swap z ahu na asv/ahf

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

swap z ahu na asv/ahf

Post autor: matisim » pn gru 16, 2013 08:35

witam.
Robił ktoś taką przekładkę? mam mk3 z 97r AHU gdzie silnik jest jakiś nie pewny a mam okazje dorwać jakąś 110 z skody octavi ale nie wiem jeszcze czy ahf czy asv bo nie widziałem na oczy. Z skody brałbym wszystko- kpl silnik z skrzynią, turbo, wiązka silnika + komputer zaworki n75 itp.
Czy wiązka z skody ta na silniku podejdzie pod wiązke z kompa tą co mam żeby tylko odpalić na próbę? bo pewnie będzie trzeba immo wywalić i muszę kompa wysłać
Potencjometr gazu zostaje taki jak mam?
i czy te asv nie mają czasem filtra powietrza z drugiej strony jak mk3? bo wtedy musiałbym dorwać koloektor od afn żeby zostawić filtr taki jak mam tak?flansze z skrzyni od skody chyba podejdą pod moje przeguby?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

swap z ahu na asv/ahf

Post autor: Adamm » pn gru 16, 2013 11:58

mozna ten silnik postawic na ori wiazce ( z niewielkimi przerobkami) i kompie np od AFNa 16 bit (+ soft)

z flanszami od skrzyni nie bylbym taki pewny :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

swap z ahu na asv/ahf

Post autor: matisim » wt gru 17, 2013 00:07

no to nawet lepiej że może zostać wiązka, przeróbka pewnie tyczy sie m.in. zaworka n75 tak? co jeszcze?. flansze ew. można przełożyć z mojej skrzyni do tamtej :) też powinny być na imbus.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

swap z ahu na asv/ahf

Post autor: Adamm » wt gru 17, 2013 02:10

zaworek, czujnik temperatury cieczy, wtrysk sterujacy, pompa wtryskowa


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

swap z ahu na asv/ahf

Post autor: matisim » wt gru 17, 2013 09:32

ale gdybym wsadził kompa od afn to głównie to o same wtyczki chodzi w przeróbce? Wiązkę na klapę gaszącą i n75 dokładam wtedy z wiązki z skody pod ECU afn i praktycznie wsio?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

swap z ahu na asv/ahf

Post autor: Adamm » wt gru 17, 2013 10:47

nie rozumiem co ma komp do tego,

klape gaszaca od razu wywal :) i problem z glowy

wtyczke do n75 ( z AHU) przerabiasz po prostu na polokragla i bedzie git

w ASV /AHF wtyczka od pompy wtryskowej jest 10 pinowa , w 1Z / AHU 7 pinowa , ale z przerobka nie ma problemu, bo w tyczke od pompy podszlifowujesz, i scinasz 3 piny i wpinasz w ori instalacje w aucie, a od strony pomp obcinasz 3 przewody (od odciecia paliwa oraz od przestawiacza kata wtrysku0 i robisz je na osobnej kostce tak jak w pompie od AHU

wtyczke wtrysku sterujacego przerabiasz tak samo jak wtyczke od n75


sam u siebie mialem postawionego AGRa z pompa 11stka na ori instalacji z 1z :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

swap z ahu na asv/ahf

Post autor: matisim » śr gru 18, 2013 23:36

no to z instalacją nie ma jakiejś wielkiej magii, tylko sie zastanawiam czy nie prościej zrobić pod maską tak jak jest w asv, czyli filtr po prawej a zbiorniczek po lewej, wtedy IC tez po lewej i mniej przerabiania... jeśli to sie pomieści :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości