VW Bora zawór N75
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
VW Bora zawór N75
Witam, szukałem już wszędzie, w necie i pod maską, ale nie mam pojęcia gdzie jest ten zawór N75 w Borze ASZ. Gdzie on się znajduje?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6#p6275086" onclick="window.open(this.href);return false; <---- Mój Borat
VW Bora zawór N75
N75 znajduje się na grodzi. Dokładnie na zdjęciach widać
tutaj więcej zdjęć https://www.google.pl/search?q=n75+golf ... 66&bih=645" onclick="window.open(this.href);return false;
tutaj więcej zdjęć https://www.google.pl/search?q=n75+golf ... 66&bih=645" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Bora zawór N75
Danke szyn! Mam zamiar się za niego wziąć, bo nieraz auto łapie notlaufy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6#p6275086" onclick="window.open(this.href);return false; <---- Mój Borat
- palio
- _
- Posty: 2897
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
- Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
- Auto: Ford Mondeo MK3
- Silnik: 2.0
- Kontakt:
VW Bora zawór N75
Tomos15, ale to nie zawsze jego wina. Przyczyn może być wiele. Najlepiej jest zrobić komplet logów.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
VW Bora zawór N75
To sobie odpuść n75 .. to jest 5% przypadków gdzie on ponosi winę a notlauf.Tomos15 pisze:Mam zamiar się za niego wziąć, bo nieraz auto łapie notlaufy
VW Bora zawór N75
Wyczyścić nie zaszkodzi. W dalszej kolejności pójdzie cały dolot + turbo do czyszczenia. Na 80% winne temu są zapieczone łopatki w turbie bo na zimnym silniku przez ok 1-2 min nie ma w ogóle mocy, ale potem wszystko wraca do normy.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6#p6275086" onclick="window.open(this.href);return false; <---- Mój Borat
VW Bora zawór N75
Skoro sam tak twierdzisz to nie trać czasu na czyszczenie N75 tylko co najwyżej podmień go na chwilę z N18 żebyTomos15 pisze:Na 80% winne temu są zapieczone łopatki w turbie
zweryfikować jego stan. Nie ma sensu czyszczenie N75 jeśli jest sprawny, lepiej ten czas poświęcić turbinie.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
VW Bora zawór N75
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6#p6275086" onclick="window.open(this.href);return false; <---- Mój Borat
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
VW Bora zawór N75
W starszych modelach jest z prawej i ma białą główkę, ten z lewej ma czarną więc powinien to być n18, a w środku siedzi n239 sterujący klapą gaszącą zdaje się bo nie widać dokładnie.
VW Bora zawór N75
To jest ten z prawej strony na 100%, bo widać dobrze jego nr.1J0 906 627 BTomos15 pisze:Który z tych 3 zaworów to zawór n75. Bo nie wydaje mi się żeby to był ten w środku.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
VW Bora zawór N75
Zaworek został wymieniony na nowy, ponieważ podczas demontażu starego w celu czyszczenia jeden z króćców na tym łepku się rozleciał ze starości. Przepaliłem autko w trasie 170 km (nie km/h ) i jak ręką odjął. Nawet turbo zaczęło ciszej chodzić.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6#p6275086" onclick="window.open(this.href);return false; <---- Mój Borat
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 819
- Rejestracja: pn wrz 02, 2013 16:30
- Lokalizacja: Skawina, malopolska
VW Bora zawór N75
Podepne sie pod temat.2 tyg zlapalem notlauf na obwodnicy : blad 17965 przeladowanie(potem pojechalem go troche porzezbic i pod ostra gore na 3 tez wszedl w tryb awaryjny).U kolegi sprawdzilismy prace gruszki i sztangi pompka w wakuometrem.Chodzilo plynnie i bez zaciec wiec podmienilem N75 z N 18 i jak na razie ladnie wsio chodzi : tzn plynniej i rowno przyspiesza .Na oryginalnym zaworku bylo tak 0 1- dynkowo przy 1900obr dostawal kopa niemilosiernego i szedl ale z lekkimi zawachaniami do 4000.Teraz nie ma pierdykniecia, ale ciagnie rowno .
VW Bora 1.9TDI 01' ASV+sprzedany.
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony
Seat Leon 1.6 16 05' LPG
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony
Seat Leon 1.6 16 05' LPG
VW Bora zawór N75
To w takim razie spróbuj najpierw rozłożyć i wyczyścić N75, a jeśli Ci się rozleci tak jak mi, to pozostaje wymiana. Nie wiem czy tak na dłuższą metę można jeździć na zmienionych zaworkach, bo jednak po coś one zostały rozróżnione.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 6#p6275086" onclick="window.open(this.href);return false; <---- Mój Borat
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 819
- Rejestracja: pn wrz 02, 2013 16:30
- Lokalizacja: Skawina, malopolska
VW Bora zawór N75
Jednak to nie wina zaworka jest u mnie.Wyjalem dzisiaj do sprawdzenia gruche i poruszalem recznie ramieniem geometrii.Niestety ma jedno miejsce gdzie sie przycina : wiec turbo na stol i do czyszczenia .
VW Bora 1.9TDI 01' ASV+sprzedany.
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony
Seat Leon 1.6 16 05' LPG
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony
Seat Leon 1.6 16 05' LPG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 138 gości