Problem z ustawieniem kąta synchronizacji wałka rozrządu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Juzeks
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr lis 04, 2009 03:56
Lokalizacja: Bieszczady

Problem z ustawieniem kąta synchronizacji wałka rozrządu

Post autor: Juzeks » ndz cze 09, 2013 23:05

Witam

Panowie mam problem z ustawieniem kąta synchronizacji wałka rozrządu. Rzecz się tyczy Vw T5 102 km BRS. Chodzi o to, że przed próbą ustawienia na Vag-u pokazywało wartość synchronizacji na poziomie -5.4. Postanowiłem to zmienić w okolice 0. Lecz teraz jakbym nie ustawił to zawsze jest 0!! Nawet jak wróciłem do poprzedniego ustawienia na którym wcześniej pokazywało -5.4 to teraz uparcie jest 0. Czy ktoś byłby w stanie wytłumaczyć mi o co chodzi?? I czy ustawiając te synchronizację można coś zepsuć, w sensie poprzestawiać rozrząd czy coś takiego???
Bardzo proszę o jakieś odpowiedzi bo nie rozumiem dlaczego tak się dzieje a na żadnym forum nie mogę znaleźć odpowiedzi :-(

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Problem z ustawieniem kąta synchronizacji wałka rozrządu

Post autor: italiano_83 » pn cze 10, 2013 20:06

Zaznaczyłeś sobie pierwotne położenie koła wałka rozrządu ? Może poz regulacje wyjechałeś i dlatego pokazuje się "0" ...


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Juzeks
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: śr lis 04, 2009 03:56
Lokalizacja: Bieszczady

Re: Problem z ustawieniem kąta synchronizacji wałka rozrządu

Post autor: Juzeks » czw cze 13, 2013 08:38

Tak zaznaczyłem. Właśnie to jest dla mnie dziwne, że na tym ustawieniu zanim zacząłem ustawiać było -5.4. Pobawiłem się troszkę tym, ale że auto gorzej zapalało postanowiłem wrócić do poprzednich ustawień i już cały czas pokazuje 0... Pytałem juz na innym forum i nikt nie jest w stanie powiedzieć mi dlaczego tak się dzieje :goof:


Postanowiłem jeszcze troszkę ruszyć wałkiem i udało się,tzn zaczęło pokazywać na Vag-u inne wartości niż 0 :grin:
Natomiast teraz jest problem inny, mianowicie nie jestem w stanie ustawić synchro w okolice -1. Po kilkudziesięciu próbach jedyne wartości jakie mi sie pokazywały to 0 bądź -5, a ruchy wykonywałem naprawdę minimalne. Czy można coś z tym zrobić?

pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 153 gości