Przymólenie na pełnym gazie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

unitraseba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: wt lis 17, 2009 14:50
Lokalizacja: Łukawiec

Przymólenie na pełnym gazie

Post autor: unitraseba » pn lis 04, 2013 01:47

Witam
Koledzy szukałem i znalesc nie moge jezeli cos takiego bylo to prosze o przekierowanie. Mój silnik to 1z na 110 km i typ golf 3 : jadac do pracy na biegu 3 lub 4 zeby turbina zaczela dobrze wchodzic na obroty musze puscic pedal gazi i ponownie go wcisnac wtedy sie wkreca przedtem tego nie musiałem robic pedał w teche i autko szło jak malina i teraz nawet przy redukcji z 5 na 4 tez mam ten problem. Sprawdzałem przepływke od kolegi i tez bez zadnych rewelacji.... Dodam ze w aucie była robiona glowica, bo mi zerrwało klinek na kole pasowym i zmiana pierścieniów na tłokach. Turbina była wyciagana a po tej operacji wezyki sprawdzane i wszystko jest dobrze podłaczone. Macie moze jakies porade na ten problem???

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr lis 06, 2013 23:11 przez unitraseba, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Co zrobic z tym problemem

Post autor: stefano189 » pn lis 04, 2013 14:55

najpierw zrób porządne logi dynamiczne, bez tego nie ma co gdybać. Moze być nieszczelność w układzie turbo - intercooler, może być cos z WG.... 1 000 000 powodów :hmm: :hmm:

Zrób logi, zamieść w dziale diagnostyka i wtedy sie pomyśli :D


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Co zrobic z tym problemem

Post autor: italiano_83 » pn lis 04, 2013 18:29

unitraseba pisze:Co zrobic z tym problemem
Co to za dziwny tytuł - proszę edytować na czytelny odzwierciedlający problem - w pierwszym poście..
Czy coś było wcześniej robione przy aucie, zanim problem wystąpił, czy pojawił się samoistnie tak " znikąd" ?


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
bzdzioch1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: ndz mar 17, 2013 20:16
Lokalizacja: Szczecinek/Krosino

Re: Co zrobic z tym problemem

Post autor: bzdzioch1 » pn lis 04, 2013 19:10

stefano189 pisze:najpierw zrób porządne logi dynamiczne, bez tego nie ma co gdybać. Moze być nieszczelność w układzie turbo - intercooler, może być cos z WG.... 1 000 000 powodów :hmm: :hmm:

Zrób logi, zamieść w dziale diagnostyka i wtedy sie pomyśli :D

z tym 1 000 000 powodów przesadziłeś raptem kilka czujników ewentualnie nieszczelność jak wspomniałeś :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości