jak kompleksowo ustawic pompe

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

yasina
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob wrz 14, 2013 17:46
Lokalizacja: Dolhobyczow

jak kompleksowo ustawic pompe

Post autor: yasina » sob wrz 14, 2013 19:37

Witam.Mam maly problem.Mialem przeciek w pompie (oring na bolcu LDA i membrama) i po montazu mam problem troche kopci i jest troche zamulony a wczesniej bylo OK. Jak wyregulowac? Pozatym wszystko OK. Z gory dzieki.Pozdrawiam.



arka10
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pt lip 21, 2006 20:45
Lokalizacja: Poznań

jak kompleksowo ustawic pompe

Post autor: arka10 » ndz wrz 15, 2013 01:29

Zmniejsz odrobinę dawke paliwa. Nie napisałeś czy wyjmowałeś pompe.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14293
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

jak kompleksowo ustawic pompe

Post autor: Michał_1977 » ndz wrz 15, 2013 06:44

yasina pisze:jak kompleksowo ustawic pompe
Kompleksowo,to tylko u pompiarza na stole probierczym.
Domowym sposobem,to tylko metoda prób i błędów.
Dawka za dużo wkręcona,kąt wtrysku za późny (o ile wyjmowałeś pompę) i tego drugiego bym się czepiał przede wszystkim,bo piszesz-
yasina pisze:troche kopci i jest troche zamulony
Spróbuj odrobinkę pchnąć pompę w stronę silnika jeśli jest to AAZ sprzed 95 roku lub poluzować koło na fasolkach i przekręcić wałek pompy ociupinkę w prawo,gdy silnik jest po roku 95.
Jak będzie poprawa,to wiesz,że tutaj siedzi problem i trzeba użyć czujnika zegarowego lub lampy stroboskopowej,aby ustawić to jak należy.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

yasina
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob wrz 14, 2013 17:46
Lokalizacja: Dolhobyczow

jak kompleksowo ustawic pompe

Post autor: yasina » ndz wrz 15, 2013 17:19

Witam.Pompy nie wyciagalem, a silnik jest z 91r. przynajmniej tak bylo w opisie z allegro bo pierwszy mi padl.Z poczatkiem wtrysku moze byc prawda bo byl wymieniany pasek.Pozatym niby dobrze pali z zabka obroty bez wzgledu na temperature silnika w granicach 900 bez ssania i 1100 z ssaniem, a jak zmniejsze dawke to troche dziwnie chodzi i nim trzesie.Pozdrawiam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 31 gości