Grzanie się silnika Golf II 1.6 DIESEL

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

vagin5

Post autor: vagin5 » pt gru 19, 2008 01:07

czyzaczek pisze:
vagin5 pisze:
sprawdź olej w silniku, jak masz biały szlam na oleju
ten objaw nei świadczy kompletnie o niczym. chociaż by wilgoć z atmosfery powoduje wyważanie tego "białego szlamu" teoria podobna puchania z miarki oleju jedna wielka bujda. walnięta uszczelka o duże ciśnienei w układzie chłodzenia, czasami oleju przybywa.
Ha ha...

Wiesz, to weź zrób zdjęcie tego szlamu z wilgoci z atmosfery i wstaw je tu na forum.... Nie tylko ja chętnie zobaczę jak "to się u Ciebie wytwarza".... I powstaje Ci szlam na oleju z wilgoci powietrza...

Widocznie nie widziałeś nigdy wymieszanego płynu z olejem.....


P.S. W jaki sposób przybywa oleju w silniku??????

gdzie ja napisałem że "szlam" jest w oleju? szlam osadza się pod korkiem, w odmie... w moim aucie takowawego szlamu nie ma, wytwarza się on w czasie gdy są robione małe przebiegi, a że przebiegi mam duże o wilgoć odparowywuje olej lotos, auto nissan. Popularne auta z białym szlamem to fordy fiesta mk 1, 2, 3 itd.

jak przybywa oleju? pękniecie bloku, głowicy lub innego miejsca w silniku przez które przepływa olej. a olej z płynem chłodniczym? widziałem :D olej pływa po wierzchu płyn jak to fizyka mówi jest cięższy od oleju i idzie na dno , przez co wymieszanie się oleju z płynem chłodniczym jest NIE Możliwe nie będę Ci tłumaczył to zjawiska...

Jeszcze masz jakieś inteligentne teorie?



Awatar użytkownika
hanti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
Kontakt:

Post autor: hanti » ndz gru 21, 2008 22:20

sprawdź odpowietrzenie chłodnicy - wyjście z boku i dalej wężykiem do zbiorniczka wyr.
mialem to samo w starym golfie i wszyscy rozkładali ręce


Obrazek - Jedyna taka taksówka !!!!!!

matinator
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt gru 16, 2008 20:37
Lokalizacja: ŚLĄSKIE

Post autor: matinator » wt gru 23, 2008 11:43

a jak sie odpowietrza chlodnice ???


MATINATOR

Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » wt gru 23, 2008 23:36

A ja proponuje sprawdzić temperaturę w zbiorniczku. Wprawdzie w LT, ale mam zwarcie gdzieś w okablowaniu i wskaźnik temperatury też bardzo szybko podchodzi pod 120-130 stopni, wentylator się włącza, oba węże gorące itd... w warsztacie zmierzyli mi temperaturę w zbiorniczku i wyszło 85 stopni (przy wskazaniu 120)



bielas50
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt lis 01, 2013 16:42
Lokalizacja: Grudziądz/Pieniążkowo

Grzanie się silnika Golf II 1.6 DIESEL

Post autor: bielas50 » sob lis 23, 2013 11:32

dziś zdobędę złotą łopatę :D więc tak, mam golfa 1.6d 86r temperatura szybko podchodzi pod full zbiorniczek łapiąc się nie oparzę, węży łapiąc też się nie oparze zbiorniczek chłodniejszy od węży i chłodnicy, dolny wąż zimny oraz wentylator się nie załącza. czasem po dłuższej jeździe wentylator odpala więc co może być przyczyną problemu bo już sam nie wiem czy auto faktycznie się przegrzewa czy tylko wskaźnik kłamię a to że wentyl. nie odpala i dolny wąż jest zimny to oznaka że silnik jednak się nie grzeje. Prosił bym o szybką pomoc ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 137 gości