[MK3 AAZ] Problem z obrotami

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

[MK3 AAZ] Problem z obrotami

Post autor: Igor1 » wt sie 22, 2006 12:15

W ojca AAZ rok 95 mały problem obroty i wydatek pompy ustawiony ok zimny obroty 980 ciepły 900 ale jak pojezdze po miescie nawet w korkach ok cały czas ok 900 obroty, ale jak przejade w trasie szybciej powyżej 120 km/h lub ponad 60 km z predkościa ponad 100 km/h to wtedy obroty spadają do 800 wzrosna do 850 kiedy pojężdze spokojnie i to max jak ostygnie to ok 900. Zauważyłem ze jak jeżdze po miescie jest wszystko ok ale jak wyłacze i dopalę po 10 minutach jest te 850 obrotów i je trzyma tylko długa trasa powoduje że spadają do 800. Jak spadna i wtedy podniosę śrubką do 850 to na nastepny dzien mam cały czas 1000 obr. Zauważyłem ze zima tego nie mam, a zimą obroty ok 950 a trasa 900 co to może być. Samochód mało pali nie kopci pali na ząbek. Może ktoś sie z tym spotkał. Niektórzy chca mi wyciągac pompę żeby ją sprawdzić na stole. Nie wiem czy to robić czy dalej jedzić? Czy zimą w aaz tez macie lekko wiekrze obroty????
Ostatnio zmieniony wt sie 22, 2006 13:16 przez Igor1, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » wt sie 22, 2006 12:32

masz troszkę przeregulowaną dawkę paliwa a sama regulacja śrubką regulującą ustawienie cięgna gazu tylko powoduje takie własnie skoki w zależności od temperatury silnika.

[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 12:35 pm ]
należy najpierw wyregulować dawkę paliwa a dopiero ustawiać minimalne i maksymalne położenie dźwigni sterującej



Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » wt sie 22, 2006 12:46

No dzięki ale czy dawka jest w tym przypadku za duża??? Skąd facet od pomp wie jak ją ustawić??? na jakie parametry stosuje sie jakieś urządzonko, bo na kąt jest zegar a na dawkę???



greg

Post autor: greg » wt sie 22, 2006 13:52

moim zdaniem na przyrządach da się ustawić dawkę nominalną. W takim przypadku jeśli jest zła dawka nominalna a nastepnie regulujesz śrubą od dźwigni sterującej. Jesli masz podniesioną dawkę nominalną to przy zmniejszonym wychyleniu dźwigni bedziesz miał zbyt niskie obroty na zimnym silniku lub też po podciągnieciu śrubą na zimny ok a na ciepłym zbyt duze obroty.

[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 1:56 pm ]
jeszcze jedno te wiadomosci mam z własnych doswiadczeń jak kombinowałem ze swoją pompą w 1,6TD. Ciekawostką natomiast było to że zmniejszenie dawki nominalnej wcale nie zmniejszało zużycia paliwa a nawet wg mnie zwiększało - słabszy był silnik więc ciągnąłem biegami - wyniki zwiększenie zużycia paliwa



Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » wt sie 22, 2006 15:42

a ja mam odwrotni na zimnym wysokie na ciepłym obroty niskie



barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: barca90 » wt sie 22, 2006 15:46

Igor1 pisze:a ja mam odwrotni na zimnym wysokie na ciepłym obroty niskie
ja też to zauważyłem w moim zimny - 900 obr , ciepły - spadają nawet do 800 obr ------ Ciekawa historyja?????????/



greg

Post autor: greg » wt sie 22, 2006 16:10

Igor1 pisze:a ja mam odwrotni na zimnym wysokie na ciepłym obroty niskie
a masz automatyczne cięgno rozruchowe?

[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 4:10 pm ]
jeśli tak to nie ma się czemu dziwić



Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » wt sie 22, 2006 21:19

automatyczne mam ssanie jak zimny wysokie obroty ssanie odpusci maksymalnie to mam 900 mocne rozgrzanie trasa spada do 800 i co to może byc ciekawe jakies pomysły



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt sie 22, 2006 22:53

Igor1, odezwij sie do kolegi pasiak on to tez robil u siebie

ps. napisz cos w swoim temacie o swapie


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » śr sie 23, 2006 07:34

ok dzieki



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości