Golf III 1.9 GTD - zbyt szybko spadające obroty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf III 1.9 GTD - zbyt szybko spadające obroty
jak dla mnie nowicjusza w temacie diesla to moj nowy golf 1.9GTD przy zmianie biegow ma tendencje do szarpania (nie wiem czy dobrze precyzuje tym slowem). Po krotkiej diagnozie i ogledzinach wydaje mi sie ze wine ma ten silownik/amortyzator przy pompie wtryskowej nie wiem jak sie to nazywa fachowo. Zupelnie nie trzyma a jego zadaniem jest chyba wolniejsze schodzenie z obrotow. Potwiedzcie lub zasugerujcie co to moze byc. Jezeli to to to gdzie ozna kupic i za ile , zeby sie nie nabic w butele
z gory dzieki
z gory dzieki
Coliniak
Failure is not an option...
Failure is not an option...
- Gobo90
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2197
- Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
Masz racje jak ten siłownik sie zepsuje to silnik tak jakby skacze z obrotów jak puścisz gazcoliniak pisze:krotkiej diagnozie i ogledzinach wydaje mi sie ze wine ma ten silownik/amortyzator przy pompie wtryskowej nie wiem jak sie to nazywa fachowo. Zupelnie nie trzyma a jego zadaniem jest chyba wolniejsze schodzenie z obrotow.
gdzie to kupic i ile musze wybecelowac?Gobo90 pisze:Masz racje jak ten siłownik sie zepsuje to silnik tak jakby skacze z obrotów jak puścisz gazcoliniak pisze:krotkiej diagnozie i ogledzinach wydaje mi sie ze wine ma ten silownik/amortyzator przy pompie wtryskowej nie wiem jak sie to nazywa fachowo. Zupelnie nie trzyma a jego zadaniem jest chyba wolniejsze schodzenie z obrotow.
ile musze wybecelowac? i jak to sie fachowo nazywa?
Ostatnio zmieniony pn sie 28, 2006 22:41 przez coliniak, łącznie zmieniany 1 raz.
Coliniak
Failure is not an option...
Failure is not an option...
Może to zależy jeszcze od pompy wtryskowej czy coś, bo ja np. wogóle nie mam tego siłowniczka (już tak kupiłem) i jakiegoś szarpania, czy zbyt szybkiego schodzenia z obrotów nie zauważyłem...
Tyle pali [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/218816.html][b]VR'ka[/b][/url] , a tyle [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/220985.html][b]GTD[/b][/url] :D
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Witam
Mi też nie działa ten siłowniczek ale silnik chodzi normalnie , kolega mający działający siłowniczek stwierdził ,że u mnie lepiej chodzi pedał gazu ( lżej )
Pozdro
Mi też nie działa ten siłowniczek ale silnik chodzi normalnie , kolega mający działający siłowniczek stwierdził ,że u mnie lepiej chodzi pedał gazu ( lżej )
Pozdro
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
- szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
ja mam to sprawne i na początku też szrpałem w starym dieslu biegi zmieniamy z lekkim miedzy gazem tzn nie odpuszczamy gazu do końca ja tak robie i jest płynnie
diesel ma wieksza kompresje od bęzynki i to wpływa na to ze szybciej zchodzi z obrotów i mocniej hamuje silnikiem
diesel ma wieksza kompresje od bęzynki i to wpływa na to ze szybciej zchodzi z obrotów i mocniej hamuje silnikiem
sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956
dokładnie o to mi chodzi ale wg mnie nie jest to problem nieumiejetnej zmiany biegow tylko tego silownika czy jakos tam chcialbym to poprawic bo czaem zona bedzie jezdzic tez golfikiem i nie chce zeby sie zrazila. Ile to kosztuje i jak sie to nazywa?szerszeniak pisze:ja mam to sprawne i na początku też szrpałem w starym dieslu biegi zmieniamy z lekkim miedzy gazem tzn nie odpuszczamy gazu do końca ja tak robie i jest płynnie
diesel ma wieksza kompresje od bęzynki i to wpływa na to ze szybciej zchodzi z obrotów i mocniej hamuje silnikiem
Coliniak
Failure is not an option...
Failure is not an option...
dzieki widze ze jeszcze ktos mnie rozumie na tym swieciemarek29 pisze:Amortyzator był zakładany tylko w TD.
Chodziło o to żeby obroty silnika drastycznie nie spadały powodując zmnieszenie ciśnienia oleju doprowadzonego do turbiny .
czyli mam pytac o amortyzator ale czego? W ostateczności moge go wymontowac i pokazac. Nie chce mi sie wierzyc ze nikt nie wie jak to sie fachowo nazywa
pozdro
Coliniak
Failure is not an option...
Failure is not an option...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 168 gości