Tomek3416 pisze:Gostek sie podpinał z lapkiem pod złącze w środku za lewarkiem, ale co konkretnie sprawdzał to nie mam pojęcia, ale nawet nie zapalał silnika
![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
![rotfl :rotfl:](./images/smilies/rotfl.gif)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Tomek3416 pisze:Gostek sie podpinał z lapkiem pod złącze w środku za lewarkiem, ale co konkretnie sprawdzał to nie mam pojęcia, ale nawet nie zapalał silnika
Rodzaj kabla jaki zakupisz i cena ,nie ma znaczenia ,bo połaczysz się praktycznie każdym . Wszystkie kable diagnostyczne mają praktycznie taką samą elektronike w środku ...co by nie pisali o tym sprzedawcy ,to i tak padają w nich zwykle właśnie FT 232 ,czyli konwerter RS-USB,element smd kosztujący ok.10zł ...miałem okazję testować kilka różnych ,te od Viakena również ....padły mi też praktycznie wszystkie z nich,z viakena nawet szybciej niż te tańsze .Padają zwykle po iluś tam dziesiątkach połączeń .Kable po porcie RS są stabilniejsze ,ale padaja również ,bo też mi padł .Na szczęscie naprawa ich ,też jest prosta ,więc prawie wszystkie zreanimowałem i smigaja nadal .Rodzaj kabla jaki zakupisz nie ma znaczenia ,bo połaczysz się z ecu praktycznie każdym .Znaczenie ma program diagnostyczny .Nie wiem jak te płatne wersje ,ale darmowe wersje programów diagnostycznych ,zwykle są okrojone i nie ustawisz ,a czasem nawet nie zobaczysz na nich kąta wtrysku .Te płatne ,np.Polski vag ,powinny już chyba być w pełni użytkowe ...Najlepszy jest vag com 3.11 w wersji angielskiej ,bo można nim sprawdzić , ustawić i adaptować ,wszystko co się da .Tomek3416 pisze:To teraz pytanko, czy wystarczy kupić takie coś http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-bla" onclick="window.open(this.href);return false; ... 89563.html
Można sprawdzic wszystko ,z czym się tylko połączyszTomek3416 pisze:Jeszcze pytanie poza tematem. Czy mając takie złącze diagnostyczne, można sprawdzić np. który czujnik ABSu nie działa?
munior pisze:Najlepszy jest vag com 3.11 w wersji angielskiej ,bo można nim sprawdzić , ustawić i adaptować ,wszystko co się da
chyba ,że takAdamm pisze:speckom, chociazby wszelkiego rodzaje adaptacje , kodowania i rozszerzona diagnosty, + jest po PL i legalny jesli prowadzisz warsztat
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 184 gości