Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 593
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

Post autor: Developers » pn wrz 09, 2013 09:13

Witam!

Przez ostatnie miesiące silnik chyba już zrobił się pada ka... Czyli lejący się olej no i chyba dmuchnięta uszczelka pod głowicą... Załączam filmik poniżej...

[youtube][/youtube]


Co napiszę o tym silniku...
Licznik cofany może z 5 razy ? heh obecnie ma 2 ale słychać po głowicy szklanki itp wszystko stuka jak w mercedesie starym jeden klekot czyli milion ma za pewne. Wymieniałem uszczelkę pod głowicą rok temu. Głowica była spawana co za u ważyłem, planowałem nowe śruby itp... Wszystko było ok ale teraz mam takie przeczucie, że dmuchnieta jest znowu lub wyciek z głowicy.... Na filmiku wyciek oleju to raczej już nie lec bo waliło mi z pod pokrywy zaworów zalepiłem i nie widać wycieku.. Tak samo turbo lejące oraz skrzynia... Tak samo sprzęgło na wykończeniu lada dzień i się biegi skończą...

Podliczając jak bym chciał remont zrobić to by mi wyszedł inny silnik za pewne 1.9 TD Czy bawić się w remont ?


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
_Daniel_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob sty 03, 2009 14:28
Lokalizacja: Chatka Wielkiego Władka
Kontakt:

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

Post autor: _Daniel_ » pn wrz 09, 2013 09:35

Zrób sobie najpierw dokładna wycenę bo nigdy nie wiesz co kupisz, załatwisz nowy motor i może się okazać że jest w gorszej kondycji niż twój albo zalany moto doktorem czy innym badziewiem żeby ciszej pracował.

Po potaj na forum jet kilka osób które załatwiają cześć w fajnych cenach dla forumowiczów.



Awatar użytkownika
xlsss
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 487
Rejestracja: czw gru 18, 2008 17:03
Lokalizacja: Opole/Wróblowice
Auto: MK3
Silnik: AAZ
Kontakt:

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

Post autor: xlsss » pn wrz 09, 2013 18:40

Jeżeli masz czas, chęci i pieniądze możesz się bawić w remont. Ja bym wsadził nowe serducho tak czy inaczej. :hmm:



Luki1608
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: wt cze 04, 2013 08:30
Lokalizacja: Lubin

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

Post autor: Luki1608 » pn wrz 09, 2013 19:18

Swapuj na TDI 1z/afn i bedzie ok
Nie sa drogie takie przekladki a bedziesz zadowolony :pub:



Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 593
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

Post autor: Developers » pn wrz 09, 2013 19:54

TDI ? z komputerem ? Czy lepiej 1,9 TD np z GOlfa III pasat ?


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
_Daniel_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob sty 03, 2009 14:28
Lokalizacja: Chatka Wielkiego Władka
Kontakt:

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

Post autor: _Daniel_ » pn wrz 09, 2013 22:49

sprawdź dokładnie co musisz kupić czy sam silnik czy silnik +osprzęt + skrzynia z półośkami no i zorientuj się w warsztatach ile biorą za taki swap, podlicz wszystko i dopiero będziesz wiedział czy chcesz się w to bawić



Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 593
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

Post autor: Developers » wt wrz 10, 2013 09:49

Jak by mi sie udało znaleźć cały silnik z osprzętem lub rozbitka np MK III to samemu bym przerzucił to wszystko bo za pewne takiej filozofii nie ma... Tylko narazie sobie daruję w ciągniku padło mi sprzęgło aa jeszcze w polu nic takiego grubszego nie robione... W tym czasie będę się rozglądał :P


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
xlsss
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 487
Rejestracja: czw gru 18, 2008 17:03
Lokalizacja: Opole/Wróblowice
Auto: MK3
Silnik: AAZ
Kontakt:

Re: Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

Post autor: xlsss » wt wrz 10, 2013 17:16

Developers pisze:TDI ? z komputerem ? Czy lepiej 1,9 TD np z GOlfa III pasat ?
ja bym celował w TDI



Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 593
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

Post autor: Developers » wt wrz 10, 2013 17:23

Ale z TDI to będzie chyba więcej zabawy niż, z zwykłym TD ? Chyba, że się mylę ?


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Awatar użytkownika
Adi wwl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: pt lis 23, 2012 14:59
Lokalizacja: warszawa

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

Post autor: Adi wwl » wt wrz 10, 2013 17:27

dużo więcej roboty nie ma , a frajda z jazdy potem dużo fajniejsza :hmm:



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

Post autor: Q_mac » wt wrz 10, 2013 20:07

TDI jest przyjemniejszy w użytkowniu, TD to TD :bigok: Co do różnic w swapie-jak masz zamiar mocno modzić AAZ to i tak musisz zmienić tyle co przy zmianie na TDI (sprzęgło, skrzynia itd), do TDI tylko dochodzi elektryka. Jak masz zamiar wykrzesać 100-110 koni z AAZ to wystarczy z bidą ori skrzynia i wtedy zmieniasz sam silnik.

Ale jak masz zamiar i tak 1,6 wywalać, to weź zdejmij czapke i zobacz w jakim jest faktycznie stanie. Może nie jest tak źle?



Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 593
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

Post autor: Developers » wt wrz 10, 2013 21:12

Narazie jestem spłukany z kasy doszczętnie... Nie pracuję czasami dorywczo i jak ktoś coś przyniesie z elektroniki do roboty i tyle....
Silnik 1.6 jest prawie zajechany ale na tłokach ma BD kompresje w największe mrozy nie które diesle mieli problem z odpaleniem ale nie on...
Co do wymiany ? Na 100% + koszty

Skrzynia 200
Sprzęgło 300
Głowica lub regeneracja 300-500

podliczając tak 800-1000 trzeba wsadzić..

Nawet jak będę swapował, żeby nie popaść w większe koszty niż tee... Np wczoraj mi się rozczelnił wtrysk.. Cały czas coś wali się w nim lub leje olejami z każdej strony... Nawet jak bym chciał sprzedać go to cały guzik wezmę... Nie wiem co robić... Za silnik licząc trzeba wydać 800-1500...


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

Luki1608
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: wt cze 04, 2013 08:30
Lokalizacja: Lubin

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

Post autor: Luki1608 » wt wrz 10, 2013 22:52

Developers, rozsprzedaj co dobre z tego 1.6 reszte zlom , doloz kilka zlotowek i szukaj sprawdzonego silnika , najlepiej takiego jeszcze na chodzie



Awatar użytkownika
Developers
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 593
Rejestracja: pn kwie 30, 2012 19:51
Lokalizacja: Garageee
Auto: GULF MK II AUDI S3 8L

Zajechany silnik ? Remont opłacalny ? Czy nowy silnik ?

Post autor: Developers » śr wrz 11, 2013 13:15

Hehhehe Jedynie co można sprzedać wtryski i pompę paliwa nic więcej :D


Mieć mniej, żeby mieć więcej. To wymaga poświęceń. Spójrz głębiej, żeby dostrzec. To co najcenniejsze, to co najważniejsze....
https://www.facebook.com/Golf-MK-II-1817132551907679/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 99 gości