Regulacja obrotów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

boleK1315
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn lis 01, 2010 20:42
Lokalizacja: Wrocław

Regulacja obrotów

Post autor: boleK1315 » sob lis 26, 2011 18:25

Witam, mam pewien problem, a raczej pytanie. Otóż potrzebuję zwiększyć prędkość obrotową silnika 1.9 TDI 110KM prawdopodobnie AFN ciężko odczytać kod. Według instrukcji wchodzimy w Adaptation / grupa 02 i regulujemy obroty. Standardowo jest ustawione na 130 i więcej nie ruszy po prostu nie reaguje nic natomiast jeżeli zmniejszam to owszem jest widoczna zmiana. Ma ktoś pomysł dlaczego tak się dzieje ?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Regulacja obrotów

Post autor: italiano_83 » sob lis 26, 2011 19:16

Jakie masz teraz obroty biegu jałowego ...


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

boleK1315
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn lis 01, 2010 20:42
Lokalizacja: Wrocław

Regulacja obrotów

Post autor: boleK1315 » sob lis 26, 2011 20:44

900 a chcę zwiększyć do 1000.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Regulacja obrotów

Post autor: munior » sob lis 26, 2011 21:48

boleK1315 pisze: Standardowo jest ustawione na 130 i więcej nie ruszy po prostu nie reaguje nic natomiast jeżeli zmniejszam to owszem jest widoczna zmiana. Ma ktoś pomysł dlaczego tak się dzieje ?
Bo 900 to raczej max i wiecej nie zrobisz


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Regulacja obrotów

Post autor: Fahoo » sob lis 26, 2011 23:30

vag com
engine
login 12233
przełączamy sie do adaptation
02 i kręcimy up
obroty w seri 903rpm
Ostatnio zmieniony ndz lis 27, 2011 13:21 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Regulacja obrotów

Post autor: italiano_83 » sob lis 26, 2011 23:37

boleK1315 pisze:900 a chcę zwiększyć do 1000.
A dlaczego chcesz, żeby się tak "wysoko" kręcił na biegu jałowym :blush:
Fahoo pisze:obroty w seri 903rpm
i tyle w zupełności wystarczy :bigok:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

boleK1315
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn lis 01, 2010 20:42
Lokalizacja: Wrocław

Regulacja obrotów

Post autor: boleK1315 » ndz lis 27, 2011 10:39

Chcę zrobić 1000 obrotów bo trzęsie budą z rana, a to nie jest przyjemne. Grupa pierwsza 01 to grupa odpowiedzialna za dawkę wtrysku. Zmniejszyłem dawkę i albo mi się wydaje albo auto od mniejszych obrotów turbo wstaje albo ja mam jakieś urojenia. Pytanie, czy tą serie można zmienić bo ja raczej nie mogłem tak jak kolega napisał 903 rpm i ani drgnie dalej dlaczego ?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Regulacja obrotów

Post autor: italiano_83 » ndz lis 27, 2011 11:48

boleK1315 pisze:Zmniejszyłem dawkę i albo mi się wydaje albo auto od mniejszych obrotów turbo wstaje albo ja mam jakieś urojenia.
Ile ustawiłeś, a ile miałeś wcześniej ?


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Regulacja obrotów

Post autor: Fahoo » ndz lis 27, 2011 13:21

rpm to grupa 02


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

boleK1315
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn lis 01, 2010 20:42
Lokalizacja: Wrocław

Regulacja obrotów

Post autor: boleK1315 » ndz lis 27, 2011 14:21

Dawka na jałowym 3.0 / 3.2 zmniejszyłem do 2.6 / 2.8. Nie dawać mniej niż 2.2 mg



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Regulacja obrotów

Post autor: italiano_83 » ndz lis 27, 2011 14:24

boleK1315 pisze:zmniejszyłem do 2.6 / 2.8.
Zwiększyłeś dawkę :helm: Chcesz zmniejszyć do dajesz do "góry" 3.2 + zwiększasz w dół :helm:


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

boleK1315
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn lis 01, 2010 20:42
Lokalizacja: Wrocław

Regulacja obrotów

Post autor: boleK1315 » sob gru 03, 2011 20:06

Co do w/w wypowiedzi to jestem zaskoczony, ale cóż człowiek uczy się na błędach. Mimo, że temat o obrotach to wtrącę tutaj pewną rzecz. Otóż dzisiaj, a dokładnie przed chwilą aktywowałem tempomat Audi A6 C4 rok nie znany, swap na 1.9 TDI oznaczeń nie znam. Oczywiście tempomat aktywowałem, ale nie działa. Według logów na zgaszonym silniku przycisk pedału hamulca powinien wykazywać 0 0 0, a pokazuje 1 0 0 czyli na mój rozum czujnik położenia pedału hamulca jest zdupcony to raz, a dwa, że po przełączeniu tempomatu z AUS (wyłączony) na EIN (włączony) nie ma reakcje w Cruise Present czyli nie ma sygnału czujnika w ogóle. Jakieś przyczyny co do tematu ?
Grupa 006 http://vaglog.rtnet.pl/boleK1315_64758.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Druga sprawa to z ciekawości zalogowałem w BS grupę 007 http://vaglog.rtnet.pl/boleK1315_64752.html" onclick="window.open(this.href);return false; na zimnym silniku, próbowałem również zalogować przez 17 / 003 ale tutaj error wyskakiwał więc dałem sobie już spokój. Wydaję mi się, że temp. powietrza jest chyba nie odpowiednia, ale co ja wiem. Co sądzicie na ten temat?



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Regulacja obrotów

Post autor: tomek08 » sob lis 02, 2013 22:14

Witam, panowie jakim cudem obroty biegu jałowego same się zmniejszyły? :kac:
W mojej furmance 1.9tdi obroty biegu jałowego były cały czas 903obr/min, dziś patrzę, a tu 866obr/min.
Co może być przyczyną zmniejszenia się obrotów???
Dodam, że po załączeniu klimy obroty wskakują na 903obr/min.
Co się porobiło? :grrr:
Pozdrawiam.


Tomek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości