ZAGADKA koła pasowe foto po co różnice ATD vs ASZ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

ZAGADKA koła pasowe foto po co różnice ATD vs ASZ

Post autor: Fahoo » wt sie 02, 2011 22:49

chciał bym zapytać mądrzejsze głowy po co i dlaczego w silniku ATD 101KM zastosowano koło pasewe nazwijmy to pełne
a dla czego w silniku ASZ 130KM koło lżejsze bez środka? tu fotki
skłądam motor i sam nie wiem które koło zarzucić

koło ATD
Obrazek

koło ASZ
Obrazek
Ostatnio zmieniony śr sie 03, 2011 09:42 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

koła pasowe foto po co różnice ATD vs ASZ

Post autor: twromek » wt sie 02, 2011 23:12

Nie wiem po co, ale np. w 1,6D/TD dawali koła zaraz na dwa paski, chociaż zamontowany był tylko jeden, jeśli sprawa dotyczyła mojego silnika zmieniałem na takie pojedyncze, dużo lżejsze. Pewnie to z ASZ jest lżejsze, więc jak na Twoim miejscu bym za nim obstawał.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

koła pasowe foto po co różnice ATD vs ASZ

Post autor: Fahoo » wt sie 02, 2011 23:17

nom na pewno jest lżejsze ale po co?
dziś robiłem rozrząd w passacie b5 avf 130 ps i miał koło z atd


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

ZAGADKA koła pasowe foto po co różnice ATD vs ASZ

Post autor: Fahoo » ndz cze 02, 2013 15:35

sprawa wyjasniona
koł z ATD to koło 2 masowe-lepsze niż te blaszane z ASZ


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

ZAGADKA koła pasowe foto po co różnice ATD vs ASZ

Post autor: munior » ndz cze 02, 2013 16:34

Fahoo pisze:sprawa wyjasniona
koł z ATD to koło 2 masowe-lepsze niż te blaszane z ASZ
I Jak się domyślam ,sporo droższe :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

ZAGADKA koła pasowe foto po co różnice ATD vs ASZ

Post autor: Fahoo » ndz cze 02, 2013 18:54

nie patrzyłam na cene
[youtube][/youtube]


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

ZAGADKA koła pasowe foto po co różnice ATD vs ASZ

Post autor: Sztomel » pn cze 03, 2013 10:48

Wydaje mi się, że każdy silnik ASZ powinien być wyposażony w koło pasowe wału korbowego w tłumik drgań skrętnych. Nawet w moim ALH z '99 rocznika mam to koło z tłumikiem. Patrzyłem właśnie w ETKĘ i tam dla ASZ z 1999 rocznika na wale jest koło z tłumikiem o oznaczeniu 038 105 243K a nawet to oznaczenie bez literki "K" czyli z twojego foto bez tłumika jest takie samo dla silników AGP, AQM, AGR, ALH, AHF i ASV z tłumikiem więc ja trochę zgłupiałem szczerze mówiąc. Tylko słabo widać to oznaczenie na Twoim foto bo nie wiem czy jest tam 038 czy 03G na początku numeru.


Obrazek

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

ZAGADKA koła pasowe foto po co różnice ATD vs ASZ

Post autor: Fahoo » pn cze 03, 2013 21:19

Sztomel, cholera wie to silnik z a3 2002r nic nie kombinowane nie odkrecane od nowosci silnik miał 120 000km ...przejździłem rok i zmieniam na 2 mase...tylko musze ja odnaleść :kac:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Fighter001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr kwie 13, 2011 18:25

ZAGADKA koła pasowe foto po co różnice ATD vs ASZ

Post autor: Fighter001 » wt cze 04, 2013 16:27

W ASZ jest to pełne a w ATD jest puste, bynajmniej w serii tak jest. Ja założyłem do swojego puste z atd ale nie ma żadnej różnicy. Może pare obrotów wyżej się zakręci ale nie jest to do niczego potrzebne.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

ZAGADKA koła pasowe foto po co różnice ATD vs ASZ

Post autor: Fahoo » wt cze 04, 2013 19:19

ja w atd miałem pełne z tłumikiem
Fighter001, looknij filmy ktore zamiesciłem to sie dowiesz ze jednak jest potrzebne


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Fighter001
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr kwie 13, 2011 18:25

Re: ZAGADKA koła pasowe foto po co różnice ATD vs ASZ

Post autor: Fighter001 » pt cze 07, 2013 14:21

Fahoo pisze:ja w atd miałem pełne z tłumikiem
Fighter001, looknij filmy ktore zamiesciłem to sie dowiesz ze jednak jest potrzebne
Obejrzałem i teraz widzę różnice. Trzeba będzie wrzucić to z tłumikiem drgań. THX



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Re: ZAGADKA koła pasowe foto po co różnice ATD vs ASZ

Post autor: DANIEL LHR » ndz cze 09, 2013 11:08

w 2.0 tdi tez jest takie blaszane , bez masy wyrownowazajacej. W zasadzie to drugie z tez jest sztywne z atd tylko ma to mase w srodku . Dwumasowe tak jak na filmie było w starych 1z i afn



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14131
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

ZAGADKA koła pasowe foto po co różnice ATD vs ASZ

Post autor: Michał_1977 » czw lis 28, 2013 16:20

Kiedyś czytałem ten temat,a teraz odgrzeję kotleta-robiłem bratu ASZ-a i miał to ciężkie,teraz robię ARL-a i też ma to ciężkie,ale nieważne...
Moje pytanie jest takie-czy to koło może się w jakimś stopniu tłuc? Tzn.tłuc,to może zbyt mocne określenie,ale jakoś tak hałasuje,chrobocze,szumi...bicia nie ma wcale.
Zmieniałem 2 tygodnie temu rozrząd (całość SKF z WP włącznie) i po wymianie usłyszałem ten dźwięk.Przed wymianą nie słyszałem,bo zagłuszał go rozwalony napinacz wielorowkowca.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 102 gości