Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Developers
- Gadatliwa bestia
- Posty: 593
- Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
- Lokalizacja: Garageee
- Auto: GULF MK II AUDI S3 8L
Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?
Witam!
Przez ostatnie miesiące silnik chyba już zrobił się pada ka... Czyli lejący się olej no i chyba dmuchnięta uszczelka pod głowicą... Załączam filmik poniżej...
[youtube][/youtube]
Co napiszę o tym silniku...
Licznik cofany może z 5 razy ? heh obecnie ma 2 ale słychać po głowicy szklanki itp wszystko stuka jak w mercedesie starym jeden klekot czyli milion ma za pewne. Wymieniałem uszczelkę pod głowicą rok temu. Głowica była spawana co za u ważyłem, planowałem nowe śruby itp... Wszystko było ok ale teraz mam takie przeczucie, że dmuchnieta jest znowu lub wyciek z głowicy.... Na filmiku wyciek oleju to raczej już nie lec bo waliło mi z pod pokrywy zaworów zalepiłem i nie widać wycieku.. Tak samo turbo lejące oraz skrzynia... Tak samo sprzęgło na wykończeniu lada dzień i się biegi skończą...
Podliczając jak bym chciał remont zrobić to by mi wyszedł inny silnik za pewne 1.9 TD Czy bawić się w remont ?
Przez ostatnie miesiące silnik chyba już zrobił się pada ka... Czyli lejący się olej no i chyba dmuchnięta uszczelka pod głowicą... Załączam filmik poniżej...
[youtube][/youtube]
Co napiszę o tym silniku...
Licznik cofany może z 5 razy ? heh obecnie ma 2 ale słychać po głowicy szklanki itp wszystko stuka jak w mercedesie starym jeden klekot czyli milion ma za pewne. Wymieniałem uszczelkę pod głowicą rok temu. Głowica była spawana co za u ważyłem, planowałem nowe śruby itp... Wszystko było ok ale teraz mam takie przeczucie, że dmuchnieta jest znowu lub wyciek z głowicy.... Na filmiku wyciek oleju to raczej już nie lec bo waliło mi z pod pokrywy zaworów zalepiłem i nie widać wycieku.. Tak samo turbo lejące oraz skrzynia... Tak samo sprzęgło na wykończeniu lada dzień i się biegi skończą...
Podliczając jak bym chciał remont zrobić to by mi wyszedł inny silnik za pewne 1.9 TD Czy bawić się w remont ?
Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
- _Daniel_
- Użytkownik
- Posty: 382
- Rejestracja: sob sty 03, 2009 14:28
- Lokalizacja: Chatka Wielkiego Władka
- Kontakt:
Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?
Zrób sobie najpierw dokładna wycenę bo nigdy nie wiesz co kupisz, załatwisz nowy motor i może się okazać że jest w gorszej kondycji niż twój albo zalany moto doktorem czy innym badziewiem żeby ciszej pracował.
Po potaj na forum jet kilka osób które załatwiają cześć w fajnych cenach dla forumowiczów.
Po potaj na forum jet kilka osób które załatwiają cześć w fajnych cenach dla forumowiczów.
- xlsss
- Użytkownik
- Posty: 487
- Rejestracja: czw gru 18, 2008 17:03
- Lokalizacja: Opole/Wróblowice
- Auto: MK3
- Silnik: AAZ
- Kontakt:
Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?
Jeżeli masz czas, chęci i pieniądze możesz się bawić w remont. Ja bym wsadził nowe serducho tak czy inaczej.
Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?
Swapuj na TDI 1z/afn i bedzie ok
Nie sa drogie takie przekladki a bedziesz zadowolony
Nie sa drogie takie przekladki a bedziesz zadowolony
- Developers
- Gadatliwa bestia
- Posty: 593
- Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
- Lokalizacja: Garageee
- Auto: GULF MK II AUDI S3 8L
Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?
TDI ? z komputerem ? Czy lepiej 1,9 TD np z GOlfa III pasat ?
Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
- _Daniel_
- Użytkownik
- Posty: 382
- Rejestracja: sob sty 03, 2009 14:28
- Lokalizacja: Chatka Wielkiego Władka
- Kontakt:
Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?
sprawdź dokładnie co musisz kupić czy sam silnik czy silnik +osprzęt + skrzynia z półośkami no i zorientuj się w warsztatach ile biorą za taki swap, podlicz wszystko i dopiero będziesz wiedział czy chcesz się w to bawić
- Developers
- Gadatliwa bestia
- Posty: 593
- Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
- Lokalizacja: Garageee
- Auto: GULF MK II AUDI S3 8L
Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?
Jak by mi sie udało znaleźć cały silnik z osprzętem lub rozbitka np MK III to samemu bym przerzucił to wszystko bo za pewne takiej filozofii nie ma... Tylko narazie sobie daruję w ciągniku padło mi sprzęgło aa jeszcze w polu nic takiego grubszego nie robione... W tym czasie będę się rozglądał
Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
- xlsss
- Użytkownik
- Posty: 487
- Rejestracja: czw gru 18, 2008 17:03
- Lokalizacja: Opole/Wróblowice
- Auto: MK3
- Silnik: AAZ
- Kontakt:
Re: Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?
ja bym celował w TDIDevelopers pisze:TDI ? z komputerem ? Czy lepiej 1,9 TD np z GOlfa III pasat ?
- Developers
- Gadatliwa bestia
- Posty: 593
- Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
- Lokalizacja: Garageee
- Auto: GULF MK II AUDI S3 8L
Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?
Ale z TDI to będzie chyba więcej zabawy niż, z zwykłym TD ? Chyba, że się mylę ?
Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?
dużo więcej roboty nie ma , a frajda z jazdy potem dużo fajniejsza
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?
TDI jest przyjemniejszy w użytkowniu, TD to TD Co do różnic w swapie-jak masz zamiar mocno modzić AAZ to i tak musisz zmienić tyle co przy zmianie na TDI (sprzęgło, skrzynia itd), do TDI tylko dochodzi elektryka. Jak masz zamiar wykrzesać 100-110 koni z AAZ to wystarczy z bidą ori skrzynia i wtedy zmieniasz sam silnik.
Ale jak masz zamiar i tak 1,6 wywalać, to weź zdejmij czapke i zobacz w jakim jest faktycznie stanie. Może nie jest tak źle?
Ale jak masz zamiar i tak 1,6 wywalać, to weź zdejmij czapke i zobacz w jakim jest faktycznie stanie. Może nie jest tak źle?
- Developers
- Gadatliwa bestia
- Posty: 593
- Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
- Lokalizacja: Garageee
- Auto: GULF MK II AUDI S3 8L
Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?
Narazie jestem spłukany z kasy doszczętnie... Nie pracuję czasami dorywczo i jak ktoś coś przyniesie z elektroniki do roboty i tyle....
Silnik 1.6 jest prawie zajechany ale na tłokach ma BD kompresje w największe mrozy nie które diesle mieli problem z odpaleniem ale nie on...
Co do wymiany ? Na 100% + koszty
Skrzynia 200
Sprzęgło 300
Głowica lub regeneracja 300-500
podliczając tak 800-1000 trzeba wsadzić..
Nawet jak będę swapował, żeby nie popaść w większe koszty niż tee... Np wczoraj mi się rozczelnił wtrysk.. Cały czas coś wali się w nim lub leje olejami z każdej strony... Nawet jak bym chciał sprzedać go to cały guzik wezmę... Nie wiem co robić... Za silnik licząc trzeba wydać 800-1500...
Silnik 1.6 jest prawie zajechany ale na tłokach ma BD kompresje w największe mrozy nie które diesle mieli problem z odpaleniem ale nie on...
Co do wymiany ? Na 100% + koszty
Skrzynia 200
Sprzęgło 300
Głowica lub regeneracja 300-500
podliczając tak 800-1000 trzeba wsadzić..
Nawet jak będę swapował, żeby nie popaść w większe koszty niż tee... Np wczoraj mi się rozczelnił wtrysk.. Cały czas coś wali się w nim lub leje olejami z każdej strony... Nawet jak bym chciał sprzedać go to cały guzik wezmę... Nie wiem co robić... Za silnik licząc trzeba wydać 800-1500...
Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?
Developers, rozsprzedaj co dobre z tego 1.6 reszte zlom , doloz kilka zlotowek i szukaj sprawdzonego silnika , najlepiej takiego jeszcze na chodzie
- Developers
- Gadatliwa bestia
- Posty: 593
- Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
- Lokalizacja: Garageee
- Auto: GULF MK II AUDI S3 8L
Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?
Hehhehe Jedynie co można sprzedać wtryski i pompę paliwa nic więcej
Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 99 gości