regulacja wtryskow 2.0tdi bkd
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
regulacja wtryskow 2.0tdi bkd
Mi tu wlasciciel tez jakos podpada. "wyciagali mu wszystko", coś mu regulowali a nie wie co. Chlopie Ty cos wiesz wiecej na temat tego silnika?? Zadnych kartek Ci nie dali jak byles w ASO, Zero doczytów z kompa, wydruków błedów itp rzeczy?? gdzie sie stołujesz u kowala? Sorry z takie slowa ale to poprostu smiech na sali. Unas coprawda w fordzie nie ma lipy- dostajesz pelny pakiet info, kompy do diagnostyki sa podpiete pod drukarke radiowo i wszystko sie drukuje co trzeba by klient poczuł ze byl w ASO a nie u "pana Henia".
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: czw gru 24, 2009 14:25
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Kontakt:
regulacja wtryskow 2.0tdi bkd
wesol, dostalem wydruk,ktory ukazal zero bledow?!regulowali wtryski,tak powiedzieli.Co mam wiedziec na temat silnika?kupilem to auto z tym silnikiem po to,zeby nim jezdzic,a nie dzien i noc studiowac jego "wlasciwosci"..
P.S. Wyskoczyl jeden blad,a mianowicie radio "mu" nie odpowiada,bo jest nieoryginalne...
P.S. Wyskoczyl jeden blad,a mianowicie radio "mu" nie odpowiada,bo jest nieoryginalne...
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: regulacja wtryskow 2.0tdi bkd
normalka, trzeba podpiąć VCDS i zmienić kodowanie w CAN-Gateway i "odznaczyć" RADIO, bo gateway jest zakodowany pod oryginalny sterownik radia i ciągle go szuka, dlatego wyskakuje ten błądanimag18 pisze:
P.S. Wyskoczyl jeden blad,a mianowicie radio "mu" nie odpowiada,bo jest nieoryginalne...
Re: regulacja wtryskow 2.0tdi bkd
Podepnę się pod temat. Autko to golf v 2.0 bkd 2004r. Po wymianie pierścieni, uszczelniaczy w głowicy i oczywiście uszczelki. Auto nierówno chodzi tak jakby na trzy tłoki nieraz wyskakuje błąd od pierwszego pompowtryskiwacza, który zamieniłem i to samo. Spalanie na wolnych obrotach 0.5 l/h jednak gdy autkiem przejadę się 2 km, zacznie przerywać i zatrzymam się to spalanie 0.8 l/h i nierówno pracuje, po ponownym odpaleniu pokazuje 0,5 l/h i hodzi równo do momentu gdy znów przejadę się ok 1-2 km i zacznie przerywać (tak jakby na trzy tłoki ). Na zimnym przez pierwsze 2 km też jedzie normalnie. Zmieniłem filtr paliwa i też niepomogło. Mam głowice do diagnostyki vas w "prowadzonych funkcjach" włączałem odpowietrzanie układu paliwowego-niepomogło. Przy prędkości 120km/h na tempomacie pokazuje spalanie 8,5 l/100km. Przed remontem 5,2 l/100km. Jak zacznie przerywać spalanie chwilowe wzrasta do 12-15 l/100km. Dodam jeszcze, że wtryski mechanicznie regulowałem. Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony czw wrz 05, 2013 19:03 przez justat, łącznie zmieniany 1 raz.
regulacja wtryskow 2.0tdi bkd
Grupa 013: 2,99 -1,1 -2,33 0,42
grupa 018: 0,0,0,0
grupa 023: -128,-7,-11,-30
Gdy się zatrzymałem i auto chodziło na wolnych obrotach około minuty to w grupie 023 -30,-17,-26,-40
Podmieniałem dziś ten pierwszy pompowtryskiwacz i było podobnie. Po dłuższej jeżdzie pojawiły mi się błędy sporadyczne od pierwszej pompki 17668 sygnał pierwszej pompki niedopuszczalny i 16685 nieregularne cykle spalania na pierwszym cylindrze.
Podejrzewam, że może kanał paliwowy w głowicy jest pszytkany.
grupa 018: 0,0,0,0
grupa 023: -128,-7,-11,-30
Gdy się zatrzymałem i auto chodziło na wolnych obrotach około minuty to w grupie 023 -30,-17,-26,-40
Podmieniałem dziś ten pierwszy pompowtryskiwacz i było podobnie. Po dłuższej jeżdzie pojawiły mi się błędy sporadyczne od pierwszej pompki 17668 sygnał pierwszej pompki niedopuszczalny i 16685 nieregularne cykle spalania na pierwszym cylindrze.
Podejrzewam, że może kanał paliwowy w głowicy jest pszytkany.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości