Odpalanie - problem Golg IV TDI 1,9

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
oguh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn lip 08, 2013 09:52
Lokalizacja: Wlkp

Odpalanie - problem Golg IV TDI 1,9

Post autor: oguh » sob lis 30, 2013 20:03

Borykam się z problem od dłuższego czasu, który objawia się następująco:

Auto nie zawsze odpali od strzała. Zdarza się, ze 50 odpaleń pod rząd pali dobrze, a czasem za 2-3 razem i trzeba przytrzymać na rozruszniku by odpalił. Czasem jest tez tak, ze odpali - pojadę i zgaszę i za 15 min chcę odpalić i znów trzeba kręcić.

Ostatnio zrobił taką fiksację, że odpaliłem, jechałem było ok, a w korku zaczął przebierać i zgasł. Odpalanie 3-4 x kręcenie rozrusznikiem po 20 sek. i dopiero zapalił poprzebierał i potem już ok.

Filtry itd. powymieniane, VAG żadnych błędów nie pokazuje. Pompki były robione.

Co myślicie w czym problem?

Dziękuję z góry za odp :)



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Odpalanie - problem Golg IV TDI 1,9

Post autor: JABcok20 » sob lis 30, 2013 20:46

Masz pompe w baku?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
oguh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn lip 08, 2013 09:52
Lokalizacja: Wlkp

Odpalanie - problem Golg IV TDI 1,9

Post autor: oguh » sob lis 30, 2013 20:50

mam



robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

Odpalanie - problem Golg IV TDI 1,9

Post autor: robert14-83 » ndz gru 01, 2013 17:53

sprawdziłbym kabel "-" idący z aku na silnik czy czasem nie zaśniedziały potem sprawdził wiązkę pompek(jeśli masz pompowtryski) czy czasem gniazda podpięte bezpośrednio do pompek nie siedzą za luźno. na koniec sprawdziłbym czy czasem powietrza do układu paliwowego nie ciągnie(zapowietrzenie układu)



Awatar użytkownika
oguh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn lip 08, 2013 09:52
Lokalizacja: Wlkp

Odpalanie - problem Golg IV TDI 1,9

Post autor: oguh » pn gru 02, 2013 10:28

kabelki ok. A czy jesli pompa w baku niedomaga, to może mieć takie objawy jak opisałem w 1 poście? i do tego się wtedy zapowietrzy układ?



Awatar użytkownika
oguh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn lip 08, 2013 09:52
Lokalizacja: Wlkp

Odpalanie - problem Golg IV TDI 1,9

Post autor: oguh » śr gru 04, 2013 09:31

Dziś zrobił mi następująco. Pierwsze odpalenie całkiem ok (-4 stc C) nie aż tak płynnie, ale za pierwszym razem do tego kontrolka ABS i ASR się zapaliła i zgasła.

Po chwili jazdy czułem jakby zaczął przebierać trzęsło kabiną i tak jakby nie palił na dwa gary ... jak jechałem i dodawałem mu gazu to tak jakby wracał do siebie, ale niestety musiałem stanąć na światłach i zgasł... \

4x po 30 sek kręcenia i za 5 razem zaskoczył i chodzi OK

Ktoś ma jakieś pomysły? Mechanik jak zwykle mówi: Nie ma błędów na VAGu - on nie wiem co to jest :/



marcin998
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: czw mar 10, 2011 21:56

Odpalanie - problem Golg IV TDI 1,9

Post autor: marcin998 » śr gru 04, 2013 14:52

Kolego sprawdz przekaźnik odpowiedzialny za działanie pompy w baku.
Miałem ten sam problem, wymieniłem przekaźnik i jak ręką odjął.



Awatar użytkownika
oguh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn lip 08, 2013 09:52
Lokalizacja: Wlkp

Re: Odpalanie - problem Golg IV TDI 1,9

Post autor: oguh » śr gru 04, 2013 23:44

Kolego a gdzie szukać tego przekaźnika? a czy nie zapowietrza się układ przypadkiem wtedy?



tzebrowski
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw lip 24, 2008 11:28
Lokalizacja: VW Golf IV 1.9 TDI(66kw)

Re: Odpalanie - problem Golg IV TDI 1,9

Post autor: tzebrowski » czw gru 05, 2013 19:14

Ostatnio mój szwagier miał podobną sytuację z tuaregiem r6 na pompowtryskach. Zaczeło się od tego, że od czasu do czasu trzeba go bylo cheblowac z rana 20 - 30s zanim odpalił. Potem sytuacja doszła do tego, że za każdym razem z rana było trzeba było go cheblować po 20-30s. Dodatkowo zaczeły wypadac zapłony na jednym garnku. Skonczyło się na tym, że mechanik wymienił gumki na pompowtryskach (komplet gumek/uszczelek 30zł na pompowtrysk) i problem znikł. Może u ciebie jest podobny problem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 209 gości