Schemat złącza diag.+ECU

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

SowaBezOka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:01
Lokalizacja: Pomorskie
Kontakt:

Schemat złącza diag.+ECU

Post autor: SowaBezOka » czw maja 17, 2007 19:58

Witam,ponieważ posiadam MK3 z silnikiem MK4 TDi 110KM,ze zmienną geometrią lopatek i ktoś wykonal przekladke dosc niechlujnie mam w zwiazku z tym pytanie: czy ktos z Was wie jakie kolory kabli biegną od ECU do złącza diagnistycznego? Generalnie chodzi o K-line i L-line. I juz wyjasniam.Ktos kto przekladal silnik wraz z osprzetem "zapomnial" zostawic kostke do diagnostki np. VAG-iem.Aby podlaczyc taka kostke,musialbym, znac kolory kabli ktore do niej dochodza a w zwiazku z tym odszukac te kabelki przy kostkach w ECU.No i informacja,do ktorej kostki przy ECU te kabelki sa podlaczone.Podepne sie i zamontuje normalne zlacze,innego wyjscia nie widze.Tak wiec jesli jest ktos,kto ma autko z koncernu VW z silnikiem 1.9TDi 110KM,prosze o POMOC,jesli to mozliwe,zdjecia ECU i zaznaczenie ktore to przewody bądź sam opis.Inaczej tylko pociać auto i na zlom a tego nie chciałbym.Moj mail sowa_sowa2000@wp.pl ,lub fotki na forum.Dziekuje!



Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » czw maja 17, 2007 22:26

przy ECU to chyba kostka 16 pinowa

interfejs VAG masz tu:

Obrazek

ale przy kompie są chyba inne kolory , to chyba powinno ci pomóc:

Obrazek

:bigok:



Awatar użytkownika
PitrekT
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sty 11, 2005 20:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: PitrekT » czw maja 17, 2007 22:33

Podaj oznaczenie silnika i rok produkcji.

Widzę ,że ma swapa.Wiązka jest także przekładana czy "sztukowana'?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt maja 18, 2007 00:17

z rozmowy wiem ze komp ma kostke podwojna (dwuwtykowa) a nie jak w mk3 jendowtykowa

[ Dodano: Pią Maj 18, 2007 12:17 am ]
a silnik o ile mnie pamiec nie myli to ASV


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

SowaBezOka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:01
Lokalizacja: Pomorskie
Kontakt:

Post autor: SowaBezOka » pt maja 18, 2007 07:45

double-d pisze:przy ECU to chyba kostka 16 pinowa

interfejs VAG masz tu:

[url=http://images20.fotosik.pl/357/106a9dbf7540f32bm.gif]Obrazek[/URL]

ale przy kompie są chyba inne kolory , to chyba powinno ci pomóc:

[url=http://images21.fotosik.pl/302/0ba28223112f6cecm.gif]Obrazek[/URL]

:bigok:


Dziekuje,z tej wiedzy na pewno skorzystam.To bardzo cenne informacje.Silnik zapewne ASV choc glowy nie dam bo nie wiem gdzie to sprawdzic.Ktos na wlasna reke zrobil wiazki i tak paskudnie ze wygladaja jak tandetna prowizorka.Postaram sie poszukac moze na allegro takiego gniazda OBD2 albo kupie gdzies na szrocie.No coz,niebawem dowiem sie co boli mojego golfa.Adamm dziekuje za rozmowe,jestem w trakcie odrabiania zadania domowego,jak widzisz... :chytry:



Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » sob maja 19, 2007 07:38

Adamm pisze:komp ma kostke podwojna (dwuwtykowa) a nie jak w mk3 jendowtykowa
jak bedzie trzeba to wkleje jeszcze schemat małych kostek OBD1 - jak coś to piszcie :bigok:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob maja 19, 2007 08:53

jak bedzie trzeba to wkleje jeszcze schemat małych kostek OBD1 - jak coś to piszcie
chyba sie nie zrozumielismy :)

ja pisalem o ECU a nie zlaczu diagnostycznym :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

SowaBezOka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:01
Lokalizacja: Pomorskie
Kontakt:

Post autor: SowaBezOka » ndz maja 20, 2007 22:15

Adamm pisze:
jak bedzie trzeba to wkleje jeszcze schemat małych kostek OBD1 - jak coś to piszcie
chyba sie nie zrozumielismy :)

ja pisalem o ECU a nie zlaczu diagnostycznym :)

Adamm,wiem ze pisales o ECU .Ale zeby podpiac sie vag-iem pod nieistniejaca kostke OBD2 musze ja najpierw "stworzyc".W zwiazku z tym,poprowadze kable od ECU do zakupionej kostki OBD2 i dzieki temu bedzie mozna podpiac sie i sprawdzic co tam jest namieszane.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz maja 20, 2007 23:38

tak tak wiem ale kolega pisal o obd1 takich jak w Audi 80


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Potek1991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn sty 31, 2011 19:53

Schemat złącza diag.+ECU

Post autor: Potek1991 » pt sie 09, 2013 14:19

mam ten sam problem co kolega wiec odgrzewam kotleta,bo najważniejszy 2 link juz wygasł;/
pomoże ktoś?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości