Golf IV 1,9 SDI 68KM muli jak cholera

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Golf IV 1,9 SDI 68KM muli jak cholera

Post autor: munior » wt wrz 03, 2013 22:02

Tomek3416 pisze:Gostek sie podpinał z lapkiem pod złącze w środku za lewarkiem, ale co konkretnie sprawdzał to nie mam pojęcia, ale nawet nie zapalał silnika
:panna: Takich pseudo -fachmanów "to bym od razu pogonił ...bez odpalonego silnika ,to sobie można nasprawdzać :rotfl:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Tomek3416
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: ndz wrz 01, 2013 22:49
Lokalizacja: Cieszyn

Golf IV 1,9 SDI 68KM muli jak cholera

Post autor: Tomek3416 » wt wrz 03, 2013 23:35

Okej. To teraz pytanko, czy wystarczy kupić takie coś http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-bla ... 89563.html" onclick="window.open(this.href);return false; , czy jeszcze czegoś potrzebuję żeby sprawdzić kąt wtrysku? Laptopa mam z Windows 7 Home Premium, jak będzie trzeba to zmienię na XP. Napiszcie, czy to złącze się nada. Jak nie to pokażcie mi takie, którym sprawdzę kąt wtrysku. Nie pozostaje nic innego, jak zaopatrzyć się w takie złącze i samemu zacząć działać.

Jeszcze pytanie poza tematem. Czy mając takie złącze diagnostyczne, można sprawdzić np. który czujnik ABSu nie działa?

Jeszcze dodam, że dziś jechałem pod dość sporą górkę na trzecim biegu z gazem w podłodze. Silnik utrzymywał ok. 3tys obrotów i nie przyspieszał. Za mną jechał kolega motorem i jak potem mówił samochód nic nie kopci przy pełnym obciążeniu.

Filtr powietrza kapke stary, bo sprzed roku ma najechane ok. 10tys km. Filtr paliwa zmieniany był podczas remontu silnika - ok. 30tys km. Bez filtra powietrza samochód jedzie tak samo, więc to nie jego wina. No ale i tak niedługo wszystkie filtry będą zmieniane wraz z olejem.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Golf IV 1,9 SDI 68KM muli jak cholera

Post autor: munior » śr wrz 04, 2013 22:07

Tomek3416 pisze:To teraz pytanko, czy wystarczy kupić takie coś http://allegro.pl/interfejs-vag-kkl-bla" onclick="window.open(this.href);return false; ... 89563.html
Rodzaj kabla jaki zakupisz i cena ,nie ma znaczenia ,bo połaczysz się praktycznie każdym . Wszystkie kable diagnostyczne mają praktycznie taką samą elektronike w środku ...co by nie pisali o tym sprzedawcy ,to i tak padają w nich zwykle właśnie FT 232 ,czyli konwerter RS-USB,element smd kosztujący ok.10zł ...miałem okazję testować kilka różnych ,te od Viakena również ....padły mi też praktycznie wszystkie z nich,z viakena nawet szybciej niż te tańsze .Padają zwykle po iluś tam dziesiątkach połączeń .Kable po porcie RS są stabilniejsze ,ale padaja również ,bo też mi padł .Na szczęscie naprawa ich ,też jest prosta ,więc prawie wszystkie zreanimowałem i smigaja nadal .Rodzaj kabla jaki zakupisz nie ma znaczenia ,bo połaczysz się z ecu praktycznie każdym .Znaczenie ma program diagnostyczny .Nie wiem jak te płatne wersje ,ale darmowe wersje programów diagnostycznych ,zwykle są okrojone i nie ustawisz ,a czasem nawet nie zobaczysz na nich kąta wtrysku .Te płatne ,np.Polski vag ,powinny już chyba być w pełni użytkowe ...Najlepszy jest vag com 3.11 w wersji angielskiej ,bo można nim sprawdzić , ustawić i adaptować ,wszystko co się da .
Tomek3416 pisze:Jeszcze pytanie poza tematem. Czy mając takie złącze diagnostyczne, można sprawdzić np. który czujnik ABSu nie działa?
Można sprawdzic wszystko ,z czym się tylko połączysz :hmm:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Golf IV 1,9 SDI 68KM muli jak cholera

Post autor: Adamm » czw wrz 05, 2013 00:33

munior pisze:Najlepszy jest vag com 3.11 w wersji angielskiej ,bo można nim sprawdzić , ustawić i adaptować ,wszystko co się da

najlepszy to jest VCDS ale za niego trzeba zaplacic ok 2 k :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

Golf IV 1,9 SDI 68KM muli jak cholera

Post autor: speckom » czw wrz 05, 2013 16:28

a co wiecej mozna zrobic takim vcdsem jak zwyklym vagiem i kablem za 20-30zł w takim sdi jak w temacie ?


nie ma mnie

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Golf IV 1,9 SDI 68KM muli jak cholera

Post autor: Adamm » czw wrz 05, 2013 21:49

speckom, chociazby wszelkiego rodzaje adaptacje , kodowania i rozszerzona diagnosty, + jest po PL i legalny jesli prowadzisz warsztat


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
speckom
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: pn gru 14, 2009 19:35
Lokalizacja: Ferrara Włochy
Kontakt:

Re: Golf IV 1,9 SDI 68KM muli jak cholera

Post autor: speckom » czw wrz 05, 2013 21:56

Adamm pisze:speckom, chociazby wszelkiego rodzaje adaptacje , kodowania i rozszerzona diagnosty, + jest po PL i legalny jesli prowadzisz warsztat
chyba ,że tak :okej:


nie ma mnie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 184 gości