swap z ahu na asv/ahf
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
swap z ahu na asv/ahf
witam.
Robił ktoś taką przekładkę? mam mk3 z 97r AHU gdzie silnik jest jakiś nie pewny a mam okazje dorwać jakąś 110 z skody octavi ale nie wiem jeszcze czy ahf czy asv bo nie widziałem na oczy. Z skody brałbym wszystko- kpl silnik z skrzynią, turbo, wiązka silnika + komputer zaworki n75 itp.
Czy wiązka z skody ta na silniku podejdzie pod wiązke z kompa tą co mam żeby tylko odpalić na próbę? bo pewnie będzie trzeba immo wywalić i muszę kompa wysłać
Potencjometr gazu zostaje taki jak mam?
i czy te asv nie mają czasem filtra powietrza z drugiej strony jak mk3? bo wtedy musiałbym dorwać koloektor od afn żeby zostawić filtr taki jak mam tak?flansze z skrzyni od skody chyba podejdą pod moje przeguby?
Robił ktoś taką przekładkę? mam mk3 z 97r AHU gdzie silnik jest jakiś nie pewny a mam okazje dorwać jakąś 110 z skody octavi ale nie wiem jeszcze czy ahf czy asv bo nie widziałem na oczy. Z skody brałbym wszystko- kpl silnik z skrzynią, turbo, wiązka silnika + komputer zaworki n75 itp.
Czy wiązka z skody ta na silniku podejdzie pod wiązke z kompa tą co mam żeby tylko odpalić na próbę? bo pewnie będzie trzeba immo wywalić i muszę kompa wysłać
Potencjometr gazu zostaje taki jak mam?
i czy te asv nie mają czasem filtra powietrza z drugiej strony jak mk3? bo wtedy musiałbym dorwać koloektor od afn żeby zostawić filtr taki jak mam tak?flansze z skrzyni od skody chyba podejdą pod moje przeguby?
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
swap z ahu na asv/ahf
mozna ten silnik postawic na ori wiazce ( z niewielkimi przerobkami) i kompie np od AFNa 16 bit (+ soft)
z flanszami od skrzyni nie bylbym taki pewny
z flanszami od skrzyni nie bylbym taki pewny

Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
swap z ahu na asv/ahf
no to nawet lepiej że może zostać wiązka, przeróbka pewnie tyczy sie m.in. zaworka n75 tak? co jeszcze?. flansze ew. można przełożyć z mojej skrzyni do tamtej
też powinny być na imbus.

- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
swap z ahu na asv/ahf
zaworek, czujnik temperatury cieczy, wtrysk sterujacy, pompa wtryskowa
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
swap z ahu na asv/ahf
ale gdybym wsadził kompa od afn to głównie to o same wtyczki chodzi w przeróbce? Wiązkę na klapę gaszącą i n75 dokładam wtedy z wiązki z skody pod ECU afn i praktycznie wsio?
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
swap z ahu na asv/ahf
nie rozumiem co ma komp do tego,
klape gaszaca od razu wywal
i problem z glowy
wtyczke do n75 ( z AHU) przerabiasz po prostu na polokragla i bedzie git
w ASV /AHF wtyczka od pompy wtryskowej jest 10 pinowa , w 1Z / AHU 7 pinowa , ale z przerobka nie ma problemu, bo w tyczke od pompy podszlifowujesz, i scinasz 3 piny i wpinasz w ori instalacje w aucie, a od strony pomp obcinasz 3 przewody (od odciecia paliwa oraz od przestawiacza kata wtrysku0 i robisz je na osobnej kostce tak jak w pompie od AHU
wtyczke wtrysku sterujacego przerabiasz tak samo jak wtyczke od n75
sam u siebie mialem postawionego AGRa z pompa 11stka na ori instalacji z 1z
klape gaszaca od razu wywal

wtyczke do n75 ( z AHU) przerabiasz po prostu na polokragla i bedzie git
w ASV /AHF wtyczka od pompy wtryskowej jest 10 pinowa , w 1Z / AHU 7 pinowa , ale z przerobka nie ma problemu, bo w tyczke od pompy podszlifowujesz, i scinasz 3 piny i wpinasz w ori instalacje w aucie, a od strony pomp obcinasz 3 przewody (od odciecia paliwa oraz od przestawiacza kata wtrysku0 i robisz je na osobnej kostce tak jak w pompie od AHU
wtyczke wtrysku sterujacego przerabiasz tak samo jak wtyczke od n75
sam u siebie mialem postawionego AGRa z pompa 11stka na ori instalacji z 1z

Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
swap z ahu na asv/ahf
no to z instalacją nie ma jakiejś wielkiej magii, tylko sie zastanawiam czy nie prościej zrobić pod maską tak jak jest w asv, czyli filtr po prawej a zbiorniczek po lewej, wtedy IC tez po lewej i mniej przerabiania... jeśli to sie pomieści 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości