Bora AJM Passat nierówna praca

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Bora AJM gwałtowne skoki obrotów

Post autor: italiano_83 » śr sie 14, 2013 11:49

Sprawdź na początek tej czujnik temperatury vagiem na zimnym silniku i na pracującym jakiegoś loga zrobić, nawet tasiemca kilkuminutowego może się udać "nagrać" moment kiedy silnik świruje.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Bora AJM gwałtowne skoki obrotów

Post autor: Sztomel » pt sie 16, 2013 20:24

Zniknął błąd braku komunikacji ze sterownikiem skrzyni automatycznej bo dopiero teraz zmieniłeś kodowanie sterownika silnika na skrzynię manualną :bajer:


Obrazek

Jarcage
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw kwie 30, 2009 22:26
Lokalizacja: Dobrzany
Kontakt:

Bora AJM Passat nierówna praca

Post autor: Jarcage » czw paź 03, 2013 19:32

180' regulacja pompowtryskow. na Twoim miejscu zamienilbym miejscami pompowtryskiwacze i zobaczyl jak wtedy dawkują. 1 powod: nie wiem czy dales nowe uszczelniacze na pompowtryski + nowe śróby a powod nr 2: nitro??? oszalałes?



Jarcage
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw kwie 30, 2009 22:26
Lokalizacja: Dobrzany
Kontakt:

Re: Bora AJM Passat nierówna praca

Post autor: Jarcage » pt paź 04, 2013 19:04

zamien miejcami i zobacz jak dawkują. zwróc uwage na to czy śruby nie są powyciągane. jakim momentem dokręcasz pompowtryski?



Jarcage
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw kwie 30, 2009 22:26
Lokalizacja: Dobrzany
Kontakt:

Bora AJM Passat nierówna praca

Post autor: Jarcage » śr paź 16, 2013 22:10

zamiana pokazala ktory Ci padł.. uszczelki i śruby powinno sie wymieniac bez profilaktyki ;)



Jarcage
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw kwie 30, 2009 22:26
Lokalizacja: Dobrzany
Kontakt:

Bora AJM Passat nierówna praca

Post autor: Jarcage » czw paź 17, 2013 22:40

jak chesz to przełóż na próbe od EGRu, bedziesz mial pewnosc ze to na bank wina tego zaworka a nie instalacji



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 157 gości