sprawdź sobie na stronie intercarsu...
Cena brutto: 1823,99 zł
nazwa: Sprzęgło z kołem dwumasowym
opis : =2289 000 149 SACHS sprzęgło(bez łożyska) + koło
dwumas. 228mm VW,SEAT,SKODA 1,9 TDI 97-
s.AHF,ASF,AGR,ATD,AXD,AXR,ALH,ASV,ASK,AFN,ASZ
producent: SACHS
NA MAGAZYNIE: 2
Ograniczenia
Parametr: 228
[MK3 AFN] Czy to napewno trafna diagnoza o turbinie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
w tym INTER CARS ja tam dzwonilem oni sami nie wiedza wybierasz rodzaj auta na necie i szukasz sprzegla i podaja ze raz jest 220 mm a raz 228 mm?
[ Dodano: Czw Sie 24, 2006 13:13 ]
ale to z kolem dwumasowym a same sprzeglo 979 PLN buuuuuuuuu
[ Dodano: Czw Sie 24, 2006 13:13 ]
ale na razie sprzeglo sobie odpuszcze musze zdiagnozowac co z tym doladowaniem to jest chyba wazniejsze pozdr
[ Dodano: Czw Sie 24, 2006 14:30 ]
cowboy, cowboy znasz kogos z VAGIEM z forum z okolic Szczecina?
[ Dodano: Pią Sie 25, 2006 08:12 ]
Wczoraj lecialem za miasto i dzieje sie tak samo czyli 120km/h i nie jedzie dalej brak mocy
trza VAGa dynamicznie
[ Dodano: Czw Wrz 07, 2006 19:44 ]
A tak apropo tego zapieczenia czy to oznaka ze cos sie dzieje zlego z turbina?pozdr
[ Dodano: Czw Wrz 07, 2006 19:45 ]
A tak apropo tego zapieczenia czy to oznaka ze cos sie dzieje zlego z turbina?pozdr
[ Dodano: Czw Sie 24, 2006 13:13 ]
ale to z kolem dwumasowym a same sprzeglo 979 PLN buuuuuuuuu
[ Dodano: Czw Sie 24, 2006 13:13 ]
ale na razie sprzeglo sobie odpuszcze musze zdiagnozowac co z tym doladowaniem to jest chyba wazniejsze pozdr
[ Dodano: Czw Sie 24, 2006 14:30 ]
cowboy, cowboy znasz kogos z VAGIEM z forum z okolic Szczecina?
[ Dodano: Pią Sie 25, 2006 08:12 ]
Wczoraj lecialem za miasto i dzieje sie tak samo czyli 120km/h i nie jedzie dalej brak mocy

[ Dodano: Czw Wrz 07, 2006 19:44 ]
Witam No i Cowboy miales racje 575 jak w morde szczelil mam przeladowanie 2.5 bar ponad norme bylem na VAGu z gosciem z VW testowalismy go przy butowaniu i wyszlo zapieczone lopatki kierownicy teraz czeka mnie czyszczenie:(cowboy pisze:no to masz panie pewnie przeładowanie... dopóki nie pojedziesz na VAG-a posprawdzaj wszystkie wężyki, szczelność dolotu, wszystkie rury do IC..melon77 pisze:tzn łapie je przy butowaniu na wyzszych biegach
ale zVAGowanie dynamiczne pod obciązęniem to podstawa - złap notlauf -NIE GAŚ silnika i zczytaj błąd - pewnie 575
pozdro !!
A tak apropo tego zapieczenia czy to oznaka ze cos sie dzieje zlego z turbina?pozdr
[ Dodano: Czw Wrz 07, 2006 19:45 ]
Witam No i Cowboy miales racje 575 jak w morde szczelil mam przeladowanie 2.5 bar ponad norme bylem na VAGu z gosciem z VW testowalismy go przy butowaniu i wyszlo zapieczone lopatki kierownicy teraz czeka mnie czyszczenie:(cowboy pisze:no to masz panie pewnie przeładowanie... dopóki nie pojedziesz na VAG-a posprawdzaj wszystkie wężyki, szczelność dolotu, wszystkie rury do IC..melon77 pisze:tzn łapie je przy butowaniu na wyzszych biegach
ale zVAGowanie dynamiczne pod obciązęniem to podstawa - złap notlauf -NIE GAŚ silnika i zczytaj błąd - pewnie 575
pozdro !!
A tak apropo tego zapieczenia czy to oznaka ze cos sie dzieje zlego z turbina?pozdr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 54 gości