mk4 Problem z odpalaniem G28

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wojtexp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr gru 19, 2012 19:22

mk4 Problem z odpalaniem G28

Post autor: wojtexp » wt lis 26, 2013 13:39

Witam. Szukałem podobnego tematu ale nic nie znalazłem, więc postanowiłem opisać swój problem w nowym.
Mój samochód to MK4 1.9 TDI PD AXR. Problem to ciężkie odpalanie na ciepłym silniku. Po podłączeniu VAGa wyskakuje błąd "16705 - czujnik obrotów silnika-zakres/możliwości brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY". Czytałem już wiele na ten temat i podczas próby pomiaru rezystancji, miernik nie pokazał nic(być może źle coś podłączyłem), ale zauważyłem że na pinach 2 i 3 na wiązce idącej do ECU(bez podpiętego G28) miernik wykazał zwarcie. Na 1-2, 1,3 nie było. Na mój rozum nie powinno go być, ale może się mylę i wolałem zapytać. Samochód słabo zapala gdy jest ciepły, rozrusznik kręci normalnie- tak jakby nie dostawał paliwa i w pewnej chwili zapala. Zapala zawsze ale nieraz trzeba go pokręcić 2-3sek. Jeśli się go pokręci to zapala się kontrolka trakcji i nie gaśnie nawet podczas jazdy. Dodam, że silnik po odpaleniu chodzi normalnie i nie brakuje mu mocy. Jeśli trakcja się zapali to po zgaszeniu silnika i odpaleniu go od razu, gaśnie, a silnik wtedy załapuje momentalnie.



Awatar użytkownika
IGOR321
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob kwie 27, 2013 15:59

mk4 Problem z odpalaniem G28

Post autor: IGOR321 » wt lis 26, 2013 17:46

Myslę ,ze jest to związane z układem podgrzewania silnika. Sterownik J248 nie dostaje sygnału , o tym ,że silnk jest ciepły,pomiar następuje poprzez czujnik temperatury G62.Sprawdź omomierzem rezystancje na stykach. Obrazek



wojtexp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr gru 19, 2012 19:22

Re: mk4 Problem z odpalaniem G28

Post autor: wojtexp » wt lis 26, 2013 18:14

Dzięki za zainteresowanie.
Czyli wymiana czujnika g62/G2 powinna załatwić sprawę jeśli to wina czujnika? Dodam, że na liczniku jakiś rok temu osiągała 90* i trzymała się w miejscu mniej więcej, teraz osiąga 80* czasami nawet mniej, więc może być uszkodzony G62/G2

Temat do zamkniecia. Golfik pali jak nowy, zarowno cieply jak I zimny.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 102 gości