SZzarpanie powyżej 3tyś obrotów przy większych prędkościach.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marquentes
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt lip 19, 2013 17:44

SZzarpanie powyżej 3tyś obrotów przy większych prędkościach.

Post autor: marquentes » czw lis 28, 2013 20:36

Witam ,jakis czas temu miałem problem z nastawnikiem w silniku 1z tzn falowały obroty i szarpał. nastawnik wymieniłem, dawka 34 ,kąt 60. wszystko cacy,równa praca jest ok ogólnie.Ale zauwazyłem ze jak np mu depne na obwodnicy ponad 3000rpm tak ze 150-170 to silnik mocno przerywa, dosłownie jakby się wyłączał na sekunde,albo jakby odcinało mu paliwo. dzieje się to własnie np na czwórce jak depne do końca i obrotomierz wskazuje juz 3 tyś, na piatce też tak jest. Czytałem ,że to wtrysk sterujący moze byc winowajca. czy wystarczyłoby wymienic sam wtrysk ?



Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

SZzarpanie powyżej 3tyś obrotów przy większych prędkościach.

Post autor: bzdzioch1 » czw lis 28, 2013 20:54

objawy wskazują na wtrysk sterujący alee można by było zrobic logi dynamiczne zobaczyć co sie dzieje z doładowaniem oraz kątem wtrysku. po za tym dawka 34( w grupie 000) czy 3.4mg (w 001)? sterujacy można sprawdzić tak zwana metodą (młotkową) wkrecasz silnik na 2500rpm i stukasz we wtrysk jakimś kluczem np,jeśli przerwie prace jest winny choć nie jest to metoda 100% pewna



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

SZzarpanie powyżej 3tyś obrotów przy większych prędkościach.

Post autor: munior » czw lis 28, 2013 21:24

marquentes pisze: ponad 3000rpm tak ze 150-170 to silnik mocno przerywa, dosłownie jakby się wyłączał na sekunde
Sterujący na 100%
marquentes pisze: czy wystarczyłoby wymienic sam wtrysk ?
wystarczy
marquentes pisze:dawka 34
bzdzioch1 pisze:dawka 34( w grupie 000) czy 3.4mg (w 001)?
Raczej zapomniał przecinka :grin: ,bo jak 34 w bloku 000 ,to poczuł by niewątpliwie , zamulone auto,mocno straciło by na dynamice


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
marquentes
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt lip 19, 2013 17:44

SZzarpanie powyżej 3tyś obrotów przy większych prędkościach.

Post autor: marquentes » czw lis 28, 2013 21:47

dawka 3,400 mg czy coś takiego widzialem na wyswietlaczu tego komputerka memoscan.. kolega pukał w nastawnik mlotkiem i mowil ze ma byc 3,4.

a ten wtrysk to uzywkę moge kupić ?

nie da się go naprawić ?

mozna jeszcze tak jezdzic? nie padnie ?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

SZzarpanie powyżej 3tyś obrotów przy większych prędkościach.

Post autor: munior » czw lis 28, 2013 22:01

marquentes pisze:a ten wtrysk to uzywkę moge kupić ?
Sprawny ma być ,a czy używka czy nówka ,to już twój wybór ,ale raczej nie chcesz wiedzieć ile kosztuje nówka sterujący :chytry:
marquentes pisze:nie da się go naprawić ?
Wątpię
marquentes pisze:mozna jeszcze tak jezdzic?
Jak ci nie przeszkadza takie szarpanie :hmm:
marquentes pisze:nie padnie ?
Przecież już padł :chytry: Tyle że sama końcówka wtryskiwacza ,zapewne jest sprawna ...problem leży w iglicy ,z której "czyta "cewka ,czyli górnej części wtrysku sterującego


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
marquentes
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt lip 19, 2013 17:44

SZzarpanie powyżej 3tyś obrotów przy większych prędkościach.

Post autor: marquentes » czw lis 28, 2013 22:11

aha rozumiem. do 150kmh , szarpania nie ma. dopiero pozniej juz jak dusze do konca zaczyna sie szarpanie. uzywki patrze ze nie sa drogie. poszukam z jakiegos rozbitka za pare groszy, podmienie ,przejade sie. jak bedzie ok to wezme.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 165 gości