

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
belcho99 pisze:Nie pałuj zimnego klekota bo nie poznasz swojego portfela. Po rozruchu daj mu chwilę niech się obudzi... zimnym pompowtryskiem niezbyt da się gwałtownie ruszyć bo zgaśnie a ty od niego mocy żądasz.
dzięki za wkazówkę... jutro rano to sprawdzę...chodź wydaje mi się że jest ok,bo odrazu by mnie to zaniepokoiło...marcin998 pisze:Kolego, a jak zachowuje się wtedy pedał hamulca?
Jak wsiadasz do auta i go naciskasz jest twardy czy normalny tak jak zawsze?
Twoim problemem może być nieszczelność w układzie podciśnienia. Przez kilka godzin postoju schodzi podciśnienia co objawi się twardym hamulcem oraz nie wciągniętą geometrią w turbinie czyli brakiem mocy. Przegazowanie powoduje wytworzenie odpowiedniego podciśnienia przez pompę i wszystko wraca do normy.
Zacznij od sprawdzenie króćca przy pompie vacum, jeżeli jest luźny trzeba go zaklepać luz skleić.
Na pewno znajdziesz na forum co i jak.
Faktycznie może być coś na rzeczy, albo w samej vacum pompie nawet.marcin998 pisze:Twoim problemem może być nieszczelność w układzie podciśnienia
Tylko jedno ale, jak odpalisz silnik za pierwszym razem to najpierw sprawdz pedał hamulca zanim dotkniesz się do pedału gazumatti6060 pisze:jutro rano to sprawdzę...chodź wydaje mi się że jest ok,bo odrazu by mnie to zaniepokoiło...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości