Witam
Koledzy szukałem i znalesc nie moge jezeli cos takiego bylo to prosze o przekierowanie. Mój silnik to 1z na 110 km i typ golf 3 : jadac do pracy na biegu 3 lub 4 zeby turbina zaczela dobrze wchodzic na obroty musze puscic pedal gazi i ponownie go wcisnac wtedy sie wkreca przedtem tego nie musiałem robic pedał w teche i autko szło jak malina i teraz nawet przy redukcji z 5 na 4 tez mam ten problem. Sprawdzałem przepływke od kolegi i tez bez zadnych rewelacji.... Dodam ze w aucie była robiona glowica, bo mi zerrwało klinek na kole pasowym i zmiana pierścieniów na tłokach. Turbina była wyciagana a po tej operacji wezyki sprawdzane i wszystko jest dobrze podłaczone. Macie moze jakies porade na ten problem???
Pozdrawiam
Przymólenie na pełnym gazie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: wt lis 17, 2009 14:50
- Lokalizacja: Łukawiec
Przymólenie na pełnym gazie
Ostatnio zmieniony śr lis 06, 2013 23:11 przez unitraseba, łącznie zmieniany 1 raz.
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Co zrobic z tym problemem
najpierw zrób porządne logi dynamiczne, bez tego nie ma co gdybać. Moze być nieszczelność w układzie turbo - intercooler, może być cos z WG.... 1 000 000 powodów
Zrób logi, zamieść w dziale diagnostyka i wtedy sie pomyśli
Zrób logi, zamieść w dziale diagnostyka i wtedy sie pomyśli
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Co zrobic z tym problemem
Co to za dziwny tytuł - proszę edytować na czytelny odzwierciedlający problem - w pierwszym poście..unitraseba pisze:Co zrobic z tym problemem
Czy coś było wcześniej robione przy aucie, zanim problem wystąpił, czy pojawił się samoistnie tak " znikąd" ?
Re: Co zrobic z tym problemem
stefano189 pisze:najpierw zrób porządne logi dynamiczne, bez tego nie ma co gdybać. Moze być nieszczelność w układzie turbo - intercooler, może być cos z WG.... 1 000 000 powodów
Zrób logi, zamieść w dziale diagnostyka i wtedy sie pomyśli
z tym 1 000 000 powodów przesadziłeś raptem kilka czujników ewentualnie nieszczelność jak wspomniałeś
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości