Witam,
posiadam Golfa IV 1.9TDI ALH. W ostatnim czasie na biegu drugim przy obrotach 1000-1500 przy przyśpieszaniu zaczął mocno szarpać (tak 3,4x i potem chodzi gładko), lżej na pierwszym i trzecim biegu w tym samym zakresie obrotów. Dodatkowo nie dzieje się to zawsze (ale często) Na pozostałych biegach tego nie odczuwam. Związek ze złym paliwem raczej wykluczam, bo zaczęło się to dziać przy połowie zbiornika (tankuję na sprawdzonej stacji). Spalanie nie wzrosło, a na biegu jałowym i przy obrotach 1500 i wyższych pracuje prawidłowo. Podpiąłem się pod VAG-a i żadnych błędów nie widzi...:/ 3 miesiące temu wymieniałem koło dwumasowe ze sprzęgłem, może z tym wiązać przyczynę. Bardzo proszę o podpowiedzi co to może być, zanim zacznę wymieniać wszystko po kolei... :/.
Dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.
Szarpie na niskich obrotach
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Szarpie na niskich obrotach
Witaj
A nie szarpie Ci czasem silnikiem jak dojeżdżasz np. do świateł, podczas stawania ?
A nie szarpie Ci czasem silnikiem jak dojeżdżasz np. do świateł, podczas stawania ?
Re: Szarpie na niskich obrotach
Nie, nic z tych rzeczy. Tylko przy przyśpieszaniu od 1000-1500 obr/min na 1,2,3 biegu.
Re: Szarpie na niskich obrotach
Ja mam bardzo podobny problem do Twojego o tyle że u mnie szarpie silnikiem także podczas stawania .
Również zmieniałem kolo dwumasowe oraz sprzęgło ze 4 miesiące temu.
Wydaje mi się że ten problem pochodzi od niedokręconej lub zużytej poduszki skrzyni biegów (powstało to podczas wymiany sprzęgła)
Sprawdź w vag com jaki masz kąt wtrysku> Meas Block 09> grupa 000 >i druga ramka
Również zmieniałem kolo dwumasowe oraz sprzęgło ze 4 miesiące temu.
Wydaje mi się że ten problem pochodzi od niedokręconej lub zużytej poduszki skrzyni biegów (powstało to podczas wymiany sprzęgła)
Sprawdź w vag com jaki masz kąt wtrysku> Meas Block 09> grupa 000 >i druga ramka
- vp-tdi
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pt paź 11, 2013 15:15
- Lokalizacja: mazowieckie ,gostynin ,gąbin
Re: Szarpie na niskich obrotach
w zyciu nie przeplywka , nastawnik pompy do czyszczenia.lub wymianyLittleBug pisze:Sprawdź przepływkę i elektronikę.
Później sprawdziłbym układ wtryskowy.
sprzedam na czesci VW golf II 1.3mh 5d 88r i VW golf III 1.9D 1y tanio.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 134 gości