Czy turbina do wymiany ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

idefix@onet.eu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pt sie 19, 2011 10:50

Czy turbina do wymiany ?

Post autor: idefix@onet.eu » pn lis 04, 2013 13:09

Mam taki problem, rozebrałem i wyczyściłem turbinę bo zapieczone były kierownice, teraz po odpaleniu silnika, gruszka wciąga sztangę i niby wszystko jest dobrze, a turbina nadal nie działa, podmieniłem czujnik ciśnienia doładowania i nic, jest błąd 17964. Czy turbina do wymiany ?
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Czy turbina do wymiany ?

Post autor: Michał_1977 » pn lis 04, 2013 14:31

Wężyki podciśnieniowe przy zaworkach sterujących posprawdzaj.Jak masz drugie takie auto pod ręką,to sprawdź kolejność podpięcia wszystkich wężyków.
Obejrzyj je,czy są szczelne.
Suszarkę dobrze złożyłeś? Po założeniu pierścienia przesuwającego,łopatki wszystkie jednakowo były ustawione?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

idefix@onet.eu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pt sie 19, 2011 10:50

Czy turbina do wymiany ?

Post autor: idefix@onet.eu » pn lis 04, 2013 17:11

Wężyki są dobrze założone, gdyby były źle to chyba by nie wciągała gruszka sztangi, łopatek nie da się inaczej ustawić, chociaż teraz jak składałem to dość łatwo mi weszło, ale po złożeniu i ruszaniu samą dźwigienką bez założenia gruszki to był taki charakterystyczny dźwięk przesuwanego pierścienia.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Czy turbina do wymiany ?

Post autor: italiano_83 » pn lis 04, 2013 18:27

Zrób logi i umieść w dziale diagnostyka, bo inaczej do końca roku nie będzie wiadomo co jest powodem usterki...


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

idefix@onet.eu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pt sie 19, 2011 10:50

Czy turbina do wymiany ?

Post autor: idefix@onet.eu » pn lis 04, 2013 21:08

Próbowałem zrobić logi dynamiczne (pierwszy raz), zaznaczyłem grupę 3,8,11 wcisnąłem log, start później stop, ale nie wiem czy to się zapisało i gdzie, jak to sprawdzić ?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Czy turbina do wymiany ?

Post autor: italiano_83 » pn lis 04, 2013 21:18

Jeśli się zapisały to są w katalogu vag/logs więc zapewne w C/programa files/vag/logs

i logi się robi komplet a nie same dynamiczne..


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

idefix@onet.eu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pt sie 19, 2011 10:50

Czy turbina do wymiany ?

Post autor: idefix@onet.eu » śr lis 06, 2013 20:21

Dzisiaj się przez chwilę ucieszyłem, nagle turbina zaczęła działać, nawet przy wysokich obrotach i dużej prędkości silnik nie wszedł w tryb awaryjny, ale po chwili jak zatrzymałem się na skrzyżowaniu i ruszyłem turbina już nie pompowała, co to może być, proszę o pomoc.



idefix@onet.eu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pt sie 19, 2011 10:50

Czy turbina do wymiany ?

Post autor: idefix@onet.eu » czw lis 07, 2013 17:28

Pierścienia odwrotnie nie założyłem bo zaznaczyłem go przed ściągnięcie w którym położeniu ma być, a gruszka wciąga za każdym razem jak go odpalę.



idefix@onet.eu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pt sie 19, 2011 10:50

Czy turbina do wymiany ?

Post autor: idefix@onet.eu » czw lis 07, 2013 18:12

Gdybym źle złożył to chyba ani przez chwilę turbina nie zadziałała by normalnie.



idefix@onet.eu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pt sie 19, 2011 10:50

Czy turbina do wymiany ?

Post autor: idefix@onet.eu » pn lis 11, 2013 18:57

Sztanga chodzi lekko, nie zacina się, jak zdejmę wtyczkę z przepływki, to gdyby była uszkodzona to turbina chyba zaczęła by pompować, może trochę słabiej, ale zawsze.



idefix@onet.eu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pt sie 19, 2011 10:50

Czy turbina do wymiany ?

Post autor: idefix@onet.eu » sob lis 23, 2013 17:46

Po wymianie przepływomierza turbina zaczęła normalnie pracować.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 142 gości