz korek i będzie strasznie sapał,a co gorsze-walił olejem w górę,to znaczy,że coś nie halo w silniku i odmą wyrzuca olej.
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: pn lis 11, 2013 22:48
Alh problem po wymianie pierścieni
koledzy turbo nowe zamawiane u garetta morze opowiem jak doszlo do remontu rok temu kupilem vw caddy w polsce poniewarz tutaj takiego modelu nie moglem znalesc zaplacilem za niego 4000 euro kupiony z pewnych rak o orginalnym przebiegu 180000 km sprawdzalem tu w belgi u najwiekszego dilera vw auto mialo wymieniona turbine przy przebiegu 176000 km na regenerowana w polsce przez pierwszego wlasciciela po dwuch miesiacach mojej jazdy okolo 10000 km na autostradzie momentalnie samochud zaczol sam przyspieszac i moment zwolnil ale zachwile znowu wciskam sprzeglo obroty ida w gure a ja tylko sekunda i wylaczam stacyjke samochud gasnie zjechalem na pobocze bagnet oleju sachara to po silniku mysle rozbiegal sie ale sprubowalem zakrecic rozrusznikiem krecil silnikiem ale jakos luzno wiec rozrzad wszystko ok turbina zaciagnela olej dobra serwis laweta i pojechal w serwisie nawet nie chcieli zagladac do auta zlom lub nowy slupek orginal fabryka z glowica 5000 euro zalamka wiec poszdlem po rozum do glowy sciagnelem przyjaciela z polski mechanik z 18 starzem w tym 6 lat vw serwis sprawdzil wszystko po mnie jeszcze raz wszystko ok zwalamy glowice wszystko na miejscu rzadnych szkod co robic ja sie uparlem jak juz zwalilismy glowice i zamawiam nowa zwalimy tez dol wymienimy pierscienie i wszystkie uszczelki i uszczelniacze tak tez zrobilismy wszystko zamawiane w serwisie orginaly tylko turbo zamowilem w polsce w siedlcach 2500 zlotych bo tutaj albo serwis 1500 euro regenerowana nie nowa albo 500 regenerowana u araba wszystko rozebrane wymyte i spokojnie poskladane trzy miesiace to trwalo bo jak to w belgi normalne niema nic w magazynie wszystko pod zamowienie pierscienie gretza uszczelki erlinga wszystko nowe 2500 euro i co d..a bierze olej ale nie widac go w wydechu tylko wyrzuca odma korek wlewu skacze na 10 cm do gory a z bagnetu wali dym z pod korka tez ale to dziwne jest tydzien ze doleje 0,5 litra a czasami 05,litra na 200 km niewiem co mam juz zrobic od poczatku wydaje mi sie ze cos bylo nie tak jak go kupilem po drodze do belgi spalal mi ropy 7,8 litra na setke km teraz po tym remoncie 6,2-6,3 i jakos dziwnie klepal popszedni wlasciciel mowil ze to jakis popychacz ale on tak jezdzil teraz jak dostal nowa glowice wszystko jest ok tylko jakos twardo chodzi podejrzewam ze kat wtrysku ale tutaj przecierz sa tacy fachowcy i mechanicy ze tylko by wymieniali wszystko jak idzie a serwis ma w dupie auto bez histori w belgi naprawiac i niewiem co zrobic bo zaoferowali mi silnik kapletny z osprzetem i skrzynia od leona ASV o przebiegu 132000 km za 1750 euro orginal po wypadku bokiem uderzonego ale musze zabrac go w calosci mam sentyment do tego gownianego caddyka
DODAJ ZDJĘCIE
Kliknij aby dodać zdjęcie do wiadomości
DODAJ ZDJĘCIE
Kliknij aby dodać zdjęcie do wiadomości
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Alh problem po wymianie pierścieni
Michał_1977 pisze:Warto również sprawdzić co się dzieje na rozgrzanym silniku po odkręceniu korka wlewu oleju.Może mechanik coś spierniczył prz pierścieniach i są przedmuchy w korpus silnika
MARTINBELGIA1978 pisze:tylko wyrzuca odma korek wlewu skacze na 10 cm do gory a z bagnetu wali dym z pod korka
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Alh problem po wymianie pierścieni
Powiem Ci,że to może dużo tłumaczyć.MARTINBELGIA1978 pisze:wciskam sprzeglo obroty ida w gure a ja tylko sekunda i wylaczam stacyjke samochud gasnie
Spójrz jak było w moim przypadku viewtopic.php?f=35&t=402398" onclick="window.open(this.href);return false;
Korby pogięło i finito
Ciekawe,czy Twój mechanik robiąc silnik,zwrócił na to uwagę?
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: pn lis 11, 2013 22:48
Alh problem po wymianie pierścieni
Dziękuje za podpowiedzi klamka zapadła biorę Leona dla silnika czekam do 6 stycznia i jadę po klamota jak by co koledzy to moge się pozbyć zbędnych gratow ( osprzetu silnika i reszty skorupy) ŻYCZĘ WESOŁYCH SPOKOJNYCH SWIAT BOŻEGO NARODZENIA I DOBREGO NOWEGO ROKU Z JAK NAJMNIEJSZYMI PROBLEMAMI PRZY NASZYCH VW
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 66 gości