Turbina 150 koni do tdi

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pio2rek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob gru 31, 2005 01:26
Lokalizacja: Sierpc
Kontakt:

Turbina 150 koni do tdi

Post autor: pio2rek » śr sie 30, 2006 17:46

witam czy do golfa 5 1.9 tdi oznaczenie silnika bru mozna zalozyc wieksza turbine???obecnie ma 132 konie juz po chip tunigu u master's.gdzie taka turbine mozna kupic i w jakiej cenie???? :okej:



wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: wozekGTD » śr sie 30, 2006 21:06

Gielda w Poznaniu :chytry:



Awatar użytkownika
adas01
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: wt lut 15, 2005 20:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: adas01 » śr sie 30, 2006 22:18

wozekGTD pisze:Gielda w Poznaniu :chytry:
taa, i za tydzień znów tam będzie :panna: a przecież nie o to chodzi



Awatar użytkownika
spons
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt sie 04, 2006 11:08
Lokalizacja: Siewierz
Kontakt:

Post autor: spons » śr sie 30, 2006 22:58

Ciezko jest dostac uzywke w dobrym stanie. Najlatwiej i w sotsunkowo rozsadnej cenie dostaniesz ja u tunera, nowa, koszt nie powinien byc wiekszy niz 1500zl.


www.seat-racing.pl

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » czw sie 31, 2006 09:18

pytanie czy jest sens pakowac turbo od arl do mk V może lepiej pomyślec o czymś jeszcze wiekszym :bajer:



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » czw sie 31, 2006 10:38

Rapix pisze:pytanie czy jest sens pakowac turbo od arl do mk V może lepiej pomyślec o czymś jeszcze wiekszym :bajer:
dokładnie..zastanowiłbym sie nad GT22 lub GT24


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sie 31, 2006 10:48

pio2rek pisze:obecnie ma 132 konie juz po chip tunigu u master's.gdzie taka turbine mozna kupic i w jakiej cenie
spytaj sie mastersa, skoro się tam chipowałeś, Tuner na pewno Ci powie gdzie leżą ograniczenia i jaka turbina będzie najlepsza..a może i coś zaoferuje...

skoro masz 132 km obecnie, to turbina od ARL-a dmuchnie do 200

[ Dodano: Czw Sie 31, 2006 10:50 ]
no i uważaje na filtr częstek stałych bo BRU spełnia normę EU4 - więc musi widać tam jest to dziadostwo



Awatar użytkownika
spons
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt sie 04, 2006 11:08
Lokalizacja: Siewierz
Kontakt:

Post autor: spons » pt wrz 01, 2006 02:01

Jezeli to 100pd (gubie sie juz w tych oznaczeniach :wink:) to IMO nie ma sensu pakowac nic wiekszego, chyba ze w najblizszym czasie planowane sa mody na ponad 190ps, w przeciwnym razie wrzucilbym dmuchawe ze 130ki, na 132ps wystarczy bez najmniejszego problemu, a i 160 uciagnie bez wiekszego wysilku.


www.seat-racing.pl

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt wrz 01, 2006 08:57

spons pisze:Jezeli to 100pd
BRU to 90 PD
spons pisze:wrzucilbym dmuchawe ze 130ki
dokładnie ta wydoli pod 170, a od 150 konnego ARL-a do 200



wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: wozekGTD » pt wrz 01, 2006 09:14

W golfie V najslabszym motorem nie byl 105KM na pompowtryskiwaczach? :chytry:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 194 gości